Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miesystävän tytär on ihana.

Vierailija
10.06.2019 |

Tulin töistä niin se oli tehnyt ruuan ja siivonnut. Muutenkin osaa käyttäytyä hyvin. Vaikka on ikää 14v. Itse olin ihan kamala siinä iässä. No ehkä mies on kasvattanut häntä oikein. Alussa kyllä mietin uskaltaako ryhtyä suhteeseen miehen kanssa jolla tuon ikäinen tenava. Eipä muuta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea välillä tällaistakin!

Vierailija
2/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä nro 1n kanssa. Aina kaikkia täälläkin haukutaan. Kiva lukea jotain positiivistä. Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalaan päiväuni

Vierailija
4/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Juu. Jätän tuon tytön ja jatkan elämää miehen kanssa! Jippii. Hyvä idea. No ei ole. Tytön äiti kuollut ja oikeasti pidän hänestä. Kuten miehestäkin. Ja en muuten ole siiderivalas. En juo siideriä. Enkä olutta. Halusin vain kertoa että olen aika ihanan tytärpuolen saanut.ap

Vierailija
6/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on ihana kun alkaa osoittaa omaa mieltäkin. Nyt haluaa ehkä piikoa, mutta kyllä se onneksi loppuu.

Vierailija
7/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mainos yh parisuhteille😉

No ei, on mullakin ollut mies jolla oli 10v kiva poika. Mutta sitten näitä miehiä, joilla rasittavan passattuja ja lellittyjä aikuisia lapsia, jotka virallisesti muka "omillaan".

Vierailija
8/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole ainakaan vielä omaa lasta. Eikä nyt vielä ole suunniteltu yrittämistä. Sen olen vuoden seurustelun aikana huomannut että hyvä isä on lapselle. Haluaisin kyllä lapsen. No onneksi ikää minulla vasta 31v. Hyvää yötä kaikille. Mies tulee töistä ihan kohta. Onneksi.

Vierailija
9/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mainos yh parisuhteille😉

No ei, on mullakin ollut mies jolla oli 10v kiva poika. Mutta sitten näitä miehiä, joilla rasittavan passattuja ja lellittyjä aikuisia lapsia, jotka virallisesti muka "omillaan".

Anna mä arvaan: tulevat joka viikonloppu kylään ja tyhjentävät sekä jääkaapin, että baarikaapin. Heittävät kassillisen likaisia vaatteita kodinhoitohuoneen oviaukkoon ja huutavat "Viitsitsä pestä noi...HEI ONKS KAHVIA?" 

Itseasiassa, tuohan kuulostaakin kodikkaalta...

Vierailija
10/10 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistä on kilttejä. Ja on hyvä että on kiltti. Kunhan ei niin kiltti kuin minä. En osaa sanoa mitään vastaan kellekkään. Kuuntelen kiltisti kaiken haukkumisen. Sisällä kiehuu mutta en uskalla sanoa takaisin. Ei tainnut liittyä asiani tähän keskusteluun. Mutta onnea sinulle ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä