Tulin just treffeiltä oinas naisen kanssa ja tiedättekö mitä?!?
Naikkonen ei ollut lainkaan sellainen kuin palstalla on annettu ymmärtää. Oli mukava ja herkkä jne.
Vaikuttaa unelmoijalta ja romanttiselta eikä määräilevältä. Mitä tähän sanotte?? M33
Kommentit (36)
Oinasnaisena en lainkaan pitäisi siitä, että joku haukkuu mua "naikkoseksi". Yäk mikä mies.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vain etten usko horoskooppeihin, enkä ole koskaan uskonutkaan. En lähtisi treffeille ihmisen kanssa joka uskoo niihin.
Emme ole puhuneet horoskoopeista mutta sain selville naisen syntymäajan kun kertoi juhlineensa syntymäpäiviään aiemmin tänä keväänä. Tuolloin emme olleet vielä tavanneet mutta onnittelin naista hänen syntymäpäivänään. :) M33
Vierailija kirjoitti:
Oinasnaisena en lainkaan pitäisi siitä, että joku haukkuu mua "naikkoseksi". Yäk mikä mies.
Se on minun antama hellittelynimi oinas naiselle ja oinas on hyväksynyt sen ihan itse. :) M33
Täytyy ihmetellä,
9- vuotisen peruskoulun käyvät kaikki ja suurin osa kouluttautuu pidemmälle, merkittävä osa hankkii jopa korkeakoulutuksen.
Silti horoskoopit otetaan yleisesti vakavasti.
Pitäisikö alkaa elvyttämään myös härän sisälmyksistä ennustaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ihanalta mieheltä?!? WTF? Minkä perusteella?
Eikö juuri ne ihanimmat miehet puhu naisista "naikkosina"? Alotuksen ensimmäinen sana.
Kunnioitan naisia ja oinas naista kutsun välillä naikkoseksi koska se on keksimäni hellittelynimi oinaalle. En tiedä käytänkö sitä jatkossa saa nähdä. Olen kuitenkin mielikuvituksellinen rapu joten minun pitää käsitellä omassa rauhassa kaikki mitä tapahtui onnistuneilla treffeillä oinaan kanssa. :) M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on minun antama hellittelynimi oinas naiselle ja oinas on hyväksynyt sen ihan itse. :) M33
Sanasta 'kusi_pää' ei tule hellittelynimeä vaikka kuinka haluaisit, ja myöskään 'naikkonen' ei ikinä ole positiivinen kutsumanimi kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sitten kutsuu sinua: h----pukiksiko?
Miksi hoet koko ajan tuota oinasta? Ei horoskooppimerkillä ole mitään merkitystä. Ap olet outo.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vain etten usko horoskooppeihin, enkä ole koskaan uskonutkaan. En lähtisi treffeille ihmisen kanssa joka uskoo niihin.
Tuomitsetko kaikki erilaiset ihmiset? Ei kannattaisi ihminen on kuin kolikko josta muut näkevät vain etuosan. Mitä jos treffeillä tapaamasi ihminen on aivan ihana ja on kiinnostunut horoskoopeista mutta asia ei tule ilmi missään vaiheessa?
Tässä on jotain hämärää kirjoitti:
Miksi hoet koko ajan tuota oinasta? Ei horoskooppimerkillä ole mitään merkitystä. Ap olet outo.
En ole outo mutta erilaisempi kuin sinä. Olen kiinnostunut tästä ihanasta oinas naisesta. :) Palstalla aina haukutaan oinaita mutta minulla kävi tuuri kun tapasin kiltin ja hyväsydämisen oinaan. M33
Uskooko joku mies oikeasti horoskooppeihin? Horoskoopit ovat naisten älykkyystasolle sopivaa hölmöyttä.
Ari kirjoitti:
Uskooko joku mies oikeasti horoskooppeihin? Horoskoopit ovat naisten älykkyystasolle sopivaa hölmöyttä.
En suhtaudu horoskooppeihin vakavasti mutta olen kiinnostunut niistä. Ja kyllä niihin uskovat sekä miehet että naiset. :) M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sitten kutsuu sinua: h----pukiksiko?
Ei todellakaan! En ole naistenmies enkä häntäheikki. Miksi sinulla on niin negatiivinen suhtautuminen erilaisiin ihmisiin ja heidän mielenkiinnon kohteisiin? Oinas naiselle olen pieni rapunen ja mielestäni se on söpö hellyttelynimi. :) M33
Kohta teillä on jokailtainen katkarapuralli! :D
T. Vähän tuhma vesimiesnainen jolla oinas mies (N31)
en tiennyt että miehiä kiinnostaa tähtimerkit :)
Tapaamani nainen on oinas ja minä, kirjoittaja olen rapu mies. :) M33