Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkka-lehdessä nainen kauhisteli kuinka siideriin oli mennyt n. 113 euroa vuodessa (plussatiedoista löytyi)

Vierailija
08.06.2019 |

Onko se teistä paljon? Tässä kyseisessä tapauksessa hän oli ostellut erikoisempia laatusiidereitä. Silti tuo nyt ei vuodelle jaettuna kovin isolta summalta vaikuta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kuin 30 senttiä päivää kohden! Ei siis mitään.

Vierailija
2/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt S-kaupoissa yli tonni oluisiin jo tänä vuonna ja k-kaupoissa varmaan saman verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on ostanut niitä kalliimpia tuotteita niin eihän tuolla summalla saa kuin noin 3 siideriä kuukaudessa. Joten alkoholimääränä ei todellakaan paljoa. Mutta tottakai jos haluaa olla tarkka mihin rahat laittaa, niin saattaahan se kuullostaa paljolta juoda kurkusta alas

Vierailija
4/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee punaviiniin 19,20 päivässä. Ja tämä on surullisen totta. Älkää vaan laskeko paljonko se on vuodessa. En halua tietää. 

Vierailija
5/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako pulloa tuolla saa, 20-30? Ei nyt ihan älytön summa tai määrä vuoden aikana jos kuukaudessa ostaa 2-3 pulloa siideriä. 

Vierailija
6/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee punaviiniin 19,20 päivässä. Ja tämä on surullisen totta. Älkää vaan laskeko paljonko se on vuodessa. En halua tietää. 

Eikös olisi jo aika tehdä asialle jotakin.

Vierailija
7/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei vissiin rahasta ole pulaa.

Vierailija
8/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin tiedot niin olin ostanut pelkästään s-kaupoista 1300 annosta alkoholia. 

Siihen tulee vielä lidlistä ostetut kaljat päälle.

Vierailija
9/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos haluat todella laittaa yli 7000e kurkusta alas niin eipä siinä, valintojen maailma. 

Vierailija
10/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä, että ostat Alkosta ne viinisi.

Vierailija
11/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vain n. 2€/viikko. Eihän se ole mitään, meillä menee miehen kanssa alkoholijuomiin 10-20€/viikko.

Vierailija
12/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän tuota pitäsi verrata. - itselläni menee omiin ruokakuluihini kuukaudessa noin 140 €. - Jos haluaisin oikein nuukailla, niin selviäsin luultavasti noin 113€.   

Vierailija
13/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa mainittiin, että nainen hämmästeli sitä, että rahaa oli mennyt lonkeroihin vaikkei hän edes pidä lonkeroista. Totesi kuitenkin ostaneensa erikoislonkeroita, joita ei mieltänyt lonkeroiksi. Siideriä ei mainittu.

Vierailija
14/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siideri per sunnuntai.. törkeän kalliitahan ne on... josta syystä en itse osta alkolia koskaan suomessa.

Vierailija
15/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei etukorteista samantien "viinakortteja" ja viestejä alkaisi tulla jos menisi liian lujaa ja yhteydenottoja jollei tahti muutu?

Vierailija
16/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On milelekiintoista ajatella, että naiselle tulee yllätyksenä se mihin hän on käyttänyt vuoden aikana pelkäsään k-kauoista ostamiinsa siidereihin. Vaan kuinka moni meistä on halukas uskomaan, että K-kaupat tai mitkään muutkaan "kanta.asiakas" kortteja kyselvät kaupat eivät olisi myöskin kiinnostuneita siitä, mihin asiakkaat rahansa käyttävät ja millaiset asiakkaat ostavat (mm) siiderä noin 113 € vuodessa ja vasaaavasti millaiset ostavat siideriä vähemmän? entä enemmän? - Vaan mitä isoveli haluaa tällä tai näillä tiedoilla tehdä? "Hmm." Täytyy lopettaa folihattu heilahti ja juuttui silmieni eteen ja kirjottaminen vaikeutui.

Vierailija
17/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siideri per sunnuntai.. törkeän kalliitahan ne on... josta syystä en itse osta alkolia koskaan suomessa.

Minä taas en lähtisi ulkomaille vain ja ainoastaan siksi, että aisin sieltä ostettua edullisempaa alkoholipitoita juotavaa. - Jos veroja ja maksuja jostain pitää ja ohittamatonta periä, niin kerättäköön ne sellaisista hyödykkeistä, jotka eivät ole varsinaisesti välttämättömiä kenellekään. - Tämä okloon pääsääntö; sillä en usko, että olen ainoa jolle ei ole paljoakaan väljä maksaako Suomessa alkoholi juuri nyt muutaman euron enemmä vai vähemmän kuin mahd. vaikka vuoden päästä tai mitä olisi pitänyt maksaa alkohlista vaikka kolme vuotta sitten.  

Vierailija
18/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi tarkat tiedot siis näkee?

Vierailija
19/20 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla menee varmaan 50-100 euroa kaljaan viikossa, baarit mukaan laskettuna, joten tuo ei ole mitään. Ei kyllä mikään kehuskelun aihe, mutta eipä mulla mitään muutakaan käyttöä sille rahalle olis.

Vierailija
20/20 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noi tarkat tiedot siis näkee?

Jos on plussakortti, niin sen tiedoissa (joku uusi palvelu netissä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän