Miehelläni erikoinen suhde naapuri naiseen
Koska täältä saa tunnetusti vinkkejä ja erilaisia näkökulmia asiaan kuin asiaan halusin jakaa oman murheeni tänne...
Muutimme vuosi sitten mieheni ja 3 lapsemme kanssa paritaloon; olemme olleet 10 v yhdessä mies 32v minä minä30v. Meillä on aina ollut hyvä fyysinen kemia ja yhteys ja yhteiset arvot jne joten olen aina kokenut suhteemme tilan luottavaisena olevan hyvä. Totta kai jotain pientä kriisiä oli alkuvuosina mutta niistä selvittiin ja ne ei ollut mitään pettämistä tms.
Naapurissamme asuu 40v nainen jolla teini ikäinen poika ja hän seurusteli jonkun miehen kanssa vielä talvella mutta ei nyt sitten enää..
No, itse ongelmaan: mieheni on ystävystynyt naapurin kanssa, ja eilisen jälkeen tullut sellainen olo että onko heidän välillään enemmänkin jotain että olen ollut vain todella sinisilmäinen ja uskonut heidän hyviin väleihinsä ettei vilppiä olisi... no!
Kaikki alkoi siis viime syksynä, naapuri tarvitsi apua autonsa akun lataamisessa. Mieheni sitten reippaana auttoi häntä, ja hän tarjosi kiitokseksi kahvit. Mies kahvitteli naisen luona siis.. siitä pikkuhiljaa mieheni on siellä ollut puuhapetenä millon ulkovalon vaihdon kanssa tai auttaa ruohonleikkurin kanssa jne. Sitten kun nainen on ammatiltaan parturi, mies rupesi käymään hänellä hiustenleikkuussa säännöllisesti. Sitten pikkuhiljaa se meni siihen että nainen saattoi soittaa hänelle ja kysyä kahville. On hän minuakin pyytänyt, mutta olen aika ujo luonteinen ihminen niin en ole sitten vaan lähtenyt mukaan. Mutta näitä kertoja taisi olla pari ja sitten lakkasi minua kysymästä. Talvella tosiaan naiselle tuli joku mies kuvioihin ja ainakin 3 kk oli niin etteivät tietääkseni hiustenleikkuuta enempiä olleet tekemisissä. Ero tuli ja sitten taas mieheni yhtehdenpito lisääntyi hänen kanssaan. Outoa on se että kunhe jotainkovasti puhuvat esim pihalla ja saavun paikalle tulee tilanteesta vaivaannuttavaa ”jaahas hanna, me tästä nyt lähdetäänkin moikka” ja sitten keskustelut päättyy siihen. Naapurini on minun vastakohta ; tosi puhelias, ulospäinsuuntautunut , itsevarmemman oloinen nainen.
En minä nyt mikään hiirulainen ole, urheilen paljon eli olen ihan hyvä kroppainen ja pidän muutenkin ulkonäöstäni huolta. Mutta luonteeltani kuitenkin olen ihan ääripää, siksi kai en ole osannut oikein tutustua naapuriini ja en muutenkaan koe mitään tarvetta olla sen enempää tekemisissä ystäviä kyllä minulla on ihan tarpeeksi muutenkin.
Mutta asiaan;
Eilen mieheni sanoi olevansa myöhään töissä yrittäjä kun on.. menin lasten kanssa mökille ja kun tulimme sieltä, myöhään kotiin kun yksi lapsista rupesi oksentelemaan (piti jäädä siis yöksi mökille muuten) klo oli jo puolen yön ja mies ei ollutkaan kotona. Istuin meidän terassilla ja laitoin hänelle viestin että missä oot hän tuli parissa minuutissa kotiin ja huomasin naapurin tulevan saamaan aikaan pelkkä pyyhe ympärillä tupakalle omalle terassille; menin siitä sitten sisälle , mies oli juonut ja sanoi olleensa naapurin kanssa lasillisella kun oli niin stressaantunut töistä ja sattuivat samaan aikaan kotipihaan...
Suutuin, ja kysyin että petätkö sinä minua ton naapurin kanssa? Samaan aikaan kun sinä tulet ovesta sisään naapuri sattuu terassille alasti?
Vajosin aika syviin vesiin ja vaadin saada nähdä hänen puhelimensa.
Korostaen että meidän suhteeseen ei ennen tätä ole ollut tällaista puhelimien kyttäämistä mutta tuli niin epätoivoinen olo että alennuin moiseen.
Ensin mies huusi ettei hän mitään puhelimia rupea antamaan sulle mutta vaadin.
Siellä ei ollut yhtäkään viestiä naapurilta.
Tajusin aamulla, että perkele viestitteleekö se firman puhelimesta sille.
Tilanne on nyt se että olen kipeän lapsen kanssa kotona ja mies lähti kiukuttelemaan sinne mökille.
Onko ideaa miten tässä toimisin ???
Kommentit (269)
Jos tämä on tosiaan totta niin periaatteellinen ja vakava keskustelu miehen kanssa paikallaan. Ei enää mitään asiaa naapuritaloon. Ja sinä itse mukaan jos miestä pyydetään kahville. Lisäksi puhu lapsista ja näytä kuinka onnellisia olette yhdessä vähä näytellenkin. Ja jos mennyt jo fyysisen pettämisen puolelle niin ero.
Mies on paljon tyytyväisempi kotona kun saa välillä maistella toista vaginaa, eikä aina sitä samaa tuttua torttua. Ei se miehen muna siitä kulu.
Henkinen yhteys (kunnon tempparisana) on monesti fyysistä raskaampi, mutta jos haluat varmistuksen sille bylsiikö miehesi naapurisi kanssa, niin minulla on idean tynkä siihen.
Joku kerta kun mies palaa näiltä kylpytakki/drinkki/huoltohomma tms epämääräisiltä visiiteiltään, niin ehdota miehellesi heti seksin harrastamista kotiuduttuaan. Jos olisi painanut naapuriasi, varmaan huomaisit vuosien kokemuksella tämän miehestäsi.
Tarkoitan, että olisi epäilyttävää jos juuri niinä kertoina rupeaa aina tulemaan "väsyttää, joskus myöhemmin" tms syitä olla harrastamatta. Ja jos miehesi tekisi koiruuksia naapurissa ja silti kykenee rakastelemaan hetken päästä kanssasi, ei ainakaan tuleminen pitäisi onnistua normaalilla tavalla, eli siitäkin voi jotain päätellä.
Miehesi pettää takuuvarmasti. Tunnen valitettavasti vastaavan naistyypin, joka löytyy myös omasta taloyhtiöstäni. Hän on muutamaan otteeseen keulinut minulle, että on kellistänyt yli puolet taloyhtiömme miehistä. Tuntuu näitä halukkaita miehiä riittävän. Olen itse sinkku, joten uskaltautui avautua minulle, kun pidin kerran talkoiden jatkot naisväelle luonani. Hän ei lähtenyt millään pois ja erittäin humaltuneena alkoi avautumaan.
Huomiota kerää juuri avuttomuudellaan, eli tarvitsee miehistä apua ihan perusaskareisiin. Uskon, että ainoa paikka, jossa hän oikeasti tarvitsee näitä miehiä on oman haaravälin kihelmöivä kutina. Jos aurinko paistaa, niin tämä nainen on välittömästi yläosattomissa ottamassa aurinko pihallaan. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun näköesteitä ei ole, niin takuuvarmasti taloyhtiön miehet lähtevät vaeltamaan, kuka milläkin syyllä.
Otan osaa AP:n kohtaloon.
Ei ole, eikä tule, koska provo. Typerykset.
No niin ap perkele, päivitystä asiaan. Muistin tämän ketjun monen päivän takaa ja voi että mikä pettymys, kun asiaan ei ole tullut selvitystä!