OP pankin kortit eivät toimi
Ja tiedotus ja viestintä ontuu pahasti. Olisiko aika vaihtaa viestintästrategiaa tai niistä vastaavia ihmisiä?
Kommentit (13)
SIIS EIKÖ PANKKIKORTILLA VOI MAKSAA KAUPASSA JOS ON OP:SSÄ TILI?
ONKO TOTTA, KOSKA NE ALKAVAT TOIMIMAAN, OLIN JUURI LÄHÖSSÄ KAUPPAAN.,
Miksi te Op:n asiakkaat ette vaihda pankkia? Samoin Nordean puolelta kuuluu tämän tämä ei pelitä kortit, ei toimi verkkopankki. Mulla tili säästöpankissa, eikä ikinä ollut mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te Op:n asiakkaat ette vaihda pankkia? Samoin Nordean puolelta kuuluu tämän tämä ei pelitä kortit, ei toimi verkkopankki. Mulla tili säästöpankissa, eikä ikinä ollut mitään vikaa.
Paitsi että mitään ei voi tehdä käymättä pankissa: et voi vaihtaa Visan luottorajaa, et päivittäistä nostosummaa jne. Säästöpankissa edellytetään vähän väliä henkilökohtaista käyntiä.
Niin kätevää kun on S- pankki ja auki myös lauantaisin.
Olen tyytyväinen.
Tänään olisi jäänyt ruuat ostamatta jos en olisi lopettanut Op-tiliä.
Miten musta tuntuu, että OPlla on jatkuvasti ongelmia. Jos ei ole nettisivut down, niin sitten korttien kanssa.
Sitten itseään sivistyneenä pitävät ihmiset puhuu ja kuuluttaa OPn puolesta jatkuvasti, kun on niiiiiiin hyvä pankki. :D
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että OPlla on jatkuvasti ongelmia. Jos ei ole nettisivut down, niin sitten korttien kanssa.
Sitten itseään sivistyneenä pitävät ihmiset puhuu ja kuuluttaa OPn puolesta jatkuvasti, kun on niiiiiiin hyvä pankki. :D
Onhan se nyt kätevää, kun saan käytännössä ilmaiset vakuutukset koska ne maksetaan bonuksista.
Minulla kyllä toimi debit-puoli hieman ennen klo 14 tänään.
OP on kyllä perseestä. Tänään tuli aamulla viestiä, että pankin palvelumaksut nousevat ja kortin hinta nousee. Samana päivänä kaikki jumii.
Miksei voi esim. käyttää 2 pankkia, vaan aina neuvotaan sulkemaan tili yhdessä pankissa ja siirtymään toiseen? Minulla on ainakin s-pankki sekä OP käytössä ja käytän kummankin etuja hyödykseni. Jos jonain päivänä ei toinen pelaa, niin käytän sitten toista. Niin yksinkertaista.
Minulla on toiminut op:n kortti koko päivän. Jollain ei toiminut kortti kauppajonossa,en tiedä minkä pankin oli mutta siihen jäi tavarat.
Joo, Norwegianiin joutui jälleen turvautumaan, kun ei op:n roska taaskaan toiminut.