Miehelläni erikoinen suhde naapuri naiseen
Koska täältä saa tunnetusti vinkkejä ja erilaisia näkökulmia asiaan kuin asiaan halusin jakaa oman murheeni tänne...
Muutimme vuosi sitten mieheni ja 3 lapsemme kanssa paritaloon; olemme olleet 10 v yhdessä mies 32v minä minä30v. Meillä on aina ollut hyvä fyysinen kemia ja yhteys ja yhteiset arvot jne joten olen aina kokenut suhteemme tilan luottavaisena olevan hyvä. Totta kai jotain pientä kriisiä oli alkuvuosina mutta niistä selvittiin ja ne ei ollut mitään pettämistä tms.
Naapurissamme asuu 40v nainen jolla teini ikäinen poika ja hän seurusteli jonkun miehen kanssa vielä talvella mutta ei nyt sitten enää..
No, itse ongelmaan: mieheni on ystävystynyt naapurin kanssa, ja eilisen jälkeen tullut sellainen olo että onko heidän välillään enemmänkin jotain että olen ollut vain todella sinisilmäinen ja uskonut heidän hyviin väleihinsä ettei vilppiä olisi... no!
Kaikki alkoi siis viime syksynä, naapuri tarvitsi apua autonsa akun lataamisessa. Mieheni sitten reippaana auttoi häntä, ja hän tarjosi kiitokseksi kahvit. Mies kahvitteli naisen luona siis.. siitä pikkuhiljaa mieheni on siellä ollut puuhapetenä millon ulkovalon vaihdon kanssa tai auttaa ruohonleikkurin kanssa jne. Sitten kun nainen on ammatiltaan parturi, mies rupesi käymään hänellä hiustenleikkuussa säännöllisesti. Sitten pikkuhiljaa se meni siihen että nainen saattoi soittaa hänelle ja kysyä kahville. On hän minuakin pyytänyt, mutta olen aika ujo luonteinen ihminen niin en ole sitten vaan lähtenyt mukaan. Mutta näitä kertoja taisi olla pari ja sitten lakkasi minua kysymästä. Talvella tosiaan naiselle tuli joku mies kuvioihin ja ainakin 3 kk oli niin etteivät tietääkseni hiustenleikkuuta enempiä olleet tekemisissä. Ero tuli ja sitten taas mieheni yhtehdenpito lisääntyi hänen kanssaan. Outoa on se että kunhe jotainkovasti puhuvat esim pihalla ja saavun paikalle tulee tilanteesta vaivaannuttavaa ”jaahas hanna, me tästä nyt lähdetäänkin moikka” ja sitten keskustelut päättyy siihen. Naapurini on minun vastakohta ; tosi puhelias, ulospäinsuuntautunut , itsevarmemman oloinen nainen.
En minä nyt mikään hiirulainen ole, urheilen paljon eli olen ihan hyvä kroppainen ja pidän muutenkin ulkonäöstäni huolta. Mutta luonteeltani kuitenkin olen ihan ääripää, siksi kai en ole osannut oikein tutustua naapuriini ja en muutenkaan koe mitään tarvetta olla sen enempää tekemisissä ystäviä kyllä minulla on ihan tarpeeksi muutenkin.
Mutta asiaan;
Eilen mieheni sanoi olevansa myöhään töissä yrittäjä kun on.. menin lasten kanssa mökille ja kun tulimme sieltä, myöhään kotiin kun yksi lapsista rupesi oksentelemaan (piti jäädä siis yöksi mökille muuten) klo oli jo puolen yön ja mies ei ollutkaan kotona. Istuin meidän terassilla ja laitoin hänelle viestin että missä oot hän tuli parissa minuutissa kotiin ja huomasin naapurin tulevan saamaan aikaan pelkkä pyyhe ympärillä tupakalle omalle terassille; menin siitä sitten sisälle , mies oli juonut ja sanoi olleensa naapurin kanssa lasillisella kun oli niin stressaantunut töistä ja sattuivat samaan aikaan kotipihaan...
Suutuin, ja kysyin että petätkö sinä minua ton naapurin kanssa? Samaan aikaan kun sinä tulet ovesta sisään naapuri sattuu terassille alasti?
Vajosin aika syviin vesiin ja vaadin saada nähdä hänen puhelimensa.
Korostaen että meidän suhteeseen ei ennen tätä ole ollut tällaista puhelimien kyttäämistä mutta tuli niin epätoivoinen olo että alennuin moiseen.
Ensin mies huusi ettei hän mitään puhelimia rupea antamaan sulle mutta vaadin.
Siellä ei ollut yhtäkään viestiä naapurilta.
Tajusin aamulla, että perkele viestitteleekö se firman puhelimesta sille.
Tilanne on nyt se että olen kipeän lapsen kanssa kotona ja mies lähti kiukuttelemaan sinne mökille.
Onko ideaa miten tässä toimisin ???
Kommentit (269)
On helppoa vierailla naapurin luona ihan vain kahveella ja auttelemassa. Siinä ehtii autella kaikenlaista muutakin, mistä puoliso tuskin pitäisi...
Mun yksi ”ystävä” on ollut yläasteelta asti tällainen Flirtti-Mari.On nyt yli 40v yh.Ei ole koskaan elämässään maksanut koiran hoidosta,muutosta,renkaiden vaihdosta tai mistään palvelusta.Aina on erilaisia ystävä-miehiä,jotka tekee kaikki hommat.Nyt on alkanut jo naispuolisten kavereidenkin kanssa odottamaan ravintoloissa ja kahviloissa,että aina joku toinen tarjoaa ja maksaa.Lapselleen esittää ihan avoimesti jatkuvasti toiveita luksustavaroista lahjoiksi ja kenkiä ja tuttuja pitäisi muiden etsiä kun ei itse ”ehdi keskustaan”.
Flirtti-Mari ei toki harrasta kenenkään kanssa seksiä.Hän tykkää vain ihailusta,jota muiden miehiltä saa.Käyttää näitä keinojaan myös työelämässä.
Vuosien myötä eri ihmiset on kyllä alkaneet nähdä Flirtti-Marin lirkutuksen jatkuvat taka-ajatukset.Tarpeet on hänellä niin loputtomat ja kalliiksi tulee.
En tiedä,olisiko pano sen pahempi kuin jatkuva kiehnäys vuosikausia oman mieheni ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas typerä satu.
Niin, eikö olekin pashkamaista, että joutuu tässä tauolla näitä väkisin lukemaan, sillä aikaa kun löytyy taas uusi haukuttava ja ruodittava? Sarat, Jennit, Mintut ja Meghanit nyljettävinä oli niin ihanaa lueskeltavaa. Naisellisuus ja intelligenssi kukoistivat. Upean aikuismaista ja älyllistä pohdintaa, joten kyllä tällaiset jonninjoutavat sepitelmät pitäisi kieltää kokonaan.
Ikävintä näissä tosiaan on se, että on pakko lukea, kun ei voi muuta, ihan pakko, voi voi.
Naapurit ja palju/poreallas. Johan alkaa tapahtua. Kysykää vaikka T. Sukarilta.
Tästä tulee mieleen eräs keski-ikäinen, naimaton miestuttu. Asui se sitten missä vaan, on asunu ulkomaillakin NIIN AINA se löytää naapurista jonkun yksinäisen naisen! Oli se nainen sitten naimaton tai ei niin tää tyyppi tekee tuttavutta. Kyseinen herra ei kuulemma koskaan ole käyttänyt mitään nettideittipalvelua, koska aina on NAAPURIT.
Mikään suhde ei tosiaan ole johtanut mihinkään vakavaan. Ei hän harrasta näitten naapureiden kanssa aina edes seksiä, vaikka kuinka usein tapaisi. Nyt sillä on meneillään tällainen keissi, se alkoi muutama vuosi sitten kun mies asui ulkomailla ja tää nainen siis asuu siellä. Kyseessä oli miestä ainakin 10 v nuorempi nörtti ja uusavuton nainen jolla 2 pientä lasta, jonka mies oli alkanut kyllästymään tähän naiseen. Nainen oli jo ennen eroa pyytänyt jotain apua tältä suomalaiselta naapurilta ja kun naiselle tuli ero, alkoi avunpyyntö tosissaan. Että apua, mihin mä muutan ja mitä mä teen? Lainas autoa ja kun mies muutti takaisin Suomeen sai asua hänen myynnissä olevassa asunnossa väliaikaisesti jne. Ja kun nainen kävi töissä ja mies oli kyläilemässä ulkomailla, niin suomi-setä lapsenlikkana. Oikea au-pair. Paitsi että tämä ukko tietty maksoi naiselle.
Siitä tuli sitten sellainen fetissi, että mies, joka on hienosta perheestä täälläpäin, alkoi leikkiä ulkomailla ollessaan sitä kuuluisaa-prisma arkea. Se kerto hankkineensa kortin paikalliseen halpa-halliin (täällä sillä ei ole edes setukorttia, ei suostu myöntämään että kortti käy nykyään stockan herkussa), kulkee verkkareissa ja tämä "uusperhe" elää lähinnä vaahtokarkeilla ja oreokekseillä. Kun se perhe on käyny joskus moikkaamassa täällä sama juttu, Lidliin ostamaan kilokaupalla lähinnä epäterveellisiä tuotteita. Mies on sanonu että ei harrasta seksiä, koska nainen on sellainen riippakivi ja jankuttaja, mutta mies saa jotain kiksejä siitä, että leikkii white thrash-keskivertoperhettä aina välillä. Siis asuu Suomessa käy siellä pari kertaa vuodessa ja nainen käy täällä pari kertaa vuodessa. Yhdessä siis reippaasti alle puolet vuodessa. Mies sanonu, että ei ole aikomustakaan vakinaistaa suhde mitenkään mutta mistä sen tietää. Tää kyseinen tyyppi ei nyt siis ole naimisissa. MUTTA, tarkoitan, että jospa ap:n mies saa jotain muuta naapurin kampaajalta, mitä ei saa kotoa. Sen ei tarvitse olla seksiä. Halusin vaan kertoa tällä tarinalla, että meitä on moneen junaan, ja jotkut haluavat pois omasta elämästään ja arjestaan mitä ihmellisimmillä kuvioilla. Kyseinen mies on Suomessa tapaillut vähän tasokkaampia naisia, ostellut luomu- ja lähiruokaa, siemaillut kalliita viinejä tai elänyt todellista pussikalja-poikamieselämää ilman naisa.
Se naapurin puuma saalistaa, älä luovuta helpolla.
Jaa no mun mies olus ex, jos yllättäin kotiin tullessani olisi yöllä drinksuilla naapurinaisen luona.
Ei olisi mistään stressiselityksistä apua.
Anna sen sun miehen mennä naapuri puuman luo.
Ota ero.
Mutta juurisyy löytyy varmaan jostain muusta kuin naapurin rouvasta tai miehestä.
Naapurissa vara parempi. Jaksaa ymmärtää ja saattaa olla itsekin naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen eräs keski-ikäinen, naimaton miestuttu. Asui se sitten missä vaan, on asunu ulkomaillakin NIIN AINA se löytää naapurista jonkun yksinäisen naisen! Oli se nainen sitten naimaton tai ei niin tää tyyppi tekee tuttavutta. Kyseinen herra ei kuulemma koskaan ole käyttänyt mitään nettideittipalvelua, koska aina on NAAPURIT.
Mikään suhde ei tosiaan ole johtanut mihinkään vakavaan. Ei hän harrasta näitten naapureiden kanssa aina edes seksiä, vaikka kuinka usein tapaisi. Nyt sillä on meneillään tällainen keissi, se alkoi muutama vuosi sitten kun mies asui ulkomailla ja tää nainen siis asuu siellä. Kyseessä oli miestä ainakin 10 v nuorempi nörtti ja uusavuton nainen jolla 2 pientä lasta, jonka mies oli alkanut kyllästymään tähän naiseen. Nainen oli jo ennen eroa pyytänyt jotain apua tältä suomalaiselta naapurilta ja kun naiselle tuli ero, alkoi avunpyyntö tosissaan. Että apua, mihin mä muutan ja mitä mä teen? Lainas autoa ja kun mies muutti takaisin Suomeen sai asua hänen myynnissä olevassa asunnossa väliaikaisesti jne. Ja kun nainen kävi töissä ja mies oli kyläilemässä ulkomailla, niin suomi-setä lapsenlikkana. Oikea au-pair. Paitsi että tämä ukko tietty maksoi naiselle.
Siitä tuli sitten sellainen fetissi, että mies, joka on hienosta perheestä täälläpäin, alkoi leikkiä ulkomailla ollessaan sitä kuuluisaa-prisma arkea. Se kerto hankkineensa kortin paikalliseen halpa-halliin (täällä sillä ei ole edes setukorttia, ei suostu myöntämään että kortti käy nykyään stockan herkussa), kulkee verkkareissa ja tämä "uusperhe" elää lähinnä vaahtokarkeilla ja oreokekseillä. Kun se perhe on käyny joskus moikkaamassa täällä sama juttu, Lidliin ostamaan kilokaupalla lähinnä epäterveellisiä tuotteita. Mies on sanonu että ei harrasta seksiä, koska nainen on sellainen riippakivi ja jankuttaja, mutta mies saa jotain kiksejä siitä, että leikkii white thrash-keskivertoperhettä aina välillä. Siis asuu Suomessa käy siellä pari kertaa vuodessa ja nainen käy täällä pari kertaa vuodessa. Yhdessä siis reippaasti alle puolet vuodessa. Mies sanonu, että ei ole aikomustakaan vakinaistaa suhde mitenkään mutta mistä sen tietää. Tää kyseinen tyyppi ei nyt siis ole naimisissa. MUTTA, tarkoitan, että jospa ap:n mies saa jotain muuta naapurin kampaajalta, mitä ei saa kotoa. Sen ei tarvitse olla seksiä. Halusin vaan kertoa tällä tarinalla, että meitä on moneen junaan, ja jotkut haluavat pois omasta elämästään ja arjestaan mitä ihmellisimmillä kuvioilla. Kyseinen mies on Suomessa tapaillut vähän tasokkaampia naisia, ostellut luomu- ja lähiruokaa, siemaillut kalliita viinejä tai elänyt todellista pussikalja-poikamieselämää ilman naisa.
Sulla on pointtia tässä. Mutta ikävä jos näin olisi, koska silloin mennään jo henkiselle puolelle, mikä on mielestäni "pahempi" juttu, kuin pelkkä seksisuhde. Toivottavasti ei kumpaakaan.
Mutta mitä se sitten olisi, ellei jompaakumpaa? :D ei ap
Kysy siltä naapurin naiselta suoraan että mikä on meininki?
Pääsetkö miehen työpuhelimen katsomaan?
"Tästä tulee mieleen eräs keski-ikäinen, naimaton miestuttu. Asui se sitten missä vaan, on asunu ulkomaillakin NIIN AINA se löytää naapurista jonkun yksinäisen naisen!
Oli se nainen sitten naimaton tai ei niin tää tyyppi tekee tuttavutta. Kyseinen herra ei kuulemma koskaan ole käyttänyt mitään nettideittipalvelua, koska aina on NAAPURIT. "
😂😂😂
Varmaan todella menestynyt ammatissaan tämä parturi-kampaaja, kun on varaa asua kahdestaan poikansa kanssa yhtä isossa paritaloasunnossa kuin te 2+3 lasta?
Muuten ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta juurisyy löytyy varmaan jostain muusta kuin naapurin rouvasta tai miehestä.
Juurisyy saattaa olla se että panetti.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä naapurin naiselta suoraan että mikä on meininki?
Pääsetkö miehen työpuhelimen katsomaan?
Oli epäilys tai ei aiheellinen, työpuhelin on työtä varten. Ja sitä sitoo myös liikesalaisuus. Eli olivat olosuhteet mitä tahansa, itse en antaisi työpuhelinta kenenkään haltuun hetkeksikään.
Jotain rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurisyy saattaa olla se että panetti.
Tosi on. Siellä syy, missä syyhy.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan todella menestynyt ammatissaan tämä parturi-kampaaja, kun on varaa asua kahdestaan poikansa kanssa yhtä isossa paritaloasunnossa kuin te 2+3 lasta?
Muuten ihan hyvä.
Miten olisi oma ja menestynyt parturi-kampaamo? Yksi tuttu tekee pimeästi palkkatyön lisäksi permanentteja ja värjäyksiä. Näyttää olevan kivasti pätäkkää käytössä.
Naapurin rouvalle on jäänyt kiima päälle.
Itse tiedän ainakin kolme tosielämän naapurisuhdetta ja paritalon vaihtokin mukana.