Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät koskaan ota yhteyttä miehiin deittipalstoilla?

Vierailija
09.06.2019 |

Se antaisi kuvan, että on oikeasti kiinnostunut.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Miehiltä tulee niin paljon tarjouksia tekemättä asian eteen mitään, joten miksi nähdä vaivaa.

Eli tyydyt valitsemaan niistä jotka ovat sattuneet huomaamaan sinut sen sijaan, että yrittäisit sellaista joka sinua oikeasti kiinnostaa. *Huoh*

Noista voi aloittaa.Jos niissä ei ole mitään mielenkiintoista voi aloittaa aktiivisen etsinnän itse

Vierailija
42/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niino sehän se onkin, antaa kuvan että heitä kiinnostaisi. Tätä haluavat välttää. Sen sijaan on miehen tehtävänä liehitellä naista joka voi lähteä kävelemään jos jokin meni pieleen. Sunk cost virhelogiikka helpottanee pitää miehen palvelijanaan.

Se on vaan loppujen lopuksi hyväksikäyttöä.

No sitten ei varmaan kannata sinunkaan siellä nettideiteillä roikkua, kun on noin shitty place ja naiset tuollaisia narttuja.

Niin. Aivan. Enkä ole koskaan ollutkaan semmoisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niino sehän se onkin, antaa kuvan että heitä kiinnostaisi. Tätä haluavat välttää. Sen sijaan on miehen tehtävänä liehitellä naista joka voi lähteä kävelemään jos jokin meni pieleen. Sunk cost virhelogiikka helpottanee pitää miehen palvelijanaan.

Se on vaan loppujen lopuksi hyväksikäyttöä.

No sitten ei varmaan kannata sinunkaan siellä nettideiteillä roikkua, kun on noin shitty place ja naiset tuollaisia narttuja.

Niin. Aivan. Enkä ole koskaan ollutkaan semmoisessa.

Päätit sitten kuitenkin tulla asiasta tänne keskustelemaan.Onko tylsä sunnuntai vai muut ketjut niin tylsiä?

Vierailija
44/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko syy se, että teidän miesten mielestä vain "huonot naiset" tekee aloitteita.Kuka haluaa olla ehdoin tahdoin vosu

Eihän ole. Aloitteen tekemistä toivotaan nykyyään yhtäläisesti myös naisilta, mutta miksi tätä tapahtuu äärimmäisen vähän, niin on vain naisten omissa käsissä. Tuo syyllisen etsiminen jostain muista tai muusta tahosta on niin nähty.

Kyllä nainen tekee aloitteen, jos mies kiinnostaa.Jos ei ole, jättää tekemättä.Simple as that

Juurikin näin.Miksi "kiusaisin" jotain miestä lähettämällä viestiä, vaikka ei kiinnosta?

Miehethän lähettää viestiä kaikille: haluaisin tämän, mutta en saa, kokeilen kuitenkin, kakkosvaihtoehto, kakkosvaihtoehto, nelosvaihtoehto, yäk-mutta jos lirkuttelen ja voin saada p*, niin miksei

Naiset laittaa viestiä vain niille, jotka oikeesti kiinostaa

Vierailija
45/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valita luku- ja kirjoitustaidottomista, kuvattomista profiileista (joita eräässä deittipalvelussa on arviolta yli 85%).

En nimittäin valitse iän, pituuden ja kotipaikan perusteella. Haluan kirjoitustaitoisen, älykkään ja huumorintajuisen miehen.

Mitäänsanomaton, laiskasti tehty profiili karkottaa. Lisäksi naisella on hommassa valtavasti suurempi riski kuin miehellä. Väkivalta, vainoaminen jne.

Vierailija
46/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinavoimat jyrää nettideiteillä ja se profiili on mainos.Moi ja wc-laattaselfiet ei iske, sori

Vierailija
47/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut. Ja nyt lähestyy 15. hääpäivä. Joten ap on väärässä.

Vierailija
48/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tahallaan kirjoitusvirheitä jotta typonatsit karsiutuu pois.

Vierailija
49/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan vaan niille jotka kiinnostavat minua, eli pitkät, komeat, sporttiset menestyneet miehet.Näitä on vaan valitettavasti tosi vähän Suomessa.Mutta, onneksi voi laajentaa hakua ulkomaille.

Nyt kyllä löytyi tosi Helmi.Ollaan tapailtu 1 kk.Mies on tosissaan, mutta itse en ole vielä varma, emmin tämän ja yhden toisen välillä.Toinen asuu Suomessa (ei ole suomalainen)ja toinen ei.Pitää vielä miettiä

Se on normaalia että menestyneitä ihmisiä on vähemmän kuin normaaleja. Menestyneitähän ei voi olla määräänsä enempää, koska sitten he eivät olis menestyneitä vaan normaaleja. Kun suomi nyt sattuu myös olemaan tasa-arvoinen maa, niin tuosta menestyksestä nappaavat myös naiset oman osansa, joten menestyneitä miehiä on vähemmän. Jos taas alkaisitkin mittaamaan menestystä globaalilla tasolla, niin menestyneitä ihmisiä olisikin suomessa lähes jokainen. Mitä yleensä sinulle tarkoittaakaan menestys. Minulle se tarkoittaa omien resurssien tunnistamista ja käyttöä, eikä tämä ole mitenkään verrannollinen henkilön taloudelliseen asemaan, vaan tyttyväisyyteen omaan elämäänsä. Terveisin menestynyt suomalainen mies.

Vierailija
50/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menneisyydessä omat lähestymiseni eivät ole koskaan toimineet hyvin.

Miehet arvostaa enemmän sitä naista jonka eteen pitää tehdä jotain.

Vierailija
51/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko syy se, että teidän miesten mielestä vain "huonot naiset" tekee aloitteita.Kuka haluaa olla ehdoin tahdoin vosu

Eihän ole. Aloitteen tekemistä toivotaan nykyyään yhtäläisesti myös naisilta, mutta miksi tätä tapahtuu äärimmäisen vähän, niin on vain naisten omissa käsissä. Tuo syyllisen etsiminen jostain muista tai muusta tahosta on niin nähty.

Kyllä nainen tekee aloitteen, jos mies kiinnostaa.Jos ei ole, jättää tekemättä.Simple as that

Ai, minä olen kyllä saanut kymmeniltä naisilta viestejä, vaikkei oikeaa kiinnostusta ole ollutkaan. Yksinäisiltä, pelinaisilta, kaveria etsiviltä... Yksinäisyys ja kaverin etsintä ovat sinänsä hyväksyttäviä syitä yrittää, kunhan kertoo sen rehellisesti. Toista ei vain pidä luulotella ja satuttaa. Seuraa kaipaa moni mieskin.

Vierailija
52/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteillä on myös valitettavasti paljon prov* -trol*, joille se on samanlaista hupia kuten täälläkin trol*

Vierailija
53/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, minä olen kyllä saanut kymmeniltä naisilta viestejä, vaikkei oikeaa kiinnostusta ole ollutkaan. Yksinäisiltä, pelinaisilta, kaveria etsiviltä... Yksinäisyys ja kaverin etsintä ovat sinänsä hyväksyttäviä syitä yrittää, kunhan kertoo sen rehellisesti. Toista ei vain pidä luulotella ja satuttaa. Seuraa kaipaa moni mieskin.

Kiva kuulla (Ei siis kiva, että näin käy), muitakin näkökulmia miehiltä vaihteeksi, kuin aina näitä samoja : naiset on kranttuja ja ei riittävän tasokkaita naisia- kommentteja

Vierailija
54/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut yhteyttä useammankin kerran. Otsikon väite on kumottu.

Vierailija
55/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Miehiltä tulee niin paljon tarjouksia tekemättä asian eteen mitään, joten miksi nähdä vaivaa.

Ei pidä sitten valittaa pelimiehistä.

Miksi valittaisin.Pelimiesten kanssa pelataan, ei muuta.Kiva antaa niiden luulla jotain ja sitten höpsäyttää itse.

Ei pelimiehen kanssa pelata, hänellä on ihan oma pelinsä ja sinä olet siinä kohteena.

Vierailija
56/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin eivät ota yhteyttä? Tätä palstaa seuranneena voisin veikata, että on paljon epätoivoisia muijia, joille kelpaa kuka vaan.

Sinäkin? :D

Ei nyt sentään.

Vierailija
57/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin eivät ota yhteyttä? Tätä palstaa seuranneena voisin veikata, että on paljon epätoivoisia muijia, joille kelpaa kuka vaan.

Siis tarkoitatko sinä, että jos nainen ottaa yhteyttä kiinnostavaan mieheen, hän on epätoivoinen muija jolle kelpaa kuka vaan??

Tarkoitan. Tinder-hutsut (ja yleensä kaikki deittipalstoilla pyörivät) on epätoivoisia.

Vierailija
58/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä sitten valittaa pelimiehistä.

Miksi valittaisin.Pelimiesten kanssa pelataan, ei muuta.Kiva antaa niiden luulla jotain ja sitten höpsäyttää itse.

Ei pelimiehen kanssa pelata, hänellä on ihan oma pelinsä ja sinä olet siinä kohteena.

Määrittele pelimies? Olen luullut pelimiehen olevan sellainen, joka harrastaa seksisuhteilua ilman tarkoitusta oikeasti vakiintua, mutta hän ei välttämättä kerro naiselle sitä, että ei halua vakiintua. Mutta eikö tällainen siis ole pelimies?

Vierailija
59/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu joko pituudesta tai kirjoitusasusta. Vaihdoin pituuden 165 -> 185 ja kirjoitin saman sisällön uudelleen eri sanoin niin alkoi viestejä tulemaan. 

Vierailija
60/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juurikaan ottanut yhteyttä miehiin, kun käytin Tinderiä. Syyt:

1. juuri kenenkään profiili ei ollut niin kiinnostava, että olisin vain sen perusteella halunnut alkaa juttelemaan (yksi tai kaksi poikkeusta taisi olla ja silloin aloin kyllä juttelemaan, ellei mies ehtinyt ensin),

2. mies, joka ei ota minuun yhteyttä, on minusta vähemmän kiinnostunut kuin sama mies on silloin, kun hän ottaa minuun yhteyttä,

3. ne miehet, joihin edellinen ei päde, ovat niin solmussa itsensä kanssa (eivät ota yhteyttä vaikka ovat kiinnostuneita), että en halua tavata heitä,

4. saan niin paljon yhteydenottoja, että Tinder-aikani menee niihin vastailemiseen (teen elämässäni paljon muutakin kuin käytän Tinderiä),

5. olen niin aloitekykyinen, että se on yleensä ollut miessuhteissani ongelma, joten kun karsin heti alussa aloitekyvyttömimmät miehet, jäljelle jää sellaisia jotka todennäköisesti sopivat minulle paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän