Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy sinulta ensitreffeillä: "nimeä 5 parasta kirjaa jota olet lukenut tänä vuonna?", mitä vastaat?

Vierailija
10.06.2019 |

Mitä vastaatte?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off jos tuollaista kysyttäisiin, vaikka olen himolukija. Melko tungetteleva ja vaikea kysymys, jota ei jaksa ruveta pohtimaan treffeillä. Herättäisi myös epäilyksen miehen motiiveista. Tulee mieleen, että joku psykopaatti voisi kysyä tuollaista ensitreffeillä, kerätäkseen hyödyllistä tietoa naisesta.

Vastaisin siis, että en oikein osaa sanoa. Ehkä voisin mainita yhden kirjan, josta olen tykännyt.

Psykopaatti haluaa sinun insta-nimesi ja peukuttaa vakokuviasi.

Vakokuvia! 😅

Vierailija
122/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin kauneuden vihreän kirjan 5 kertaa vessassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off jos tuollaista kysyttäisiin, vaikka olen himolukija. Melko tungetteleva ja vaikea kysymys, jota ei jaksa ruveta pohtimaan treffeillä. Herättäisi myös epäilyksen miehen motiiveista. Tulee mieleen, että joku psykopaatti voisi kysyä tuollaista ensitreffeillä, kerätäkseen hyödyllistä tietoa naisesta.

Vastaisin siis, että en oikein osaa sanoa. Ehkä voisin mainita yhden kirjan, josta olen tykännyt.

Vakokuvia! 😅

No niitähän ne on. Tissivako ja persvako.

Vierailija
124/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakokuvia! 😅

Kyllä - ihan kirjoitin kuten tarkoitin. Vakokuvia.

Vierailija
125/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenkin tästä kirjastoon etsimään lukevia miehiä.

Vierailija
126/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei treffeille kukaan mene kyselytunnille. Aikuinen joka hakee treffiseuraa luetteloita haluamalla on jotenkin vajaa. Ei osaa seurustella. Mitähän sellainen olisi arjessa.

Kai sitä voi sanoa, että lukuharrastus itselle tärkeä, ja toivoo että toinen tykkäisi.

Vierailija
127/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa suomalaiset treffit. Ei kukaan normaali ulkomailla tuoleen juttele. Epäilen asperhgeriä.

Vierailija
128/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kirjojen nimiä, mutta Håkan Nesseriä ja Stephen Kingiä olen lukenut monta kuluvana vuonna.

Mulla on huono muisti noissa asioissa ja siksi kierrätän hyvin paljon omia kirjahyllyni opuksia uudestaan ja uudestaan (14 hyllymetriä). Waltarin tiiliskiviä luen noin joka toinen vuosi uudestaan, Stephen Hawkingin Ajan lyhyt historia jumahti kohtaan alkeishiukkasista, joiden Spin=2. Jatkan kun jaksan.

Mutta miksi yleensäkään olisin deiteillä jonkun holopaisen kanssa? En halua mitään Asperger-tyyppiä.

Vierailija
129/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista kirjojen nimiä, mutta Håkan Nesseriä ja Stephen Kingiä olen lukenut monta kuluvana vuonna.

Mulla on huono muisti noissa asioissa ja siksi kierrätän hyvin paljon omia kirjahyllyni opuksia uudestaan ja uudestaan (14 hyllymetriä). Waltarin tiiliskiviä luen noin joka toinen vuosi uudestaan, Stephen Hawkingin Ajan lyhyt historia jumahti kohtaan alkeishiukkasista, joiden Spin=2. Jatkan kun jaksan.

Mutta miksi yleensäkään olisin deiteillä jonkun holopaisen kanssa? En halua mitään Asperger-tyyppiä.

Lukeminen = Asperger ja Holopainen?

Kyllä, sinulle sopii vaasalainen opistoinssi.

Vierailija
130/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jhumpa Lahiri: Tämä siunattu koti

Jhumpa Lahiri: Kaima

Jhumpa Lahiri: Tulvaniitty

Arundhati Roy: Äärimmäisen onnen ministeriö

Nämä oli kirjoja, joita en ollut ennen lukenut.

Leo Tolstoi: Anna Karenina on viides. Lukukerta oli jo mones, mutta aina hyvä kirja.

Nämä siis parhaat vuoden 2019 aikana toistaiseksi. Mulla oli tuossa vuoden alussa tollanen Intian kaunokirjallisuusvaihe.

Kiinnostaisi mistä tollasia miehiä vois löytää?

Minut ainakin (lukeva mies) voi löytää mm. kuntosalilta, kaupan hyllykköjen välistä, kävelemässä puistoissa (joskus luen, siis kuuntelen audiokirjoja näillä kävelyilläkin).

Vierailija
131/131 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina Vanhatalo: Toinen elämä

Sofia Lundberg: Punainen osoitekirja

Michelle Obaman elämäkerta

Leila Slimani: Kehtolaulu

Pauliina Rauhala: Taivaslaulu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän