Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder matchit eivät vastaa viesteihin.

Vierailija
08.06.2019 |

Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Saan jonkin verran matcheja ihan mukavan oloisista ja omasta mielestäni näteistä naisista. Monet naiset tuntuvat painottavan teksteissä että olisi miehen suotavaa tehdä aloite viestittelyssä joten olen lähettänyt avausviestin. En ole lähettänyt mitään irstailua eikä mitään liian henkilökohtaisia kysymyksiä. Mutta ongelma on että kukaan ei vastaa mitään. Toisaalta eivät kyllä poistakaan joten onhan tämä aika kummallista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne miehetkään mitään vastaa. Aina joskus aktivoidun, kun matcheja tulee hullun lailla. Voin laittaa vaikka 50 viestiä miehille, ehkä 10 heistä vastaa ja sekin viestittely kuivuu kasaan parin - muutaman viestin jälkeen.

Vierailija
2/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina ajattelematta profiilin, sit en Jaska, tai edes muista vastata, koska mua ei kai kiinnosta. 😁?Ei mitään henkilölohtasta. En varmaa vastais edes tyyliin ihan kelle vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät vain niistä top 10 naisista joille tulee satoja viestejä päivässä ja on varaa valita.

Laske rimaa ja katsele niitä tavallisia mukavia naisia.

Vierailija
4/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vaan keräilee tykkäyksiä kun siitä tulee niin hyvä olo ja toisille satelee niin paljon viestejä ettei jaksa kaikille vastata.

Vierailija
5/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne miehetkään mitään vastaa. Aina joskus aktivoidun, kun matcheja tulee hullun lailla. Voin laittaa vaikka 50 viestiä miehille, ehkä 10 heistä vastaa ja sekin viestittely kuivuu kasaan parin - muutaman viestin jälkeen.

Tinderin pitäisi toimia niin, että kun tulee match niin ei voi enää selailla tai matchailla profiileja vaan joutuu keskittymään siihen yhteen. Sitten vasta voi jatkaa kun on sen poistanut. Eihän tällaisesta karkkikauppameiningistä tule yhtään mitään kun sinkoillaan ihmisestä toiseen sen paremman perässä.

Vierailija
6/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumus iskee.

Vierailija
7/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta mielestäni ole tykännyt vain mistään "top 10" naisista. Mitä ne sellaiset edes on loppujen lopuksi. Ihan tavallisen oloisia naisia ovat olleet. En edes tykkää niistä jotka vain salikuvia ja jotain matkoilta kuvia ovat laittaneet. 

Vierailija
8/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olet lähettänyt heille? Esim itse saatan saada 10 "moi miten menee" -viestiä päivässä, en yksinkertaisesti jaksa käydä samaa rutiinia läpi 10 kertaa vaan vastaan sille yhdelle joka sanoi jotain kiinnostavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi