Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjä aikoo miehittää Ahvenanmaan. Tarvitsemme oman ydinaseen, koska natoon emme ole menossa.

Vierailija
09.06.2019 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/01e5c619-20c6-48e3-a360-19e809421…

Toivottavasti uusi hallitus panostaa puolustukseen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoituhan nyt, jos Venäjä haluaisi Ahvenanmaan niin siihen ei olisi paljon tehtävissä.

Vierailija
2/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi emme olisi menossa NATOon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi emme olisi menossa NATOon?

Kommunistit eivät halua.

Vierailija
4/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt miksi Suomi käyttää jäätävästi rahaa pilipalipuolustukseen, kun samalla rahalla saisi ydinaseen

Vierailija
5/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen ei halua Suomea Natoon eikä jalkaväkimiinoja, joten asiasta ei saa edes keskustella!

Vierailija
6/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees Jussi Niinistö kirjautumaan huomenna molliin ja siirryt eteenpäin elämässä.

Se on nyt sun osalta ohi. 

Vierailija
7/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tekee Venäjän kanssa hyvän diilin Ahvenanmaan käytöstä.

Vierailija
8/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihmetellyt miksi Suomi käyttää jäätävästi rahaa pilipalipuolustukseen, kun samalla rahalla saisi ydinaseen

Mistä sen saisi ja antaisiko Venäjä meidän vain saada sen?

Ja mitä sillä tehtäisiin? Käyttää sitä ei voi, se olisi tämän kansan välitön loppu.

Vierailija
9/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sillä tehtäisiin? Käyttää sitä ei voi, se olisi tämän kansan välitön loppu.

Se olisi myös samalla Moskovan ja Pietarin loppu.

Vierailija
10/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me haluaisimme lopettaa Moskovan ja Pietarin? Eivät ne miljoonat kaupunkilaissiviilit ole tehneet meille mitään pahaa.

Vierailija
11/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me haluaisimme lopettaa Moskovan ja Pietarin? Eivät ne miljoonat kaupunkilaissiviilit ole tehneet meille mitään pahaa.

Ei mekään olla tehty. Toivottavasti vanäläiset ymmärtää, että kaikki on heistä itsestään kiinni.

Vierailija
12/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä voi miehityää Ahvenanmaan tasan siksi, että siellä noudatetaan jeesuksen aikaista, hyökkääbän osapuolen turksi tehtyä sopimusta. On sekä Ruotsin että Suomen asia, että Ahvenanmaa on puolustettu. Muttakunei.

Vierailija
13/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mekään olla tehty. Toivottavasti vanäläiset ymmärtää, että kaikki on heistä itsestään kiinni.

Venäläiset ymmärtävät käyttää ennakoivan puolustuksen doktriiniaan.

Vierailija
14/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi tekee Venäjän kanssa hyvän diilin Ahvenanmaan käytöstä.

Juu, sopii mulle - hur rit ulos ja mu tiaiset tilalle. Vaikka hyvinhän nuo varmaan toistensa kanssa toimeen tulevat. Molemmilla yhtä käsittämätöntä molotusta ja ovat mukamas ykköskansaa, meihin kantiksiin verrattuna.

Vierailija
15/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ydinase on turha. Sen käyttö nimittäin tuhoaamyös oman maan, ja yhdellä ydinaseella ei vielä teeyhtään mitään.

Vierailija
16/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku katsonut tuon linkistä löytyvän elokuvan?

Vierailija
17/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ydinase on turha. Sen käyttö nimittäin tuhoaamyös oman maan, ja yhdellä ydinaseella ei vielä teeyhtään mitään.

Ei se turha ole kun sitä käytetään vain puolustus tarkoituksessa.

Vierailija
18/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pitäisikään käyttää. Rauha toteutuu parhaiten silloin, kun kaikilla osapuolilla on ydinaseet. Nashin tasapaino

Vierailija
19/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se turha ole kun sitä käytetään vain puolustus tarkoituksessa.

Poltetun maan taktiikkaa siis?

Vierailija
20/44 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään puolustusliitto Venäjän kanssa niin saadaan sen ydinaseet omalle puolelle. Samoin kuin ne pelottavat Suhoit ja spetsnazit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme