Mies sanoi juuri äsken että olen kuulemma keskivertoa painavampi
Heitti tuollaisen kommentin, kun puhuttii niitä näitä hellepukeutumisesta.
Olen 173/60.
Tulipas "kiva" olo totta tosiaan ja oli pakko lähteä vessaan muutama kyynelkin tirauttamaan.
Usein tuntuu että miehillä ei ole mitään tajua siitä miltä normaalin naisen vartalo näyttää.
Kommentit (42)
Olisi muuten entinen mies tuollaisen kommentin jälkeen.
Ja miksi olet edelleen idiootin kanssa?
Tuohan on hyvä paino sun pituiselle. Ryhti suoraksi ja pää pystyyn, olet upea :)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä paino sun pituiselle. Ryhti suoraksi ja pää pystyyn, olet upea :)
Kiitos! Piristit juuri hiukan päivääni :)
Ap
No just, olet normaalipainon alapäässä, 3 kiloa alipainosta. Miehesi yrittää vain pahoittaa mielesi, heivaa se.
Ei oikein ole minullakaan mitään tajua siitä miltä normaalin naisen vartalo näyttää. Mutta sen tiedän, että yksinään paino ja pituus ei kerro mitään. Sillä normaalipainoisellakin saattaa olla enemmän läskiä, kuin lihaksia ja sitä sisäelinten päälle kertynyttä rasvaa.
Paljonkohan sun pitäis miehen mielestä painaa?
Alla oleva uusi painoindeksilaskuri kun antaa painoindeksiksi 19.8 (normaalipaino on 19-24)
https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri/uusi-painoindeksil…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Piristit juuri hiukan päivääni :)
Ap
Hohhoijaa.
Hoikka olet ainakin antamiesi tietojen perusteella. Minuakin pidetään hoikkana, ja olen 169cm ja 65 kg.
Hyi miten moukkamaista. Lapsen kokoinenko sitä pitäisi olla. Onko oikeasti iso osa miehistä kaappi-pedoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein ole minullakaan mitään tajua siitä miltä normaalin naisen vartalo näyttää. Mutta sen tiedän, että yksinään paino ja pituus ei kerro mitään. Sillä normaalipainoisellakin saattaa olla enemmän läskiä, kuin lihaksia ja sitä sisäelinten päälle kertynyttä rasvaa.
Minulla on ihan ok timmi kroppa, luut eivät paista läpi, mutta reidet eivät myöskään hankaa yhteen kävellessä.
Tuntui kyllä pahalta tuo miehen kommentti, varsinkin kun on syömishäiriö tausta.
Ap
Miksi miehesi sanoi noin? Oliko ilkeyttä vai typeryyttä ennemmin?
Vierailija kirjoitti:
Alla oleva uusi painoindeksilaskuri kun antaa painoindeksiksi 19.8 (normaalipaino on 19-24)
Koettakaa jo pikku hiljaa unohtaa tuo painoindeksi. Yli 200 vuotta vanha ei mittari ei kerro enää mitää siitä mitkä on tämän päivän mittarit terveestä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan ok timmi kroppa, luut eivät paista läpi, mutta reidet eivät myöskään hankaa yhteen kävellessä.
Tuntui kyllä pahalta tuo miehen kommentti, varsinkin kun on syömishäiriö tausta.
Ap
Reisien hankaaminen yhteen ei ole automaattisesti merkki ylipainosta. Mulla hankaa tuossa vastaavassa painossa kuin sulla reidet yhteen (olen saman pituinen). Kun painoin selvästi alle 60 kg (alimmillaan 53 kg), ei hangannut, mutta silloin kärsin masennuksesta ja söin ehkä kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa jo pikku hiljaa unohtaa tuo painoindeksi. Yli 200 vuotta vanha ei mittari ei kerro enää mitää siitä mitkä on tämän päivän mittarit terveestä ihmisestä.
Osviittaa se antaa, paitsi esim. erittäin lihaksikkaiden henkilöiden kohdalla. Tässä tapauksessa, kun painoindeksi on normaalipainon alapäässä, se kertoo lähinnä sitä, että mitään syytä ei ole pudottaa painoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi sanoi noin? Oliko ilkeyttä vai typeryyttä ennemmin?
En oikeastaan tiedä kumpaa, vai molempien yhdistelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uusi painoindeksilaskuri"
Kannattaisiko opetella lukemaan?
Miehesi tapa kertoa että on kaapissa oleva homo.
“There are times in life, when you just have to say fuck it.”
Ei olekkaan. Suurimmalla osalla miehistä on käsitys että se normaali paino naisella on joku 45kg pituudesta huolimatta.
Otan osaa että joudut jakamaan elämäsi lapsellisen idiootin kanssa.