Miehelläni erikoinen suhde naapuri naiseen
Koska täältä saa tunnetusti vinkkejä ja erilaisia näkökulmia asiaan kuin asiaan halusin jakaa oman murheeni tänne...
Muutimme vuosi sitten mieheni ja 3 lapsemme kanssa paritaloon; olemme olleet 10 v yhdessä mies 32v minä minä30v. Meillä on aina ollut hyvä fyysinen kemia ja yhteys ja yhteiset arvot jne joten olen aina kokenut suhteemme tilan luottavaisena olevan hyvä. Totta kai jotain pientä kriisiä oli alkuvuosina mutta niistä selvittiin ja ne ei ollut mitään pettämistä tms.
Naapurissamme asuu 40v nainen jolla teini ikäinen poika ja hän seurusteli jonkun miehen kanssa vielä talvella mutta ei nyt sitten enää..
No, itse ongelmaan: mieheni on ystävystynyt naapurin kanssa, ja eilisen jälkeen tullut sellainen olo että onko heidän välillään enemmänkin jotain että olen ollut vain todella sinisilmäinen ja uskonut heidän hyviin väleihinsä ettei vilppiä olisi... no!
Kaikki alkoi siis viime syksynä, naapuri tarvitsi apua autonsa akun lataamisessa. Mieheni sitten reippaana auttoi häntä, ja hän tarjosi kiitokseksi kahvit. Mies kahvitteli naisen luona siis.. siitä pikkuhiljaa mieheni on siellä ollut puuhapetenä millon ulkovalon vaihdon kanssa tai auttaa ruohonleikkurin kanssa jne. Sitten kun nainen on ammatiltaan parturi, mies rupesi käymään hänellä hiustenleikkuussa säännöllisesti. Sitten pikkuhiljaa se meni siihen että nainen saattoi soittaa hänelle ja kysyä kahville. On hän minuakin pyytänyt, mutta olen aika ujo luonteinen ihminen niin en ole sitten vaan lähtenyt mukaan. Mutta näitä kertoja taisi olla pari ja sitten lakkasi minua kysymästä. Talvella tosiaan naiselle tuli joku mies kuvioihin ja ainakin 3 kk oli niin etteivät tietääkseni hiustenleikkuuta enempiä olleet tekemisissä. Ero tuli ja sitten taas mieheni yhtehdenpito lisääntyi hänen kanssaan. Outoa on se että kunhe jotainkovasti puhuvat esim pihalla ja saavun paikalle tulee tilanteesta vaivaannuttavaa ”jaahas hanna, me tästä nyt lähdetäänkin moikka” ja sitten keskustelut päättyy siihen. Naapurini on minun vastakohta ; tosi puhelias, ulospäinsuuntautunut , itsevarmemman oloinen nainen.
En minä nyt mikään hiirulainen ole, urheilen paljon eli olen ihan hyvä kroppainen ja pidän muutenkin ulkonäöstäni huolta. Mutta luonteeltani kuitenkin olen ihan ääripää, siksi kai en ole osannut oikein tutustua naapuriini ja en muutenkaan koe mitään tarvetta olla sen enempää tekemisissä ystäviä kyllä minulla on ihan tarpeeksi muutenkin.
Mutta asiaan;
Eilen mieheni sanoi olevansa myöhään töissä yrittäjä kun on.. menin lasten kanssa mökille ja kun tulimme sieltä, myöhään kotiin kun yksi lapsista rupesi oksentelemaan (piti jäädä siis yöksi mökille muuten) klo oli jo puolen yön ja mies ei ollutkaan kotona. Istuin meidän terassilla ja laitoin hänelle viestin että missä oot hän tuli parissa minuutissa kotiin ja huomasin naapurin tulevan saamaan aikaan pelkkä pyyhe ympärillä tupakalle omalle terassille; menin siitä sitten sisälle , mies oli juonut ja sanoi olleensa naapurin kanssa lasillisella kun oli niin stressaantunut töistä ja sattuivat samaan aikaan kotipihaan...
Suutuin, ja kysyin että petätkö sinä minua ton naapurin kanssa? Samaan aikaan kun sinä tulet ovesta sisään naapuri sattuu terassille alasti?
Vajosin aika syviin vesiin ja vaadin saada nähdä hänen puhelimensa.
Korostaen että meidän suhteeseen ei ennen tätä ole ollut tällaista puhelimien kyttäämistä mutta tuli niin epätoivoinen olo että alennuin moiseen.
Ensin mies huusi ettei hän mitään puhelimia rupea antamaan sulle mutta vaadin.
Siellä ei ollut yhtäkään viestiä naapurilta.
Tajusin aamulla, että perkele viestitteleekö se firman puhelimesta sille.
Tilanne on nyt se että olen kipeän lapsen kanssa kotona ja mies lähti kiukuttelemaan sinne mökille.
Onko ideaa miten tässä toimisin ???
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olikin provo, niin tulipan valmiiksi keskustelua ja vastauksia, tulevan varalle.
Naapurin 40.v sinkkuladyt eivät todellakaan hyljeksi, vieressä asuvaa varattua nuorempaa miestä, hänestä käydään jopa kilpailua. Ja ydinsana on nuorempi mies!
Vaan ne varatut miehet vasta kuumana käyvätkin meihin sinkkunaisiin. Minua on useamman kerran vokotelleet miehet, vaikka vaimonsa on istunut samassa seurueessa ravintolassa. Hirveitä tilanteita, kun nuo vaimot ovat lapsuudesta asti olleet kavereitani.
Minua ei ukkomiehet kiinnosta.
Joo sama kokemus mulla. Ja tosi monella muilla yh:lla. Ukkomiehet vokottelee ja lähestyy aika suoraankin, ilmeisesti legenda kevytkenkäisistä yksinhuoltajista elää vahvana. Milloin kukakin tarjoaa "naapuriapua" tai "kaverin apua" renkaan vaihtoon tai nurmikon leikkuseen you name it. Sitten saa vihat niskaan miesten vaimoilta, vaikka itse kieltäytyy avusta. Ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jk kirjoitti:
Mistä me tiedetään mikä on ap:n vastaus?
Oletko ensimmäistä kertaa AV:lla?
Olen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset tykkää varatuista miehistä? Miksi tuollainen sinkkunainen ei ota jotain sinkkumiestä?
Mikä hemmetti teitä naisia ja jännnämiehiä vaivaa? Ootteko ihan hulluja?
Sanotaan, että varattu kiehtoo: jos mies on parisuhteessa, on sitte muka hyvä puoliso tai kumppani. Ei kyl parisuhdestatus kerro, millane ihmine on. Jotkut asettavat tunteet järjen edelle. Ja varatun kanssa voi olla jännempää. Lukenut artikkeleista, itse inhoon varattuja yrittäviä (siis sellasii jotka väkisin niin tekee).
Jännempää? Krhm okei... Pitää ilmeisesti paikkansa että naisen mieli on kuin lapsen mieli.
Muistan itsekkin miten pikku poikana piti päästä metsään raapimaan tulitikkuja piiloon. Oli kato jännää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kieltämättä vähän epäilyttävältä kuulostaa, jos naapuri tosiaan lähes samantien oli pelkkä pyyhe päällä. Miksi olisi heti miehen lähdettyä heittänyt kaikki vaatteet pois? Itse varmaan reagoisin samalla tavalla, varsinkin jos mies ei maininnut naapuriin menemisestä mitään aiemmin. Ehkä kannattaa hetki molempien rauhoittua ja yrittää sitten vielä puhua asiasta. En kyllä ilman kunnon keskustelua antaisi asian olla. Tsemppiä!
Mutta miksi naapurin nainen halusi näyttäytyä heti alasti? Kiusaa, tai valloitusmerkki , tai paljastus tapahtumien edistämiseksi? Mieshän ei halunnut tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset tykkää varatuista miehistä? Miksi tuollainen sinkkunainen ei ota jotain sinkkumiestä?
Varattu on paras. Tulee kun pyytää, mutta ei jää riesaksi roikkumaan.
”Kielletty hedelmä” tuo kivaa jännitystä, mutta itsellä ei ole siinä mitään hävittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu on paras. Tulee kun pyytää, mutta ei jää riesaksi roikkumaan.
”Kielletty hedelmä” tuo kivaa jännitystä, mutta itsellä ei ole siinä mitään hävittävää.
Mitä jos joku kirjaa sun tekoja ylös? Kun lopulta menen korkeimman eteen ja listasi luetaan ja katsotaan läpi niin tunnustatko ja puhutko ylpeästi kielletystä hedelmästä ja siitä ettei ole mitään hävittävää?
Tahallaan tullu pyyhe päällä, haluu että sä poistut kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Palstan novellikirjailija aloitti taas. Tuon kirjoitustyylin tunnistaa ihan oikeasti.
Jep. Ujo nainen vikassa lauseessa huutaa perkelettä. Nää on tosi kökköjä. Satuilee kuin lapsi vaikka ilmeisen keski-ikäinen. Vastaa itselleen? Samaa tyyliä niissäkin.
Kyllä tässä on taas kunnon keskustelun paikka. Tokihan naapuria kuuluukin auttaa, mutta ei liikaa eikä liian usein.
Jutussa ei välttämättä ole pettämistä, vaikka ymmärrän Ap:n fiilikset tosi hyvin.
Selvittäkää asia pikimmiten, muuten tilanne kärjistyy äärimmilleen. Paha olokin on niin kauan kunnes asia on selvitetty. Kysy mieheltäsi suoraan haluaako hän jatkaa kunnollista perhe-elämää.
Suosittelen sinua menemään mukaan jos miestäsi vielä pyydetään naapuriin kahville, yms.
Inhottaa nuo perheenisiä vonkaavat naikkoset, mutta näytä sinä että olet miehellesi se tärkein!
Suuttuminen mielestäni jo kertoo jotakin. Jos teillä olisi täysi luottamus toisiinne, miehesi olis ollut lähinnä hämmästynyt ja loukkaantunut.
MInä kokoasin itseni ja menisin jutteleen naapurin naisen kanssa...rauhallisesti syyttämättä. Kerro asia just niinkuin tänne. ÄLä syytä äläkä esiinny uhrina. useinhan toisesta huomaa, valehteleeko. Minualla on kolmiodtaamasta käsitys ja kokemuskin, että naiset osaavat asettua toisenkin asemaan.
NImittäin jotkut vapaat naiset pitävät tällaista suhdetta ihan jees, hehän ovat vapaita.
Asia voidaan varmaan vielä selvittää, jos tämä on ollut yks syrjähyppy. Onnea vain.
Naapurin eukko on rajaton,oli heillä seksisuhde tai ei.On ominut miehesi ja käyttää ainakin puuhapetenä hyväksi.
Yhteydenpito on katkaistava,jos se omaa perhe-elämääsi haittaa.Asia pitää tehdä selväksi myös naapurille.
Mun ystävä pokasin yhden hyvän ystävänsä selvinpäin kuskina ollaan miehen ihan yhteisen ravintolaillan aikana. Lähti miehen kanssa hakemaan autoa kauemmalta olevalta parkkipaikalta ja siellä niksnaks. Kyllä tilaisuus joskus tekee varkaan.
Joku käsikirjoittajan alku tänne panee ideoitaan ja testaa, kannattaako alkaa kirjoittaa enempää.
Liian kliseemäinen - en tarjoaisi YLE:lle enkä minnekään muuallekaan.
Jos miehesi ei ole kiinnostunut seksistä tai naisista, voit olla huoletta. Muussa tapauksessa asia on ihan selvä.
Kyllä noita naapureiden panosuhteita on ihan tosi elämässä. Osa on vaihtanut jopa puolisonsa naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Arvelisin että suhde on, tai sitä kohti ollaan hyvää vauhtia menossa.
Lähes kaikki hiuslalan ihmiset ovat samanlaisia, suhteita sinne tänne.
Se on muuten outo juttu, että paljon kevytkengäisiä niissä.
Tuosta otsikosta voi jättää tuon sanan erikoinen pois....
Jos se naapurin pyyhemimmi tulee hoitamaan lasta siksi aikaa kun tämä pariskunta kiertelee autolla ympäri Porvoota keskustelemassa suhteensa tulevaisuudesta:)))