Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi juuri äsken että olen kuulemma keskivertoa painavampi

Vierailija
10.06.2019 |

Heitti tuollaisen kommentin, kun puhuttii niitä näitä hellepukeutumisesta.
Olen 173/60.
Tulipas "kiva" olo totta tosiaan ja oli pakko lähteä vessaan muutama kyynelkin tirauttamaan.
Usein tuntuu että miehillä ei ole mitään tajua siitä miltä normaalin naisen vartalo näyttää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole minullakaan mitään tajua siitä miltä normaalin naisen vartalo näyttää. Mutta sen tiedän, että yksinään paino ja pituus ei kerro mitään. Sillä normaalipainoisellakin saattaa olla enemmän läskiä, kuin lihaksia ja sitä sisäelinten päälle kertynyttä rasvaa.

Minulla on ihan ok timmi kroppa, luut eivät paista läpi, mutta reidet eivät myöskään hankaa yhteen kävellessä.

Tuntui kyllä pahalta tuo miehen kommentti, varsinkin kun on syömishäiriö tausta.

Ap

Tietääkö mies syömishäiriötaustastasi? Jos tietää niin kommentti on entistäkin anteeksiabamattomampi. Ap ota jalat alle ja juokse!

Olen kyllä kertonut asiasta useammankin kerran.

En sitten tiedä onko mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Ap

Mies tietää sairaudestasi, ja silti piikittelee painosta?

Mies on sinulle oikeasti vaarallinen. Mieti oikeasti, kannattaako sinun olla terveytesi uhalla tuollaisen ihmisen seurassa. Parempia miehiä on (paljon) ja yksinkin on parempi kuin ihmisen kanssa, joka aktiivisesti pyrkii tuhoamaan sinut.

Vierailija
42/42 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onpahan jo 2 aloitusta alapeukuttanut. Onko ne näitä anoreksian ihailijoita joiden mielestä jokainen yli 53 kiloa painava nainen on iso nainen?

Kyllä minä alapeukutin ihan ap tapaa toimia tuossa tilanteessa. Itkemisen sijaanhänen  olisi pitänyt ottaa sitä todellista vastuuta tilanteesta. Turha parkua ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua. Itsetunto kuntoon ensin!

Ap:lla on syomishäiriotausta ja sinusta hänen pitäisi ensin parantaa itsetuntoaan? Olisko miehen käytoksellä mitään vaikutusta ap:n itsetuntoon? 

(Tiedän siis, että omasta itsestä se pohjimmiltaan lähtee, mutta toisilla on heikompi itsetunto, eikä syyllistäminen auta yhtään mitään, tekee vain pahemman olon. Itsetuntokin muodostuu kokemusten pohjalta.)

Ap ei pitäisi päivääkään katsoa tuollaista miestä vaan keskittyä laittamaan kuntoon oma itsetuntonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän