Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten Tinder profiilikuva SALAISUUDET on vihdoin paljastettu, miehet suutuksissaan tästä sumutuksesta

Vierailija
08.06.2019 |

Näin naiset sumuttaa miehiä tinder kuvillaan, 14 sekunnin video.

Onko Tinder menneisyyttä? Eikö kannattaisi keskittyä ennemmin live seuranhakuun, jolloin näkee heti minkälainen kiinnostuksesi kohde on?

Tämä juttu entisestään vahvistaa sitä, tämän takia siis jotkut naiset ovat olleet tinderissä uskomattoman muodokkaan hoikkia, mutta livenä ovat täysin kuin jääkaappeja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta. Tuon takia pysyn livekontakteissa. Ei tule noloja tilanteita

mies51v

Vierailija
2/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kuvankäsittelyä parhaimmillaan! Ja toisaalta pahimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompaan päin muokkaavat. Pieni lantio ei auta synnytyksessä. Sen takia miehet tykkäävät isosta lantiosta.

Vierailija
4/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonompaan päin muokkaavat. Pieni lantio ei auta synnytyksessä. Sen takia miehet tykkäävät isosta lantiosta.

Lantion ulkomitoilla ei ole mitåän tekemistå lantionluiden sisämittojen kanssa. Vain sillä sisämitalla on merkitystä synntttäessä.

Mikään mitta ei tietenkään riitå liian ison synnyttämiseen.

Vierailija
5/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele että olisit näin pihalla, että uskoisit näin epäironisesti.

Vierailija
6/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sumuta. Juuri yksi ystäväni meni naimisiin Tinderistä löytämänsä aarteen kanssa, eikä kumpikaan sumuttanut kumpaakaan kuvalla tai tarinalla. 

Vierailija
7/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki sumuta. Juuri yksi ystäväni meni naimisiin Tinderistä löytämänsä aarteen kanssa, eikä kumpikaan sumuttanut kumpaakaan kuvalla tai tarinalla. 

Ystävä oli hoikka kaunotar?

Vierailija
8/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau

Vierailija
9/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo ennen -kuvien naisetko ei siis kelpaa?

Vierailija
10/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan käsitellyt kuviani mitenkään. Enkä ole poikkeuksellisen kaunis, en nyt tosin rumiluskaan. Minulla oli ihan tavallisia käsittelemättömiä kuvia itsestäni läheltä ja kaukaa, erilaisissa vaatteissa. Yhdessäkään kuvassa ei ollut tuollaisia pepuntyrkytysposeerauksia eikä duckface-ilmeitä. Sain paljon pareja fiksuista miehistä ja kävin monilla hauskoilla treffeillä. Elämänkumppanikin sieltä löytyi.

Jokainen valitsee itse, miten sitä Tinderiä käyttää ja minkälaisiin sumutuksiin lankeaa.

Vierailija
11/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuo ennen -kuvien naisetko ei siis kelpaa?

Kyllä mutta naisille ei kelpaa itselleen

Vierailija
12/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan käsitellyt kuviani mitenkään. Enkä ole poikkeuksellisen kaunis, en nyt tosin rumiluskaan. Minulla oli ihan tavallisia käsittelemättömiä kuvia itsestäni läheltä ja kaukaa, erilaisissa vaatteissa. Yhdessäkään kuvassa ei ollut tuollaisia pepuntyrkytysposeerauksia eikä duckface-ilmeitä. Sain paljon pareja fiksuista miehistä ja kävin monilla hauskoilla treffeillä. Elämänkumppanikin sieltä löytyi.

Jokainen valitsee itse, miten sitä Tinderiä käyttää ja minkälaisiin sumutuksiin lankeaa.

Olen siis tavallisemman näköinen kuin yksikään noista linkin naisista käsittelemättömänä.

Vierailija
13/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt haittaa jos vähän muokkaan muotoja kuvassa, mut miehen on oltava sit pitkä!