Mitä voin naisena tehdä silloin kun mies nuolee? Ja katsooko naiset miestä silloin?
Pidän siitä kun nuollaan tai mies sormeilee ja kiihotun kovasti mutta minun on vaikea saada orgasmia. Luulen että vaikeuttani lisää sekin, että mies tekee asiaa niin kauan että alan ahdistua siitä etten laukea, ja alan miettiä että mitä voisin tehdä etten sitten vaikuta "lahnamaiselta" kun vain makaan ja voihkin miehen käsittelyssä ja mies varmaan vaan odottaa että laukeaisin jotta voisi lopettaa.
Yleensä katson toisaalle tai pidän simät kiinni koska minua jotenkin nolottaa katsoa miestä kun hän nuolee. Katsooko muut? Joskus kun olen sitten katsonut sormettaessaan niin olen kokenut että hän näytti lähinnä kyllästyneeltä tai nojaili jalkaani eikä ainakaan katsonut mitä tekee, joten koen siksikin että touhu on lähinnä minua varten.
Olen nyt koittanut jotenkin kaartaa selkääni maatessani että näyttäisinkö edes välillä jotenkin haluttavammalta. Tai koitan availla ja sulkea peppureikääni. Mutta miten muut? Siinäkö makaatte vaan ja onko se ok?
Joskus 69 asennossa mies ei edes halunnut että otan häneltä samalla suihin ettei hän tule liian nopeasti joten siinäkin asennossa ongelma on vähän sama. Minä vain olen ja odotan ja sitten alan ahdistua. Enkä tule.
Kommentit (52)
Oletko käsitellyt hyväksikäytön terapiassa? Mene. Älä hyvä tavaton esitä mitään selkää kaartamalla tai peppureikää availemalla. Keskity vain nauttimaan.
Voi kunpa mies nuolisikin. Itse annan suohinoton vähintään pari kertaa viikossa, mutta vastapalvelusta on turha toivoa. Aaiaa kysyttäessä miksi näin ettei toinen halua antaa minulle nautintoa ei jaksa nyt tälläisiä puhua..
N28
Vierailija kirjoitti:
Pyydä että mies kiinnittää kätesi sängyn päätyyn tai jalkoihin ja peittää silmäsi huivilla tai silmälapuilla. Silloin ei tarvitse miettiä katsoako vai ei. Lisäksi jos jalat vielä sidotaan levälleen nii ei tarvitse miettiä sitäkään pitääkö köyristellä, kun et voi. Itselläni toimii tosi hyvin tämä ja noin voi keskittyä vain nauttimaan.
Juuri silmien peittäminen saa muut aistit(tunnon) herkistymään ja nautinto on suurempi.
Naihen sidottuna avuttomaksi auttaa molempia saamaa orgasmin. Todistettu juttu ja 70% naisista haaveilee tästä ja loputkaan tuskin kieltäytyvät, jos joku luotettava taho pyytäisi.
Olen kauan jo nuollut vaimolle yhden orgasmin, jos hän haluaa sitä.Se tulee melko nopeasti ja on aina lyhyt. Ensin hän voihkii ja pyytää etten lopettaisi, jos kiusoittelen vähän. Sitten hän yhtäkkiä saa voimakkaan lyhyen orkun ja minun pitää lopettaa heti :) Joskus aina hyväilen hänen rintojaan , sormilla nännejä erityisesti ja se kiihottaa lisää. Hän joskus katsoo minua, yleensä vain nauttii silmät kiinni selällään maaten.
Sitten orgasmin jälkeen menen sisälle ja hän laukeaa aika pian toisen kerran. Se on pidempi ja ihana tuntea. Kolmatta ei hänelle juurui koskaan tule vaikka naisimme kauankin.Minä laukean lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä orgasmia ainakaan niin saa, että murehdit miltä näytät...
Mä luin AP:n tekstejä sillain ”ei ei ei tuosta tuu mitään” ja hieroin päätäni.
Kummallista, etteivät jotkut osaa harrastaa seksiä!Niin, voihan se olla vaikeaa käsittää että toisilla voi olla vaikeuksia. Itselläni on hyväksikäytetty tausta joka sai minut ahdistumaan muille ehkä tavallisista seksitilanteista ja nyt helposti loukkaantuva mies jonka kanssa suhteessa ei ole helppoa keskusteluyhteyttä etenkään tällaisissa asioissa (siitä turha tulla syyttelemään ja neuvomaan vaihtaa miestä tms) vaan sillä mennään mitä nyt on. Toivoinkin neuvoja että miten voisin nykyistä tilannetta muuttaa omalla toiminnallani niin että seksi olisi parempaa.
ap
No, älä ainakaan ruikuta, että kun sinulla on sellainen tai tuollainen tausta, niin siksi.... Vai luuletko, että kaikilla muilla on elämä ollut pelkkää mansikkajäätelöä ja ruusuilla tanssimista? Jos haluat olkapään itkemistä varten, niin se on sitten eri tapahtuma, kuin rakastelu.
Seuraavaksi lopetat sen itsesi analysoinnin (miltähän minä nyt näytän mieheni mielestä?) ja teet niinkuin hyvältä tuntuu. Äläkä ikinä feikkaa miehelle tuntemuksiasi rakastelussa, koska silloin me miehet menemme aivan hakoteille. Avaat suusi, ja sanot mitä haluat ja mistä tykkäät. Jos et saa sanaa suustasi, niin ohjaa miestä käsin tekemään asiat oikein.
Äläkä hermostu, jos asiat eivät heti ensimmäisellä kerralla onnistu aivan täydellisesti. Ihminenkin on oppiva eläin, joten harjoitus tekee mestarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä että mies kiinnittää kätesi sängyn päätyyn tai jalkoihin ja peittää silmäsi huivilla tai silmälapuilla. Silloin ei tarvitse miettiä katsoako vai ei. Lisäksi jos jalat vielä sidotaan levälleen nii ei tarvitse miettiä sitäkään pitääkö köyristellä, kun et voi. Itselläni toimii tosi hyvin tämä ja noin voi keskittyä vain nauttimaan.
Juuri silmien peittäminen saa muut aistit(tunnon) herkistymään ja nautinto on suurempi.
Naihen sidottuna avuttomaksi auttaa molempia saamaa orgasmin. Todistettu juttu ja 70% naisista haaveilee tästä ja loputkaan tuskin kieltäytyvät, jos joku luotettava taho pyytäisi.
Suostuisin, jos se olisi miehelle tärkeää, mutta itseäni ei sidotuksi tuleminen kiinnosta tai kiihota yhtään.
Päinvastoin on niitä harvoja juttuja seksissä, joista en välitä sitten ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä orgasmia ainakaan niin saa, että murehdit miltä näytät...
Mä luin AP:n tekstejä sillain ”ei ei ei tuosta tuu mitään” ja hieroin päätäni.
Kummallista, etteivät jotkut osaa harrastaa seksiä!Niin, voihan se olla vaikeaa käsittää että toisilla voi olla vaikeuksia. Itselläni on hyväksikäytetty tausta joka sai minut ahdistumaan muille ehkä tavallisista seksitilanteista ja nyt helposti loukkaantuva mies jonka kanssa suhteessa ei ole helppoa keskusteluyhteyttä etenkään tällaisissa asioissa (siitä turha tulla syyttelemään ja neuvomaan vaihtaa miestä tms) vaan sillä mennään mitä nyt on. Toivoinkin neuvoja että miten voisin nykyistä tilannetta muuttaa omalla toiminnallani niin että seksi olisi parempaa.
ap
No, älä ainakaan ruikuta, että kun sinulla on sellainen tai tuollainen tausta, niin siksi.... Vai luuletko, että kaikilla muilla on elämä ollut pelkkää mansikkajäätelöä ja ruusuilla tanssimista? Jos haluat olkapään itkemistä varten, niin se on sitten eri tapahtuma, kuin rakastelu.
Seuraavaksi lopetat sen itsesi analysoinnin (miltähän minä nyt näytän mieheni mielestä?) ja teet niinkuin hyvältä tuntuu. Äläkä ikinä feikkaa miehelle tuntemuksiasi rakastelussa, koska silloin me miehet menemme aivan hakoteille. Avaat suusi, ja sanot mitä haluat ja mistä tykkäät. Jos et saa sanaa suustasi, niin ohjaa miestä käsin tekemään asiat oikein.
Äläkä hermostu, jos asiat eivät heti ensimmäisellä kerralla onnistu aivan täydellisesti. Ihminenkin on oppiva eläin, joten harjoitus tekee mestarin.
En tarkoittanut ruikuttaa, tarkoitin vain että se selittää miksi joku asia voi olla vaikeaa mikö jollekin toiselle ei. Miehelle yritin asiasta joskus kertoa mutta hän vain syytti minua tapahtumasta eikä ymmärtänyt yhtään niin en ole siitä sen enempää mihinkään puhunut. Miestä olen yrittänyt aina muutaman vuoden välein yirttänyt ohjata niin sanomalla kuin kädestä pitäen siinä onnistumatta. Ja kaikki ohjaamiset vaan latistaa tunnelmaa. Ensimmäisistä kerroista ei ole kyse, kun yhdessä oltu 15 vuotta. Ajattelin vain että minua voisi jotenkin helpottaa rentoutumaan jos voisin jotenkin "toimia" toimituksen aikana etten vain odota. Mutten oikeen tiennyt mitä voisin tehdä.
Kiitos vastauksista, ehkä joskus minultakin asia luonnistuu tai sitten ei..
ap
Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti.. Saatko ylipäätään orgasmeja ja millä tavalla? Yksin vai miehen kanssa?
Entä oletteko kokeilleet ehdottamaani pari sormea sisällä ja niiden puristelua? Siinähän on juuri sopivaa tekemistä sulle, joka saattaa vahingossa viedä sut perille.
Kun neuvot tai ohjaat, palaute kun tekee oikein, kuuluu asiaan. Eli ne "jatka just noin, ihanaa, huokailua, ..." saa miehelle vahvistuksen että tekee oikein..
Kokeilet sanoa miehelles: "tuu mun päälle, tuu mun sisään, mä haluan tuntee sut mun sisällä", jotenkin noin. Meillä mies intoutuu joka kerta panemaan niin, että saan sen orgasmin joka jää tulematta nuolemisessa, vaikka se nuoleminen tuntuukin hyvältä silloin muuten.
Itse otan oman käden avuksi jos mies ei vain vihjeistä ja kertomisesta huolimatta antaa hyvää suuseksiä. Sanon suoraan, että nuole mun pyllyä samalla kun hieron itseni orgasmiin.
Ei ehkä AP:n hakema vastaus siihen, että mitä naisena tehdä silloin kun mies nuolee. Tai sitten on.
Ettekö te muut naiset kiihotu seksikkäistä asuista. Itse kostun ihan suunnattomasti kun pukeudun seksikkäästi. Catsuit:n ja varsikenkien pukemiseen menee jo sen verran aikaa että olen ihan valmis antautumaan heti puettuani.
Suosittelen kokeilemaan ja hankkimaan ITSENNE mielestä seksyjä asuja. Luultavimmin myös miehenne pitää niistä.
Hei puhuminen on tärkeää ja mies kyllä ymmärtää jos sanot suoraan että sinua ahdistaa... Jos ei ymmärrä... Noh sitten hän ei tosiaan ole se oikea mies.... Tylyä mutta tosi ku vesi... Mutta myös sinun täytyy opetella rentoutumaan tiedän että se on vaikeaa mutta täysin mahdollista itsellä ainakin akti lässähtää jos ajattelen/mietin liikaa... Yritä tyhjentää mieli ja keskityt vain siihen mielyttävään tunteeseen etkä mihinkään muuhun... Äläkä lannistu kun se ei heti onnistu se vaatii aikaa
Mä oon tehny silleen, että oon pyytänyt miestä ojentamaan kätensä ja näyttänyt millaista imua/nuolentaa kaipaan, siis imenyt/nuollut miehen kämmentä sillä tavalla kuin haluan hänen tekevän minulle.
Toimi.
ei vain onniistu 5 synnyttäneeltä 15v naimisissa olleelta naiselta. ei diinä vaan oo enää hohtoa no kerran kuussa tuntuu on halut kovemmat. kynsii pureskelen ja katselen muualle ja mirtin ties mitä.
rakastunut mies kirjoitti:
Parasta mitä voit miehelle tehdä silloin kun hän nuolee sinua, on nauttia. Aktiivisesti voisit
- näyttää ja kertoa, että nautit "sä nuolet mua ihanasti", "älä vaan lopeta"
- laittaa kätesi (tai sormenpääsi jos et ylety) miehen pään päälle, ja ohjaat häntä juuri oikeaan paikkaan
- liikuttaa lantiotasi ja fiiliksesi mukaan pilluasi suuta vasten
- antaa vihjeitä "aaah, just noin", "vähän kovempaa",Myös se, että otat mieheen katsekontaktin (jos hänellä ei ole silmät kiinni, kuten itselläni meinaa nuolemisen nautinnosta mennä), voit kertoa katseellasi, että nautit, ja et tosiaan ole mikään lahna.
Jos supistelet pyllyä, se voi houkuttaa kielen liikkumisen vähän alemmaksi. Jos tätä haluat, ja nuoleva mieskin tätä haluaa, niin go for it babe..
Vaimo yleensä hyväilee rintojaan kun nuolen. Itse tykkään katsoa kun hyväilee rintojaan. Katselee jonnekin tai pitää silmiään kiinni, en tiedä. Mielenkiinto keskittyy itsellä siihen rintojen hyväilyyn.
M52-lover kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti.. Saatko ylipäätään orgasmeja ja millä tavalla? Yksin vai miehen kanssa?
Entä oletteko kokeilleet ehdottamaani pari sormea sisällä ja niiden puristelua? Siinähän on juuri sopivaa tekemistä sulle, joka saattaa vahingossa viedä sut perille.
Kun neuvot tai ohjaat, palaute kun tekee oikein, kuuluu asiaan. Eli ne "jatka just noin, ihanaa, huokailua, ..." saa miehelle vahvistuksen että tekee oikein..
Kiitos vinkeistä. Mies aina session aikana laittaa juu sormet sisään jossain vaiheessa ja nuolee samalla. Se tuntuu kyllä hyvälle. Ja tykkään puristellakin niitä. Orgasmeja saan yksin , ennen sain nopeammin , nykyisin tarvitsen jotain katsottavaa. Koitin tässä hiljan sitäkin että hoitelen miehen vieressä itseäni, jotta mies olisi jotenkin mukana orgasmissani, mutta puolisen tuntia meni enkä saanut aikaiseksi itse itsellenikään, en siis edes onnistunut kostumaan. Jotenkin kai koin tilanteen niin erilaiseksi ja mitään katsottavaa ei ollut vaikka koitin kaikenlaista ajatella. Noh sittten vasta kun otin miehen munan suuhun ja pylly edellä miehen käsittelyyn niin johan aloin kiihottua.
Minulla ei ehkäisyä käytössä joten lähinnä suuseksiä ja pyllyä harrastamme nykyisin. Kumeja joskus jos sattuu löytymään , tosin mies ei niistä tykkää. Siksi tuo orgasmi homma tulisikin muuten kun perinteisesti pannen tapahtua. En tosin aiemminkaan ole juuri orgasmeja miehen kanssa saanut, on sitten miten vaan tehty, tosin siitä ahdistusmäärästä olen jo kovasti edennyt mitä ennen oli...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimo yleensä hyväilee rintojaan kun nuolen. Itse tykkään katsoa kun hyväilee rintojaan. Katselee jonnekin tai pitää silmiään kiinni, en tiedä. Mielenkiinto keskittyy itsellä siihen rintojen hyväilyyn.
Hyvä ajatus tuokin. Ehkä kiihottaisi minuakin. Toisaalta tiedän että olen aika toivoton eikä varmaan pitäisi yrittää mitään ja vain olla niin kuin moni sanonutkin, mutta sillä ei yrittämisellä menty niin pitkään että haluaisin yrittää jotain.
ap
Ei tykkää kumeista, loukkaantuu helposti, ei voi puhua, ero ei ole vaihtoehto. 🙄
Mitäs jos pyydät jotain muuta kesken lipomisen? Tai jos etukäteen sanot että suuseksi vain esileikkinä? Tai kysyt haluaako mies nuolla kiihottaakseen vai toivooko että saat? Sitten joko kerrot ettei tuu tai että sulle riittää vähempikin tms. Ihan mikä on itselle luontevin ja mitä haluat. Meillä simppelisti sanotaan että vaihdetaan jos alkaa kyllästyttää tai halua ajotain muuta. Tai vaan siirrytään tekemään jotain muuta.
Jos ei kerro toiselle niin se kyllä luulee, että nykyinen tapa on ok tai että jopa nautit siitä. Itse pidän usein silmät kiinni ja keskityn tuntemaan. Onneksi on tissit edessä ettei se nuoleva naama edes näy..