Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies syö kaikki leivänpäälliset kaapista

Vierailija
08.06.2019 |

Juuti kun oli lounasaika ja olin menossa tekemään voileipää niin eipä löytynyt meetvurstia ja lempijuustoani. Roskissa kyllä tyhjät pakkaukset. Ja ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Nyt hän on vielä iltaan asti kalassa kavereidensa kanssa, vei autonkin ja 15 km kauppaan on pikkuisen liikaa pyöräillä. Jätti puhelimen tänne koska kalareissuilla ei saa häiritä niin en voi soittaa peräänkään että tuo uusia. Kiukuttaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö mies myös lasten vanukkaat kaapista?

Vierailija
2/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomake netistä ja ero vetämään, niin pääset top kymppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies sulla, syö päälliset ja jättää leivät syömättä. Voisit ottaa oppia.

Vierailija
4/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Mikään makea ei häntä kiinnosta

Vierailija
5/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 km on liikaa pyörällä? Hohhoijaa näitä vetelyksiä.

Vierailija
6/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Mikään makea ei häntä kiinnosta

Kertoo myös viisaudesta.

Vierailija
7/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet kuitenkin ihan itse miehesi valinnut, joten älä meille valita.

Vierailija
8/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet kuitenkin ihan itse miehesi valinnut, joten älä meille valita.

Hyvän miehen saanut, joten turha valitus.

Vierailija
9/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun ex ei olisi ollut samanlainen, en jaksaisi kiinnostua näistä. Mutta tuohon ongelmaan on ratkaisu: 2 kilon paketti 2-laadun metwurstia löytyy nykyään monesta kaupasta ja 3 kg:n edamtahko. Johan riittäisi ainakin viikonlopun yli. Toivottavasti saat lempijuustoasi riittävän suurissa erissä, jos se ei satu olemaan juuri tuo.

Vierailija
10/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pitää tulla takaisinkin

Vierailija
11/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia huvittaa minua suuresti nuoruudenkokemusteni vuoksi. Teininä söin mieluusti pelkkiä leikkeitä kaapista ja äiti oli aina vihainen siitä. Silloin päätin, että aikuisena kukaan ei minua estä. Niinpä ostan itse juustoni ja leikkeleeni. Vaimo vähän ihmettelee, kun leivän päällä on pari senttiä leikkeleitä, muttei kommentoi mitään.

Vierailija
12/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitää tulla takaisinkin

No hui kauhistus. Joutuuko sitä varten nostamaan perseenkin sohvalta?

Vierailija
13/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa antaa vihje iltapäivälehtien kesätoimittelijoille. Voit saada vaikka naamasi lehteen, mieti sitä. Melkein oikea julkkis!

Vierailija
14/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun ex ei olisi ollut samanlainen, en jaksaisi kiinnostua näistä. Mutta tuohon ongelmaan on ratkaisu: 2 kilon paketti 2-laadun metwurstia löytyy nykyään monesta kaupasta ja 3 kg:n edamtahko. Johan riittäisi ainakin viikonlopun yli. Toivottavasti saat lempijuustoasi riittävän suurissa erissä, jos se ei satu olemaan juuri tuo.

Hyvän ravinnon syönti ei tarkoita, että sitä syödään yli tarpeen.

Totuushan kuitenkin on, että hyvää ravintoa on mahdoton syödä liikaa. Oma keho pistää hanttiin automaattisesti.

Vierailija
15/15 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli pitkään sama ongelma. Miehen kanssa piti ihan käydä keskusteluja siitä, että jos ruoat ovat yhteiset, pitää katsoa, että niitä myös riittää kaikille. Mies olisi myös laittanut monte kerrosta päällysteitä samalle leivälle ("kun se on niin hyvää...") ja välillä söi pääruoat ilman lisukkeita (kun sekin oli niin hyvää). Minulle ei yllättäen ollutkaan sitten kuin niitä perunoita.

Vuosien mittaan on kuitenkin päästy sopuun, mies on oppinut huomaavaisemmaksi ym. Joskus kaikki pitää vääntää rautalangasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi