Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin naisena tehdä silloin kun mies nuolee? Ja katsooko naiset miestä silloin?

Vierailija
10.06.2019 |

Pidän siitä kun nuollaan tai mies sormeilee ja kiihotun kovasti mutta minun on vaikea saada orgasmia. Luulen että vaikeuttani lisää sekin, että mies tekee asiaa niin kauan että alan ahdistua siitä etten laukea, ja alan miettiä että mitä voisin tehdä etten sitten vaikuta "lahnamaiselta" kun vain makaan ja voihkin miehen käsittelyssä ja mies varmaan vaan odottaa että laukeaisin jotta voisi lopettaa.

Yleensä katson toisaalle tai pidän simät kiinni koska minua jotenkin nolottaa katsoa miestä kun hän nuolee. Katsooko muut? Joskus kun olen sitten katsonut sormettaessaan niin olen kokenut että hän näytti lähinnä kyllästyneeltä tai nojaili jalkaani eikä ainakaan katsonut mitä tekee, joten koen siksikin että touhu on lähinnä minua varten.

Olen nyt koittanut jotenkin kaartaa selkääni maatessani että näyttäisinkö edes välillä jotenkin haluttavammalta. Tai koitan availla ja sulkea peppureikääni. Mutta miten muut? Siinäkö makaatte vaan ja onko se ok?

Joskus 69 asennossa mies ei edes halunnut että otan häneltä samalla suihin ettei hän tule liian nopeasti joten siinäkin asennossa ongelma on vähän sama. Minä vain olen ja odotan ja sitten alan ahdistua. Enkä tule.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei todellakaan kiihota mikään kissa-puku, siis puhutko jostain naamiaisasusta?? ja jotkut hiton varsikengät. :DDDDDDDD ihmisil on fetissejä mut mun maku ei oo ihan tollanen. :DDDD

Vierailija
42/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat kiljua kuin hyeena ja vatkaa lantiotasi kuin alkuasukas. Sitten välillä hoet, että pane mua. Jos ei oma niin ainakin naapurin mies kiihottuu. Samahan se kenen tappi siellä kolossa lepää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä siltä mieheltä ainakin kännykän räplääminen, kun sinua nuolee.

Vierailija
44/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat kiljua kuin hyeena ja vatkaa lantiotasi kuin alkuasukas. Sitten välillä hoet, että pane mua. Jos ei oma niin ainakin naapurin mies kiihottuu. Samahan se kenen tappi siellä kolossa lepää.

Hahah, mikä mielikuva !!! Ja sitten lapset herää. En tee mutta hyvä kommentti , joku vähemmän estynyt varmaan voisi tehdäkin noin :))) ap

Vierailija
45/52 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52-lover kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti.. Saatko ylipäätään orgasmeja ja millä tavalla? Yksin vai miehen kanssa?

Entä oletteko kokeilleet ehdottamaani pari sormea sisällä ja niiden puristelua? Siinähän on juuri sopivaa tekemistä sulle, joka saattaa vahingossa viedä sut perille.

Kun neuvot tai ohjaat, palaute kun tekee oikein, kuuluu asiaan. Eli ne "jatka just noin, ihanaa, huokailua, ..." saa miehelle vahvistuksen että tekee oikein..

Kiitos vinkeistä. Mies aina session aikana laittaa juu sormet sisään jossain vaiheessa ja nuolee samalla. Se tuntuu kyllä hyvälle. Ja tykkään puristellakin niitä. Orgasmeja saan yksin , ennen sain nopeammin , nykyisin tarvitsen jotain katsottavaa. Koitin tässä hiljan sitäkin että hoitelen miehen vieressä itseäni, jotta mies olisi jotenkin mukana orgasmissani, mutta puolisen tuntia meni enkä saanut aikaiseksi itse itsellenikään, en siis edes onnistunut kostumaan. Jotenkin kai koin tilanteen niin erilaiseksi ja mitään katsottavaa ei ollut vaikka koitin kaikenlaista ajatella. Noh sittten vasta kun otin miehen munan suuhun ja pylly edellä miehen käsittelyyn niin johan aloin kiihottua. 

Minulla ei ehkäisyä käytössä joten lähinnä suuseksiä ja pyllyä harrastamme nykyisin. Kumeja joskus jos sattuu löytymään , tosin mies ei niistä tykkää. Siksi tuo orgasmi homma tulisikin muuten kun perinteisesti pannen tapahtua. En tosin aiemminkaan ole juuri orgasmeja miehen kanssa saanut, on sitten miten vaan tehty, tosin siitä ahdistusmäärästä olen jo kovasti edennyt mitä ennen oli...  

ap

Millaista matskua kaatselet masturboidessasi itseksesi? Mitkä asiat kiihottaa, suihinotto tuntuu kiihottavan ainakin, eli ainakin sitä tovi ennenkuin päästät nuolemaan? Entä jos katselet sitä mikä kiihottaa sua e n n e n seksiä, ja samalla hyväilet itseäsi, ei kuitenkaan orkkuun saakka, jotta nuolemisen alkaessa olet varmasti kiihottunut?

Peppupanon aikana sulla on pimppa vapaana omille hyväilyillesi tai jopa hieromasauvalle? Mikä estää hyväilemästä samalla sieltä?

Muutenkin miehen kanssa rentoutumisen opetteluun värisevät lelut on loistava keino, ne vie sut perille paljon todennäköisemmin kuin toisen käsi tai kieli.. Meillä nainen aikanaan onnistui löytämään orkkunsa nimenomaan värisevällä tekokullilla ja kun tottui saamaan mun läsnäollessa, sama kyky siirtyi sitten mun sormetukseen ja nuolentaan. Hän muuten jännittää ja rentouttaa reisiään niin, että pimppa välillä puristuu tiukaksi paketiksi ja ennen saamistaan koko alakerta jännittyy, sormettaessani klittaa javakoa tiedän tuntumasta jo 5-10sec ennen että nyt tulee ja osaan jatkaa juuri sitä tiettyä liikettä..

Vierailija
46/52 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah, mikä mielikuva !!! Ja sitten lapset herää. En tee mutta hyvä kommentti , joku vähemmän estynyt varmaan voisi tehdäkin noin :))) ap

Minä itse asiassa teen tuota, mikä johtuu pitkälti siitä, että olen etäsuhteessa. Niinpä riemulla ei ole rajaa, kun useamman viikon tauon jälkeen pääsemme vihdoin käsiksi, suiksi jne. toisiimme. Panopaikat vaihtelevat, joten sitä vakituista naapurin miestä ei ole, mutta luulisin kiljuntani kuuluneen muidenkin korviin. Ovella ei ole kukaan vielä kolkuttanut, mutta ehkä sekin päivä koittaa:).

Vierailija
47/52 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten etsiä sopiva ehkäisymuoto, niitä on monenlaisia.. Vapauttaa nautiskelulle kummasti. Toki hormoniehkäisystä on joillekin naisille haittaakin. Mutta ei ole ainut, kierukka, jomman kumman sterilointi (jos lapsiluku täysi) joka miehelle helpompi toimenpiteenä sujuen tunnissa. Eihän tu pelkkä suuseksi ja peppuunpano taida naiselle ihan optimi olla pidemmän päälle, ellet nimenomaan niihin ole ihastunut..

Vierailija
48/52 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M52-lover kirjoitti:

Kannattaa muuten etsiä sopiva ehkäisymuoto, niitä on monenlaisia.. Vapauttaa nautiskelulle kummasti. Toki hormoniehkäisystä on joillekin naisille haittaakin. Mutta ei ole ainut, kierukka, jomman kumman sterilointi (jos lapsiluku täysi) joka miehelle helpompi toimenpiteenä sujuen tunnissa. Eihän tu pelkkä suuseksi ja peppuunpano taida naiselle ihan optimi olla pidemmän päälle, ellet nimenomaan niihin ole ihastunut..

Niin, koin että ero on selkeä kun ei ole hormoniehkäisyä, omat haluni ova katossa (jo olivat nuorenakin ennen ehkäisyä), mutta ehkäisy pillereillä vie halut täysin. Vaikka monesti sanotaan ettei pitäisi viedä, niin koen että vie enkä halua niitä . Lapsiluku ei vielä täynnä , ehkä vuoden päästä alkaa yrittää taas, ja kun lopetin alunperin pillerit kierron tasaantuminen vei niin kauan etten haluasi lähteä siihen  että sitten taas odottelen ja stressaan sitä pitkään . Raskautumisen odottelu se kuukaudesta toiseen vasta kamalaa onkin, niin haluisin minimoida sen.

Optimi juu tilanne ei tosiaan ole, mutta ehkä auttaa tähän että tulee enemmän annettua miehen nuolla ym kun ei voi vain "panna" ja siksi koen että seksi on parempaa nyt. Oma haluukkuuteni on tietysti myös eri luokkaa , että ehkä vaikutus siinä.

Kun oli ehkäisy, niin touhu oli usein samaa toistavaa ja mies halusi minut lähes aina päälle missä olin myös ongelmainen koska en halua katsoa silmiin. Toisaalta itse pystyin vaikuttamaan ja olemaan aktiivinen siinä... Vartaloltani olen ihan hyvän näköinen (tai ainakin ennen olin) enkä sinänsä nytkään häpeä sitä miltä näytän seksin aikana joten siinä mielessä päällä olo oli ok, vaikka ehkä aloituksestani vähän virheellisesti siltä kuulostikin että mietin miltä näytän. Aloituksessa tarkoitin että miten voisin näyttää haluttavammalta jotten ahdistuisi siitä että mies ei vaikuttaisi niin kyllästyneeltä ( jota siis en ole varma onko).

Vierailija
49/52 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M52-lover kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52-lover kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti.. Saatko ylipäätään orgasmeja ja millä tavalla? Yksin vai miehen kanssa?

Entä oletteko kokeilleet ehdottamaani pari sormea sisällä ja niiden puristelua? Siinähän on juuri sopivaa tekemistä sulle, joka saattaa vahingossa viedä sut perille.

Kun neuvot tai ohjaat, palaute kun tekee oikein, kuuluu asiaan. Eli ne "jatka just noin, ihanaa, huokailua, ..." saa miehelle vahvistuksen että tekee oikein..

Kiitos vinkeistä. Mies aina session aikana laittaa juu sormet sisään jossain vaiheessa ja nuolee samalla. Se tuntuu kyllä hyvälle. Ja tykkään puristellakin niitä. Orgasmeja saan yksin , ennen sain nopeammin , nykyisin tarvitsen jotain katsottavaa. Koitin tässä hiljan sitäkin että hoitelen miehen vieressä itseäni, jotta mies olisi jotenkin mukana orgasmissani, mutta puolisen tuntia meni enkä saanut aikaiseksi itse itsellenikään, en siis edes onnistunut kostumaan. Jotenkin kai koin tilanteen niin erilaiseksi ja mitään katsottavaa ei ollut vaikka koitin kaikenlaista ajatella. Noh sittten vasta kun otin miehen munan suuhun ja pylly edellä miehen käsittelyyn niin johan aloin kiihottua. 

Minulla ei ehkäisyä käytössä joten lähinnä suuseksiä ja pyllyä harrastamme nykyisin. Kumeja joskus jos sattuu löytymään , tosin mies ei niistä tykkää. Siksi tuo orgasmi homma tulisikin muuten kun perinteisesti pannen tapahtua. En tosin aiemminkaan ole juuri orgasmeja miehen kanssa saanut, on sitten miten vaan tehty, tosin siitä ahdistusmäärästä olen jo kovasti edennyt mitä ennen oli...  

ap

Millaista matskua kaatselet masturboidessasi itseksesi? Mitkä asiat kiihottaa, suihinotto tuntuu kiihottavan ainakin, eli ainakin sitä tovi ennenkuin päästät nuolemaan? Entä jos katselet sitä mikä kiihottaa sua e n n e n seksiä, ja samalla hyväilet itseäsi, ei kuitenkaan orkkuun saakka, jotta nuolemisen alkaessa olet varmasti kiihottunut?

Peppupanon aikana sulla on pimppa vapaana omille hyväilyillesi tai jopa hieromasauvalle? Mikä estää hyväilemästä samalla sieltä?

Muutenkin miehen kanssa rentoutumisen opetteluun värisevät lelut on loistava keino, ne vie sut perille paljon todennäköisemmin kuin toisen käsi tai kieli.. Meillä nainen aikanaan onnistui löytämään orkkunsa nimenomaan värisevällä tekokullilla ja kun tottui saamaan mun läsnäollessa, sama kyky siirtyi sitten mun sormetukseen ja nuolentaan. Hän muuten jännittää ja rentouttaa reisiään niin, että pimppa välillä puristuu tiukaksi paketiksi ja ennen saamistaan koko alakerta jännittyy, sormettaessani klittaa javakoa tiedän tuntumasta jo 5-10sec ennen että nyt tulee ja osaan jatkaa juuri sitä tiettyä liikettä..

Katselen aika pehmoisia enkä pidä mistään kovin väkivaltaisesta (tukasta nyt saa ottaa kiinni ja rajua olla mutta ei mitään outoa) tai tykkään enimmäkseen selailla vain kuvia ilman että pitää mennä sivustoille. Pelkät seksikkäät naiset käy (ei tummaihoiset tai aasialaiset) tai naisista keskenään tai kimpoista , vaikken siis itse mitenkään haluaisi olla naisen kanssa. Tykkään myös niin että mieskin näkyisi enemmän kuin pelkkä muna mutta miehen ulkonäöllä ei matskussa muuten ole niin paljoa merkitystä. Jostain syystä tykkään katsoa vanhoja miehiä nuorten naisten kanssa. Ja yleensäkin mieluummin selkeesti mies kuin joku poika. Hierontamiljööt on kivoja... Ainakin tällaisia.

Voisi olla hyvä idea katsoa ennen kuin lähestyn miestä. Vaatii tosin järjestelyä kun mies ei halua minun katsovan mitään ja eikä leluja, samasta syystä että kokee loukkaavaksi. Edellisestä lelukeskustelusta tosin aikaa jo vuosia mutten uskaltaisi ottaa puheeksi, hänen loukkaantumisensa ei auta asiaa mihnkään suuntaan.

Vierailija
50/52 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee loukkaavaksi, että naisensa voisi saada orgasmin samalla kun hän panee kakkoseen, jo on ukko! En kyllä ymmärrä miten joku hierova lelu olisi loukkaava tai uhka. Jos ei muuta niin sanot, että sua kiihottaisi tietää miltä tuplapano tuntuu, ei kenenkään muun kanssa, vaan hieromasauva ykkösessä ja isännän aarre kakkosessa! Vois tosta asetelmasta innostuakin, sanot vielä, että varmaankin tuntisi jortikan värinät läpi ja että takuulla laukeaisi sun pepun krampatessa kullinsa ympärille!

Eihän se mies voi edes huomata, jos takaapäin kakkoseen panee ja autat lisävauhtia klitalta sormella vatsan alta. Jos huomaa, so what, sanot että haluut myös tulla ja ei oo pakko peppuun panna jos oma hyväilysi vie kyvyt..

Vierailija
51/52 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pokee voi katsoa kännystäkin, ennen sänkyynmenoa, kun isäntä hoitaa muksuja nukkumaan..

Vierailija
52/52 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapauksessa, riittää jos/kun nainen nauttii, ei tarvitse tehdä mitään.

Toki saa... voi tietty hyväillä minua, pyytää 69:n tai vaikka silittää hiuksia, painaa käsin päätäni tiukumpaan tai vaikka antaa ohjeita miten nuolla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi