Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin naisena tehdä silloin kun mies nuolee? Ja katsooko naiset miestä silloin?

Vierailija
10.06.2019 |

Pidän siitä kun nuollaan tai mies sormeilee ja kiihotun kovasti mutta minun on vaikea saada orgasmia. Luulen että vaikeuttani lisää sekin, että mies tekee asiaa niin kauan että alan ahdistua siitä etten laukea, ja alan miettiä että mitä voisin tehdä etten sitten vaikuta "lahnamaiselta" kun vain makaan ja voihkin miehen käsittelyssä ja mies varmaan vaan odottaa että laukeaisin jotta voisi lopettaa.

Yleensä katson toisaalle tai pidän simät kiinni koska minua jotenkin nolottaa katsoa miestä kun hän nuolee. Katsooko muut? Joskus kun olen sitten katsonut sormettaessaan niin olen kokenut että hän näytti lähinnä kyllästyneeltä tai nojaili jalkaani eikä ainakaan katsonut mitä tekee, joten koen siksikin että touhu on lähinnä minua varten.

Olen nyt koittanut jotenkin kaartaa selkääni maatessani että näyttäisinkö edes välillä jotenkin haluttavammalta. Tai koitan availla ja sulkea peppureikääni. Mutta miten muut? Siinäkö makaatte vaan ja onko se ok?

Joskus 69 asennossa mies ei edes halunnut että otan häneltä samalla suihin ettei hän tule liian nopeasti joten siinäkin asennossa ongelma on vähän sama. Minä vain olen ja odotan ja sitten alan ahdistua. Enkä tule.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä varsin kiihkottomalta.

En osaa oikein samaistua, kun mä meen suuseksiä saadessani ihan muihin sfääreihin ja oon vaan sellasessa hiljalleen räjähtävässä nautinnon taivaallisessa kuplassa, et ei oikein mitään hajua mitä siinä teen.

Kiemurtelen ja vingun kai?

Välillä tulee hetken katsekontakti ja siinä on välittynyt aina vaan sellainen ahnas, intohimoinen ja tuhma katse miehen silmistä.

Höh, olisipa tylsää jos mies olisi vain suunnilleen neutraalina siinä ja tilanne ylipäätään sellainen, että päässäni olisi tilaa ajatuksille.

Harmikseni en osaa antaa vinkkejä kun en ole vastaavaa kokenut, mutta toivottelen muutoksen tuulia kohti parempaa (suu)seksiä<3

En kyllä tiedä miten se voi muuttua oleellisesti paremmaksi ennen kuin antaja alkaa oikeasti himoitsemaan sitä ja antaa suuseksin todella tunteella ja kiihkosta?

Vierailija
2/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Itseni vaikea kuvitella millaista se olisi jos mies kiihkon vallassa. Ainakaan jos se kestää muutamaa minuuttia kauemmin, miten sitä nyt mies iinä kiihkoa pitää yllä? Samoin tavallaanjos itse ottaa suihin, niin onhan sitä helppo jonkun aikaa olla kiihkoinen mutta en kyllä kovin pitkään jos pitäisi jatkaa niin pysyisi siinä imutellessa kiihkoisena ilman että mies jotenkin koskisi samalla minua. Mutta jos olen nuoltavana niin en oikein ylety mitenkään koskemaan mieheen enkä edes tietäisi miten. Se toki auttaa itseäni ottaessani suihin jos ajattelen että mies katsoo minua kun imen, silloin voin kiihottua ajatuksesta. Mutta silloinkaan minun ei tarvitse katsoa miestä sitä tehdessäni, mutta mies voi katsoa. Mutta jos mies sormettaa ja haluaisin katsoa miestä niin "vaarana" on että mies katsoo minua takaisin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä orgasmia ainakaan niin saa, että murehdit miltä näytät...

Vierailija
4/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä voit miehelle tehdä silloin kun hän nuolee sinua, on nauttia. Aktiivisesti voisit

- näyttää ja kertoa, että nautit "sä nuolet mua ihanasti", "älä vaan lopeta"

- laittaa kätesi (tai sormenpääsi jos et ylety) miehen pään päälle, ja ohjaat häntä juuri oikeaan paikkaan

- liikuttaa lantiotasi ja fiiliksesi mukaan pilluasi suuta vasten

- antaa vihjeitä "aaah, just noin", "vähän kovempaa",

Myös se, että otat mieheen katsekontaktin (jos hänellä ei ole silmät kiinni, kuten itselläni meinaa nuolemisen nautinnosta mennä), voit kertoa katseellasi, että nautit, ja et tosiaan ole mikään lahna.

Jos supistelet pyllyä, se voi houkuttaa kielen liikkumisen vähän alemmaksi. Jos tätä haluat, ja nuoleva mieskin tätä haluaa, niin go for it babe..

Vierailija
5/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita silmät kiinni ja nauti. Välillä voit miestä runkata.

Vierailija
6/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet, että nuolemista on kestänyt tarpeeksi kauan, ota ohjat omiin käsiisi ja siirry seuraavaan leikkiin. Niin minä ainakin tekisin. Aikani nautiskeltuani vaihtaisin luontevasti asentoa ja hyökkäisin kullin kimppuun. Näin olen usein tehnytkin, eikä ole tullut valituksia.

Vierailija
7/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin AP:n tekstejä sillain ”ei ei ei tuosta tuu mitään” ja hieroin päätäni.

Kummallista, etteivät jotkut osaa harrastaa seksiä!

Vierailija
8/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina miehesi päätä vulvaasi vasten ja anna ohjeita mistä pitää nuolla. Pyydä painamaan vatsasta, puristamaan reisistä jne. Voit nauttia kun sinut otetaan tietyllä tavalla, tavallaan olet miehesi vallassa. Tai yhtä hyvin voit ’pakottaa’ hänet nuolijaksesi ja nauttia valta-asemastasi (pitää miestä puutteessa)Mies kyllä nauttii. Pilde rulaa.

Vierailija
9/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voihan se olla vaikeaa käsittää että toisilla voi olla vaikeuksia. Itselläni on hyväksikäytetty tausta joka sai minut ahdistumaan muille ehkä tavallisista seksitilanteista ja nyt helposti loukkaantuva mies jonka kanssa suhteessa ei ole helppoa keskusteluyhteyttä etenkään tällaisissa asioissa (siitä turha tulla syyttelemään ja neuvomaan vaihtaa miestä tms) vaan sillä mennään mitä nyt on. Toivoinkin neuvoja että miten voisin nykyistä tilannetta muuttaa omalla toiminnallani niin että seksi olisi parempaa.

ap

Vierailija
10/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voihan se olla vaikeaa käsittää että toisilla voi olla vaikeuksia. Itselläni on hyväksikäytetty tausta joka sai minut ahdistumaan muille ehkä tavallisista seksitilanteista ja nyt helposti loukkaantuva mies jonka kanssa suhteessa ei ole helppoa keskusteluyhteyttä etenkään tällaisissa asioissa (siitä turha tulla syyttelemään ja neuvomaan vaihtaa miestä tms) vaan sillä mennään mitä nyt on. Toivoinkin neuvoja että miten voisin nykyistä tilannetta muuttaa omalla toiminnallani niin että seksi olisi parempaa.

ap

Mutta jos kumppani on yksinkertaisesti huono sängyssä tai liian estoinen tai ei kuuntele, seksi ei voi olla ikinä upeaa.

Näin se vaan menee. Mullakin on taustalla häiriöitä traumaattisesta taustasta, mutta seksistä olen päättänyt nauttia. Mua vahingoittaneet ihmiset ei vie sitä multa pois.

Vierailija
11/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudut ja päästät sen merkiksi römäkkä paukku. Siitä mies tietää että et pidättele.

Vierailija
12/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tule mitään, jos seksin aikana ehtii miettimään, mitä PITÄISI tehdä ja miten olla.

Vierailija
13/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta "Rakastunut mies" antoi oivallisia vinkkejä siitä, mitä sä voit tehdä lisää. Lisäisin sun nautinnon kannalta hyväksi koetun jutun, pyydä työntämään sisällesi pari sormea, ihan vaan paikoillaannuolemisen aikana. Sormet sisällä lisää molempien nautintoa, kun alat puristella niitä pimpan lihaksillasi. Niistä mies voi tuntea, kun sua viedään lähelle orkkua ja puristelusi vie sua lähemmäs sitä. Samalla voit käsillä ohjata päätä oikeaan kohtaan ja liikkeeseen, kun tuntuu että kohta irtoo, "älä vaan lopeta, ihanaa, jatka just noin", aivot narikkaan ja annat itsesi tulla..

Vierailija
14/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että mies kiinnittää kätesi sängyn päätyyn tai jalkoihin ja peittää silmäsi huivilla tai silmälapuilla. Silloin ei tarvitse miettiä katsoako vai ei. Lisäksi jos jalat vielä sidotaan levälleen nii ei tarvitse miettiä sitäkään pitääkö köyristellä, kun et voi. Itselläni toimii tosi hyvin tämä ja noin voi keskittyä vain nauttimaan.

Juuri silmien peittäminen saa muut aistit(tunnon) herkistymään ja nautinto on suurempi.

Vierailija
15/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaisi tehdä se yksi asia joka auttaa kaikkeen...... Puhukaa näistä asioista keskenänne.... Ei ulkopuoliset osaa teitä auttaa netin välityksellä

Vierailija
16/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsotaan toisiamme silmiin ainoastaan silloin kun vaimo ottaa kiinni ja aloittaa runkkauksen.

Ennen yhdyntää emme tee samaa juttua pitkää aikaa.

Esim, nuoleminen ja suihinotto ei kestä montaa minuuttia kerrallaan

Vierailija
17/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siit on niin kauan ku oon harrastanu tollasii juttuja.. :DD

joskus kai ollu joku mies joka ei oo pitäny kamalasti, mut sillonku ollu esim pitkäaikanen poiikaystävä ja joka kerta se on ihan kiimanen ku tekee sitä niin tykkään siitä. :DD... en oikee pysty rentoutuu jos katon alaspäin kokoajan, jotkut miehet on pyytäny että kattois sinne päin mutta ei siinä saa hyvää asentoo eikä pysty oikeen keskittyy.. ite oon silmät kiinni useimmiten. :D

Vierailija
18/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi tuntuu parhaimmalta kun mies on eka nuollu orgasmin ja sitten pannaan.

Vierailija
19/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän kannattaisi tehdä se yksi asia joka auttaa kaikkeen...... Puhukaa näistä asioista keskenänne.... Ei ulkopuoliset osaa teitä auttaa netin välityksellä

Siis miten asiasta puhutaan? En osaa sitäkään. Miten lähtisit puhumaan ja mistä näkökulmasta?

Jos sanon että minua alkaa ahdistaa kun nuolet koska en saa niin mieshän vain loukkaantuu, tuntee itsensä osaamattomaksi tai saa hirveät paineet siitä että miten toimia. Jos taas kehun että pidän kun teet niin tai näin niin mutta voisit sitä ja tätä niin eikö se vesitä ne kehut kumminkin...

Ap

Vierailija
20/52 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä voit tehdä on nauttia. Mies huomaa sen kyllä. Paras palkinto miehelle. Ei mies muuten pitkään nuolisi jos ei sitä rakastaisi. Ole onnellinen että sellaisen aarteen olet löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme