Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät koskaan ota yhteyttä miehiin deittipalstoilla?

Vierailija
09.06.2019 |

Se antaisi kuvan, että on oikeasti kiinnostunut.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin eivät ota yhteyttä? Tätä palstaa seuranneena voisin veikata, että on paljon epätoivoisia muijia, joille kelpaa kuka vaan.

Juuri tästä syystä tämä maa on pullollaan yksinäisiä, katkeroituneita, sairaita ja onnettomia miehiä

Vierailija
22/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Miehiltä tulee niin paljon tarjouksia tekemättä asian eteen mitään, joten miksi nähdä vaivaa.

Tämä on varmaan aika lähellä totuutta. Sitten jos yhteyttä ottavia miehiä ei oikein ole, niin naiset valittaa ettei miestä löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirsoja naisia.

Niin että kumpia-nirsoja vai epätoivoisia, joille kelpaa kuka vaan?

Huono provo, kakkanen

Vierailija
24/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin itse nettideiteillä jätin vastaamatta: seksiseuraa hakeville miehille, vain itseään nuorempia naisia etsiville miehille.Lopputulos oli se, että eipä jäänyt monta miestä jäljelle...

Tämä on niin totta.

Näitä p*n mankujia on netti pullollaan. Vaikka et hakisi se....seuraa niin aina tulee vähintään 5 monkumaan sitä. Miksi ihmeessä laittaisin viestiä seksiseuraa hakeville miehille? Teidän miesten "vika" nettideiteillä on se, kun haluatte kaikkea, p*, tyhjistä, vainoa, vakip*- kaikki kelpaa ja mielellään jos pääsisi useaa testaamaan ja vähintään viittä esittääkään

Toinen on tämä ikä.Minusta (Ja monesta muusta naisesta)sellaiset miehet, jotka havittelevat itseään jopa 30- vuotta nuoremman naisen seuraa ovat kuvottavia.

Ja miksi minulle pitäisi "kelvata" itseäni vanhempi mies, jos ei sinullekaan kelpaa?

Ja miehenä voi myös todeta, että sinulle voi kelvata se mies ketä sinulle kelpaa, voit myös jäädä yksin. Ihmeellisesti keskustelu kääntyy niin että syytellään miehiä siitä että itse ei tee aloitetta. Luuletteko että jokainen nainen on sitten miesten mieleen? Voin kertoa että ei ole, jo pelkkä älyllinen ulosanti pudottaa valtaosan pois, kuten myös loputon netfilixin kyttäys ja muiden syyttely. Aiheena on miksi naiset evät ota yhteyttä deittipalstoilla. Ja toivottavasti naiset kertoisivat tähän syyn. Miksi sitten edes olla koko palstalla his miehet ovat niin huonoja? Eri.

Vierailija
25/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Miehiltä tulee niin paljon tarjouksia tekemättä asian eteen mitään, joten miksi nähdä vaivaa.

Ei pidä sitten valittaa pelimiehistä.

Vierailija
26/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin itse nettideiteillä jätin vastaamatta: seksiseuraa hakeville miehille, vain itseään nuorempia naisia etsiville miehille.Lopputulos oli se, että eipä jäänyt monta miestä jäljelle...

Tämä on niin totta.

Näitä p*n mankujia on netti pullollaan. Vaikka et hakisi se....seuraa niin aina tulee vähintään 5 monkumaan sitä. Miksi ihmeessä laittaisin viestiä seksiseuraa hakeville miehille? Teidän miesten "vika" nettideiteillä on se, kun haluatte kaikkea, p*, tyhjistä, vainoa, vakip*- kaikki kelpaa ja mielellään jos pääsisi useaa testaamaan ja vähintään viittä esittääkään

Toinen on tämä ikä.Minusta (Ja monesta muusta naisesta)sellaiset miehet, jotka havittelevat itseään jopa 30- vuotta nuoremman naisen seuraa ovat kuvottavia.

Ja miksi minulle pitäisi "kelvata" itseäni vanhempi mies, jos ei sinullekaan kelpaa?

Miksi on mukamas minun vika, jos on noin käyttäytyviä miehiä?

Vierailija
27/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin eivät ota yhteyttä? Tätä palstaa seuranneena voisin veikata, että on paljon epätoivoisia muijia, joille kelpaa kuka vaan.

Ei tarvitse.Vastauksia tulee kymmenittäin.Menee aikaa, kun valkkaat.Laitan itse viestiä vaan kiinnostaville miehille, joita on tosi vähän.Mutta kaikki nämä kyllä ovat vastanneet

Vierailija
28/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pelimiehen voi ottaa yhden yön huviksi, jos on hyvännäköinen ja hyvä panen.Hyvä olla viihdykettä, kun etsii sitä oikeaa

Vierailija
29/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaan niille jotka kiinnostavat minua, eli pitkät, komeat, sporttiset menestyneet miehet.Näitä on vaan valitettavasti tosi vähän Suomessa.Mutta, onneksi voi laajentaa hakua ulkomaille.

Nyt kyllä löytyi tosi Helmi.Ollaan tapailtu 1 kk.Mies on tosissaan, mutta itse en ole vielä varma, emmin tämän ja yhden toisen välillä.Toinen asuu Suomessa (ei ole suomalainen)ja toinen ei.Pitää vielä miettiä

Vierailija
30/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kuuluu miehen tehtäviin

mies51v

Vierailija
31/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valittaisin.Pelimiesten kanssa pelataan, ei muuta.Kiva antaa niiden luulla jotain ja sitten höpsäyttää itse.

Vierailija
32/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niino sehän se onkin, antaa kuvan että heitä kiinnostaisi. Tätä haluavat välttää. Sen sijaan on miehen tehtävänä liehitellä naista joka voi lähteä kävelemään jos jokin meni pieleen. Sunk cost virhelogiikka helpottanee pitää miehen palvelijanaan.

Se on vaan loppujen lopuksi hyväksikäyttöä.

Vierailija
33/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta.

Ja miehenä voi myös todeta, että sinulle voi kelvata se mies ketä sinulle kelpaa, voit myös jäädä yksin. Ihmeellisesti keskustelu kääntyy niin että syytellään miehiä siitä että itse ei tee aloitetta. Luuletteko että jokainen nainen on sitten miesten mieleen? Voin kertoa että ei ole, jo pelkkä älyllinen ulosanti pudottaa valtaosan pois, kuten myös loputon netfilixin kyttäys ja muiden syyttely. Aiheena on miksi naiset evät ota yhteyttä deittipalstoilla. Ja toivottavasti naiset kertoisivat tähän syyn. Miksi sitten edes olla koko palstalla his miehet ovat niin huonoja? Eri.

Niin, että ensin kysytään, että miksi naiset ei laita viestiä nettideiteillä ja siihen kun joku vastaa, niin alkaa viduilu. Ooooh.Eikö vastaus kelvannut, eli kopsahtiko omaan nilkkaan?

Vierailija
34/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niino sehän se onkin, antaa kuvan että heitä kiinnostaisi. Tätä haluavat välttää. Sen sijaan on miehen tehtävänä liehitellä naista joka voi lähteä kävelemään jos jokin meni pieleen. Sunk cost virhelogiikka helpottanee pitää miehen palvelijanaan.

Kirjoittaisitko Suomen kieltä, kun en ymmärrä

Vierailija
35/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei varmaan kannata sinunkaan siellä nettideiteillä roikkua, kun on noin shitty place ja naiset tuollaisia narttuja.

Vierailija
36/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikiseen kiinnostavaan mieheen otin aikoinani yhteyttä paitsi jos mies oli jo vieraillut minun profiilissani eikä laittanut ensimmäisenä viestiä.

Ehkäpä hän halusi tuntea itsensä halutuksi ja tavoittelemisen arvoiseksi.

Siksi en tee aloitteita naisille.

Vierailija
37/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on yksin jäämisessä. Yksin olo on ihanaa!

Vierailija
38/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko syy se, että teidän miesten mielestä vain "huonot naiset" tekee aloitteita.Kuka haluaa olla ehdoin tahdoin vosu

Eihän ole. Aloitteen tekemistä toivotaan nykyyään yhtäläisesti myös naisilta, mutta miksi tätä tapahtuu äärimmäisen vähän, niin on vain naisten omissa käsissä. Tuo syyllisen etsiminen jostain muista tai muusta tahosta on niin nähty.

Kyllä nainen tekee aloitteen, jos mies kiinnostaa.Jos ei ole, jättää tekemättä.Simple as that

Vierailija
39/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tyydyt valitsemaan niistä jotka ovat sattuneet huomaamaan sinut sen sijaan, että yrittäisit sellaista joka sinua oikeasti kiinnostaa. *Huoh*

Vierailija
40/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ikiseen kiinnostavaan mieheen otin aikoinani yhteyttä paitsi jos mies oli jo vieraillut minun profiilissani eikä laittanut ensimmäisenä viestiä.

Ehkäpä hän halusi tuntea itsensä halutuksi ja tavoittelemisen arvoiseksi.

Siksi en tee aloitteita naisille.

Eli sinulla nettideittiprofiili, koska testaa sillä viehätysvoimaasi, mutta et ole tosissasi.Varmaan samasta syystä pyöröt myös av mammojen palstalla.Eli ei ole muuta elämää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan