Esittääkö miehen lapsi vai onko ukkosella oikeasti jollakulla "voipunut" olo?
9v ei jaksa tehdä mitään, ei maistu ruoka eikä vesi tai maito (kas kummaa energiajuoma maistuu)
Jaksaa kyllä näplätä puhelintaan mutta mitään muuta ei.
Kommentit (29)
Lapsen isän asia selvittää tuo. Vaikuttaa siltä, että teillä on siellä joku erittäin negatiivinen aikuinen paikalla ja se saattaa pahentaa ilmapiiriä muutenkin kuin ukkosella.
Voi ollakin. Itselleni tuli lapsena maha kipeäksi ukkosella, äitini kuulemma oksensi ihan pienenä ennen ukkosta. Joillekin tulee myös pää kipeäksi.
Ei johdu ukkosesta, jos olisi oikeasti huino-olo niin tuskin edes haluaisi naputtaa puhelimella, mulle ukkonen aiheuttaa migreeniä ja nukkuminen on siihen paras lääke (niiden migreeni lääkkeiden lisäksi tietysti)..
Energiajuomaahan sitä Porvoossa lapsille annetaan.
Kuumuus voi aiheuttaa sen, että on veto pois.
Varmaan nestehukka ja kuivuminen. Ei ole huolehdittu riittävästä nesteytyksestä, kun aikuiset käyttävät aikansa vikojen etsimiseen puolison lapsista.
Minulla taas iskee päälle ankara väsymys ukonilmalla. Jos ukonilma on yöllä, silloin nukun parhaimmat yöuneni, enkä tiedä ukonilman riehunnasta itään.
Mua väsyttää, oksentelen ja pää on kipeä ukkosella. Näin koko elämäni ajan, 28-vuotias olen. Loppuu heti, jos ukkonen tulee. Nyt asun todella huonossa paikassa, sillä tässä on järvet ympärillä, eikä ukkosta tule, vaikka lähistöllä pyörii. Huono olo ja tukala lämpö siis jää.
On. Jotkut ihmiset ovat sääherkkiä. Joillakin voi olla ukkosella tosi voipunut olo fyysisesti.
Olin itse tuollainen jo lapsena, en ole suvussani ainoa.
Minä nukahdin lapsena ukonilmalla ja aikuisenakin on ihan vetämätön olo. Oma lapsi näyttää nukahtavan päiväunille ukkosen aikaan. (Teini)
Olen aina tiennyt ja tuntenut että ukkonen vaikuttaa minuun vahvasti. En kuitenkaan pelkää ukkosta tms.
Joo. Kyllä se esittää. Ihan kamala kakara eikö niin?
Monille tulee esim painostava päänsärky ennen ukkosta. Silloin henkilö haluaa tietenkin juoda sitä mistä tykkää ja tehdä niitä asioita mitä jaksaa esim puhelimen selailu.
Vaan ettei olisi sattunut psykopaatti huollettavaksi, tiedän yhden tapauksen lähitienoolta, sääliksi käy kasvatusvanhempia.
Migreeni meidän lapselle ennen ukkosta.
Minulla ei varsinaisesti särje päätä, mutta on sellainen tokkurainen olo ja pää kuin Haminan kaupunki. Niin ja veto on pois.
Mulla on usein karmea päänsärky ENNEN ukkosta, johon liittyy pahoinvointia ja väsymystä. Mutta kun se itse ukkonen tulee, olo helpottaa.
Ite arvaan lähestyvän ukkosen tietyistä fiiliksistä/tuntemuksista. Useamman kerran käynyt sanonut, että taitaa tulla ukkonen ennen kuin on ensimmäiset äänet kuuluneet.
Sinä se jaksat näplätä av:ta ja pilluasi ukkosesta huolimatta. Hyvä sinä!