Mitä Trumpin on tehnyt/sanonut että sitä vihataan niin paljon?
Tuntuu, että päivittäin saa lukea miten joku on haukkunut Trumpia rasistiksi tms. mutta en taida muistaa yhtään kertaa lukeneeni, että mitä se Trump on itseasiassa sanonut? No en ole kyllä asiasta ollut kovin kiinnostunutta. Sivistäkää minua, koska en jaksa alkaa kahlaamaan läpi miljoonia Trump-uutisia.
Kommentit (85)
Miksi Trump valittiin presidentiksi? No siksi että muut olivat vieläkin huonompia. Kertoo paljon amerikkalaisten sivistystasosta, yliopistojen heikkoudesta ja ylettömästä köyhyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Trump valittiin presidentiksi? No siksi että muut olivat vieläkin huonompia. Kertoo paljon amerikkalaisten sivistystasosta, yliopistojen heikkoudesta ja ylettömästä köyhyydestä.
Mitä Sauli Niinistön valinta sitten kertoo suomalaisten sivistystasosta?
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä miksi nuoret naiset rakastavat ja ihailevat Presidentti Trumpia?? (KUVA naisista ihailemassa Mr. Trumpia)
Katsokaa nyt??
https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/by2278/these_young_women_a…
Ja miksi Trumpin kannatus NAISTEN keskuudessa nousi räjähdysmäisesti silloin, kun se pussy grab audio tuli esiin?
Se audio oli oikeastaan suurin boosti Trumpin valinnalle, koska se toi Trumpille suuret määrät naisäänestäjiä. Jälkikäteen ajateltuna, se taisi olla Trumpin itse vuotama audio, koska hän tiesi että se vain tulee nostamaan hänen suosiotaan. Naiset ilmeisesti rakastavat tuollaista puhetta?
Kuten CNN:lläkin sanottiin; valkoiset naiset ennen kaikkea äänestivät Trumpista presidentin. Miksi? Katsokaa nyt tuotakin uutta kuvaa ja noita ihastuneita "star-struck" naisia. He äänestävät Trumpin jatkokaudelle.
Aika ihmeellistä, jenkeissä naiset (myös tummaihoiset naiset) rakastavat Trumpia vaikka täällä mediassa puhutaan aivan päinvastaista. Miksi?
Trump on jees.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin suurin synti mitä nykymaailmassa ei saisi enään tehdä: sanoo suoraan miten asiat on.
Rikkaalla miehellä oikeus kouria kauniin naisen pillua?
Ei edelleenkään ole sanonut niin. Vaan että naiset antavat kouria, kun on rikas ja kuuluisa. They let you grab em by the pussy. *Let*. Ymmärrätkö?
Rikkaalla miehellä oikeus kouria kauniin naisen pillua?