Hengenvaarallisesti lihava (tv-ohjelma)
Telkkarista tulee taas Hengenvaarallisesti lihava. Miten ihmiset voi ajautua tilanteeseen, että painaa lähes 300 kiloa, eikä ole vuosiin voinut muuta kun syödä ja maata. Kuka haluaa elää sellaista elämää ja eikö missään vaiheessa soi herätyskellot? Mies piti siirtää autoon monen ensihoitajan voimin. Vaikeaa nähdä että ihmistä pitää siirtää lakanan tapaisella kankaalla (en tiedä oikeaa termiä). Hänen lapsetkaan ei muista aikaa kun tämä leikki heidän kanssa... ja miten tuo nainen kestää?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää aina se, että kuka noita ruokkii? Jos eivät itse pääse sängystä ylös, niin kuka kantaa niin järjettömiä määriä ruokia eteen, että lihoo entisestään? Kyllä minä syöttäisin vain ateriankorvikeproteiinipirtelöitä, kanasalaattia, vihanneksia jne. Jos ei itse pääse hakemaan muuta ruokaa, niin syö sitten sitä mitä tarjotaan.
Monessa jaksossa ruokia tuovat läheiset ovat sanoneet, että haluavat sen lihavan olevan onnellinen ja tyytyväinen. Ja sanovat, että toivovat hänen tulevan terveeksi ja surevat hänen huonoa terveyttään. Kyse on ihmissuhteista, ei auton tankkaamisesta.
Yhdessä jaksossa se ruokaa tuova sanoi, että se ruokittava on hyvin ilkeä, jos ei saa mitä haluaa.
Mikä perustelu tuo on kantaa roskaruokaa eteen?
Jos ei osaa käyttäytyä ja on todella ilkeä, niin sitten saa olla yksin, eikä kukaan pidä seuraa tai tuo yhtään mitään ruokaa.
Kiinnostunut jaksosta 19 kaudella 6
Kun on vielä hankala luonne niin siinä sitä onkin kerrakseen
Kyseistä ohjelmaa katsottuani, ei voi muuta sanoa kuin että, koulutuksen puute näkyy. Kaikki nämä ylilihavat asuvat trailerparkeissa, järkyttävissä läävissä. Pihat hoitamattomia, kuivia plänttejä. Asunnot lääviä, autot romuja. Kaikilla koiria, jotka kituvat, eivät pääse koskaan ulos, läskien maatessa sängyissään. Ovat köyhiä, elävät pikaruolla, eivät tiedä mikä on proteiini, hiilihydraatti, rasva yms. Miten ihmiset voivat olla noin tyhmiä? Miten noin tyhmiä ihmisiä voi olla olemassakaan? Ja Usan pitäisi olla ns. sivistysvaltio?
Tarkoitus on että ihminen hankkii itse ravintonsa, eikä siis niin että joku tuo ja henkilö syö, syö itsensä lihavaksi...kun tekee ruokansa eteen töitä, eli hankkii syömisensä kauoasta (mieluiten) ja tekee ruoan itse (mieluiten)...jos lihoo, ei jaksa hankkia syötäviään, ei viitsi valmistaa ruokaansa, vaan syö valmispöperöitä...terve, morjens...suomalaiset lihavat ovat paljon kauniimpia kuin esim amerikan vastaavat...
millaiset sossu tuet amerikassa oikein on nua ihmisethän eivät varmaan ole töitä tehneet ainakaan 20v autot pihalla ja melkein kaikilla "talo" miten ihmeessä tulevat toimeen??? en todella tiedä suomessa vastaavia.
Ihmetyttää nämä sairaalloiseen lihavuuteen syöjät ja heidän valituksensa. Nytkin meneillään yksi jossa nainen välittää ettei voi tehdä sitä tai tuota. Ja ruokaa kannetaan eteen jatkuvasti? Miksi läheiset mahdollistavat valtavan syömisen? Itse en alkaisi tuollaiseen. Tämäkin nainen on sitten menehtynyt, mutta ei mukamas lihavuuteen???
Sisarvaimot- sarjassa se kyrvän näkönen Cody tai Kody naputtelee vuorotellen niitä vaimojaan....
Mulla ylipainoa ehkä se 5 kg, nii lääkäri sanoo et pitäs pudottaa painoo....
Miten noiden sisäelimet kestää. Ikää on jo monella mutta yhtä vaan sydän pumppaa. Ja miten nivelet ja selkä kestää tuota painoa.
täällä nimimerkki laihtunut taas lihonut kyse ei ole mikään helppo prosessi ensinnäkin noiden ihmisten on vaikea liikkua koko ajan johtuen siitä kun paino pitäisi laskea , mutta toisilla paino ei laske vaikka et söisi mitään kyseessä on nesteentoimintahäiriö ja toiset syövät turvottavia lääkkeitä.Minusta näitä ihmisiä ei saa arvostella sen takia kun heillä on erittäin vakava sairaus , jota me emme ymmärrä . YSTÄVÄLLISET .T. ARI RAITIOLTA HKI.567
itekki puottanu painoa 120kg niin tää on kyllä mielenkiintoista seurattavaa
Johan oli pariskunta! Teki pahaa katsoa tuota tautonta ruuan mättämistä. Kukahan nuo koirat ulkoiluttaa, vai päästetäänkö ne ulos ovesta sontimaan mihin sattuu?