Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestänne tämä kallis summa maksaa polttareista?

Vierailija
08.06.2019 |

Jokaisen osuus siis 150€.

Tuolla summallla saa...
... brunssin, joka kokataan yhdessä.
... kaksi autokyytiä paikasta A paikkaan B (n 6km) ja paikasta B paikkaan C (n 3km) Kotimatkat maksetaan itse.
... illallisen ravintolassa. Juomat jokainen maksaa itse tuon lisäksi.
... pääsylipun baariin. Juomat myös tuolla maksetaan itse.

Nämä on ekat polttarit mulle, hinta tuntuu suurelta, mutta mitä mieltä te olette? Itse en ole siis millään tavalla ollut osallisena järjestelyihin.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut niille polttareille missä seurue tarjosi polttarisankarille juomat ja ostivat kukin omansa. Sen lisäksi tehtiin jotain hauskaa ja huokeaa.

Vierailija
42/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku arvasi ihan oikein, kysyin asiaa Whatsapp ryhmästämme ja morsiamen sisko totesi että hintaan kuuluu myös morsiamen hotelliyö siskojensa ja kaason kanssa. Lisäksi morsian pääsee aamulla johonkin hemmotteluhoitoon. En nyt oikein tiedä mitä mieltä olla tuosta, ehkä siskot ja kaaso olisivat voineet maksaa yhdessä sen yön jos ovat siellä mukana? Hemmotteluhoidon maksamiseen osallistun mielelläni. Mutta eipä asialle oikein mitään voi enää, pääasia että morsian nauttii.

ap

Ehdottomasti näin. Polttariporukka maksaa VAIN morsion kulut, ei kaasoja ja siskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tapahtunut niille polttareille missä seurue tarjosi polttarisankarille juomat ja ostivat kukin omansa. Sen lisäksi tehtiin jotain hauskaa ja huokeaa.

Ei sellaisia enää ole kun prinsessa haluaa jotain extremee. No siinähän maksaa.

Vierailija
44/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku arvasi ihan oikein, kysyin asiaa Whatsapp ryhmästämme ja morsiamen sisko totesi että hintaan kuuluu myös morsiamen hotelliyö siskojensa ja kaason kanssa. Lisäksi morsian pääsee aamulla johonkin hemmotteluhoitoon. En nyt oikein tiedä mitä mieltä olla tuosta, ehkä siskot ja kaaso olisivat voineet maksaa yhdessä sen yön jos ovat siellä mukana? Hemmotteluhoidon maksamiseen osallistun mielelläni. Mutta eipä asialle oikein mitään voi enää, pääasia että morsian nauttii.

ap

EI helv***i, muut maksavat siis kaason ja siskojen hotelliyön. Törkeää.

Vierailija
45/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nykyäänkin ihan normaali käytäntö. Tässä ketjussa on nyt vaan yksi uuvatti hämmentämässä tätä soppaa.

Vierailija
46/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä kyllä laittaisin ryhmään vielä viestiä, että ei ole ihan reilua että muut maksavat siskojen ja kaason kulut. Et ole varmasti ainoa, joka asiaa ihmettelee. Kun rohkenet avata suusi, saat varmasti samansuuntaisia vastauksia.

Vierailija
47/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi pitää maksaa kaasojen ja siskojen ja muiden hotelliyöt?????Joo , maksakoon itse.Teette ruuat jossain ja sitten vielä syömään kalliiseen ravintolaan?Pitääkö teidän t"tavisten" maksaa myös näiden kaasojen ja muiden ravintelikulut.....

Oletko edes läheinen morsiamen kanssa, vai onko sinut kutsuttu mukaan vain yhdeksi kustantajaksi?

Siis ihan oikeasti.Rahvas maksaa ja eliittijoukko juhlii.

Vierailija
48/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi kyllä mieli sanoa ryhmässä jotakin, mutta tässä vaiheessa on vähän liian myöhäistä. Pitää olla ensi kerralla viisaampi ja kysellä tarkemmin.

ap

Vierailija
49/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi kyllä mieli sanoa ryhmässä jotakin, mutta tässä vaiheessa on vähän liian myöhäistä. Pitää olla ensi kerralla viisaampi ja kysellä tarkemmin.

ap

Minä sanoisin silti, niin ymmärtäisivät nämä vapaamatkustajat edes hävetä!!

Vierailija
50/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noissa paikoissa a,b ja c tapahtuu? Sisältyykö niiden kustannuksia tuohon summaan? Ihan käsittämätön määrä jos ei oikeasti saa muuta kuin nuo luettelemasi.

Paikka A on morsiamen vanhempien koti. Mennään sinne kokkailemaan brunssi ja yllättämään morsian. Siellä on tarkoitus myös olla paljussa ja sitten lopulta alkaa valmistautumaan iltaan.

Paikka B on ravintola. Ruoat kuuluu tuohon hintaan, juomat ei.

Paikka C on baari. Pääsylippu kuuluu hintaan, juomat ei.

ap

Sisältyykö hintaan siis myös paljun vuokra?

Vierailija
51/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova on kyllä hinta. Itse taas olen ollut mukana polttareissa, missä pari nirppanokkaa olisivat suostuneet maksamaan max. 10€ :D meitä oli polttariporukassa 7 henkilöä morsian mukaanlukien.

Vierailija
52/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noissa paikoissa a,b ja c tapahtuu? Sisältyykö niiden kustannuksia tuohon summaan? Ihan käsittämätön määrä jos ei oikeasti saa muuta kuin nuo luettelemasi.

Paikka A on morsiamen vanhempien koti. Mennään sinne kokkailemaan brunssi ja yllättämään morsian. Siellä on tarkoitus myös olla paljussa ja sitten lopulta alkaa valmistautumaan iltaan.

Paikka B on ravintola. Ruoat kuuluu tuohon hintaan, juomat ei.

Paikka C on baari. Pääsylippu kuuluu hintaan, juomat ei.

ap

Sisältyykö hintaan siis myös paljun vuokra?

Morsiamen vanhemmilla on oma palju. En tiedä tuleeko sen lämmittämisestä mitään isompia kuluja joihin osallistutaan.

ap

Vierailija
53/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joku toinen laittoi nyt viestin että tulipa yllätyksenä että yhteisistä rahoista kustannetaan myös heidän hotelliyö, tästä olisi pitänyt mainita aiemmin. Saa nähdä mitä vastaavat.

Tympeästi kieltämättä tehty ja toivottavasti tajuavat mokanneensa. En kumminkaan halua tästä sen isompaa draamaa, menee pian vielä polttarit pilalle kun väki on riidoissa keskenään. Pääasia että morsiamella on mukava päivä.

ap

Vierailija
54/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joku toinen laittoi nyt viestin että tulipa yllätyksenä että yhteisistä rahoista kustannetaan myös heidän hotelliyö, tästä olisi pitänyt mainita aiemmin. Saa nähdä mitä vastaavat.

Tympeästi kieltämättä tehty ja toivottavasti tajuavat mokanneensa. En kumminkaan halua tästä sen isompaa draamaa, menee pian vielä polttarit pilalle kun väki on riidoissa keskenään. Pääasia että morsiamella on mukava päivä.

ap

Ilman muuta tuo pitikin tuoda julki. On aika törkeää maksattaa muiden kuin polttarisankarin kulut - varsinkin, jos niistä kerrotaan vasta loppuvaiheessa. Kai te olette suunnittelupalavereita säännöllisesti pitäneet?

Vierailija
55/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nykyäänkin ihan normaali käytäntö. Tässä ketjussa on nyt vaan yksi uuvatti hämmentämässä tätä soppaa.

Ei todellakaan ole "nykykäytäntö". Ole hyvä vaan, ja maksa prinsessan ihanat fantasiat jos tuota mieltä olet. Me muut nautitaan sun avokätisyydestä.

Vierailija
56/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kelju temppu maksattaa polttariväellä turhakkeiden hotelliyöt. Luulen, ettei morsiankaan oikein tykkää, kun saa jälkikäteen kuulla.

Vierailija
57/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti ennustelen, että meni tulevat polttarit perseelleen tuon viimeisen yllärin takia.

Vierailija
58/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisti homma menee niinpäin, että kysytään sopiva summa ja sitten polttarit on sen summan mukaiset eli jos jokainen maksaa 50 e, niin sitten sillä selvitään, hotellinsa jokainen maksaa itse.

Morsian tuskin nauttii siitä, kun osa porukasta piikittelee kaasoja ja morsianta siitä, että menette sitten meidän kustannuksella hotelliin.

Vierailija
59/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ilman muuta tuo pitikin tuoda julki. On aika törkeää maksattaa muiden kuin polttarisankarin kulut - varsinkin, jos niistä kerrotaan vasta loppuvaiheessa. Kai te olette suunnittelupalavereita säännöllisesti pitäneet?

Ei olla. Sovittiin että muutamat suunnittelee koko homman koska tuntevat morsiamen parhaiten. Ei oltais ikinä saatu koko porukalla suunniteltua, asutaan sen verran kaukana toisistamme ja kaikilla on omat menot. Ja itsellä ainakin oli sen verran tiukka loppukevät että en olisi millään ehtinytkään järjestellä mitään, olin vain iloinen että muut halusivat hoitaa. Nyt tietenkin voi sanoa että ei ollut ehkä se viisain ratkaisu.

ap

Vierailija
60/101 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et ei oo ap susta enää kiinni, meneekö homma kiville. Veikkaan että menee, koska suurin osa ei tuu nielemään tota käännettä. Harmi morsiamen kannalta, oikein niille pahveille jotka maksattaa muilla omia öitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan