Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lähti taaperoiden kanssa mummolaan pitkän matkan päähän - Istun terassilla kotona..

Vierailija
08.06.2019 |

Vaimo lähti taaperoiden kanssa pitkän matkan päähän mummolaan. Itse istuskelen tässä terassilla. Illalla grillausta tiedossa parin naispuolisen ystävän kanssa ja sitten menen heidän kanssaan terassille ja myöhemmin baariin. Mahtava lauantai tulossa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo 0/5

Vierailija
2/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös panna molempia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten, ettet pane niitä ystäviäsi.

Vierailija
4/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten, että panet vain toista.

Vierailija
5/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ystäviä ovat :)

Ap

Vierailija
6/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ystäviä ovat :)

Ap

Niin?

Vierailija
7/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vaimolle viestin, että voi jäädä pidemmäksikin aikaa, niin voin miettiä asioita. Ero on pyörinyt mielessä paljon

Ap

Vierailija
8/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ap panet niitä naisia.

Vierailija
9/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niiden naisten kanssa muutama taapero lisää ja sitten taas parin vuoden päästä lisää naisia ja taaperoita ja sitten oletkin vanha persaukinen äijä, jota ei huoli edes sokea lehmä. Tosin eipä sinulla ole oikeasti vaimoa, lapsia, terassia ja ystäviä, vaan vain vuokramurju lähiössä ilman parveketta, poikuus ja hyvä mielikuvitus.

Vierailija
10/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, anna mennä vaan. Kohta ollaan mummolassa ja taaperot jää hoitoon ja minä jatkan mökille ”miettimään asioita.” Ja ihan tiedoksi sinulle ettei tarvitse yksin uutta suuntaa elämälle etsiä. Pidetään hauskaa kumpikin ja palataan asiaan maanantaina.

T: taaperoiden äiti ja yhden tontun vaimo

Vierailija
11/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, anna mennä vaan. Kohta ollaan mummolassa ja taaperot jää hoitoon ja minä jatkan mökille ”miettimään asioita.” Ja ihan tiedoksi sinulle ettei tarvitse yksin uutta suuntaa elämälle etsiä. Pidetään hauskaa kumpikin ja palataan asiaan maanantaina.

Ihan hyvä muuten, mutta vaimoni ei tiedä eroaikeista eikä jätä taaperoita hoitoon.

Ap

Vierailija
12/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehinen" mies, samalla tasolla kuin taaperot. Onnea vaan Provolle.

Vierailija
13/13 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä muuten, mutta vaimoni ei tiedä eroaikeista eikä jätä taaperoita hoitoon.

Ap

Tonttuni mun, kertakos se on ensimmäinen minullakin, kun jätän taaperot mummon hoiviin ja pidän hauskaa. Jotain yhteistä meillä sentään vielä on, koska myös minä olen ajatellut eroa. Ja pidemmän aikaa kuin sinä. Ja en keskustele enää kanssasi palstan välityksellä ja älä laittele viestejä koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi