Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät koskaan ota yhteyttä miehiin deittipalstoilla?

Vierailija
09.06.2019 |

Se antaisi kuvan, että on oikeasti kiinnostunut.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin eivät ota yhteyttä? Tätä palstaa seuranneena voisin veikata, että on paljon epätoivoisia muijia, joille kelpaa kuka vaan.

Siis tarkoitatko sinä, että jos nainen ottaa yhteyttä kiinnostavaan mieheen, hän on epätoivoinen muija jolle kelpaa kuka vaan??

Tarkoitan. Tinder-hutsut (ja yleensä kaikki deittipalstoilla pyörivät) on epätoivoisia.

Ihmissuhdetta deittipalstoilta etsivä nainen on siis mielestäsi epätoivoinen hutsu?

Onko deittipalsoilla pyöriville miespuolisille henkilöille sanavarastossasi joku samankaltainen halveksuva kuvaus?

Vierailija
62/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen tein aloitteen. Muutama viesti ja tämä mimosamies hermostui jostain ja blokkasi minut, joten terveisiä vaan sinne, sarkasmintajua sinulla ei todellakaan ole, mutta voit olla hyvinkin mukava mies muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko syy se, että teidän miesten mielestä vain "huonot naiset" tekee aloitteita.Kuka haluaa olla ehdoin tahdoin vosu

Eihän ole. Aloitteen tekemistä toivotaan nykyyään yhtäläisesti myös naisilta, mutta miksi tätä tapahtuu äärimmäisen vähän, niin on vain naisten omissa käsissä. Tuo syyllisen etsiminen jostain muista tai muusta tahosta on niin nähty.

Höpöhöpö, miestä kun itse lähestyy saa paskaa kohtelua. Sittenkun panee miehen tekemään itse jotain niin on ihan eri ääni kellossa.

Vierailija
64/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakkee mammat yhteyttä! Mie oottelen tiellä!

Vierailija
65/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ikiseen kiinnostavaan mieheen otin aikoinani yhteyttä paitsi jos mies oli jo vieraillut minun profiilissani eikä laittanut ensimmäisenä viestiä.

Ehkäpä hän halusi tuntea itsensä halutuksi ja tavoittelemisen arvoiseksi.

Siksi en tee aloitteita naisille.

Ja hän olisi voinut kokea olevansa haluttu ja tavoittelemisen arvoinen ellei olisi antanut signaalia, että hän näki minun profiilini ja koki minut epäkiinnostavaksi.

Vierailija
66/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu joko pituudesta tai kirjoitusasusta. Vaihdoin pituuden 165 -> 185 ja kirjoitin saman sisällön uudelleen eri sanoin niin alkoi viestejä tulemaan. 

Vaihdoit pituuttasi noin vain? Mielenkiintoista. Katkaistiinko sääriluut ja pakotettiin ne kasvamaan pitemmiksi vai miten onnistui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi