Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesähelteellä paksuja hiostavia lenkkareita nuorilla naisilla, koska muoti!

Vierailija
08.06.2019 |

Talvella liikuttiin ohuissa kangastossuissa, koska muoti.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tänään mekon kanssa, koska jalat.

Vierailija
42/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin pitää lenkkareita koska en kärsi jalkahiestä. 

Joo, niin omasta mielestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkikenkiä käytän juoksulenkeillä.

Vierailija
44/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyet lenkkarit on just hyvät. Kiva ajaa autoa niillä, ja jalat kiittää kavellessä. Juhliin voi ottaa hienot kengät kassiin.

Vierailija
45/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas Superstarit on parhaimmat kengät keväästä syksyyn. Ovat paksut mutta eivät hiosta, jaksaa kävellä pitkiä matkoja. 

Vierailija
46/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adidas Superstarit on parhaimmat kengät keväästä syksyyn. Ovat paksut mutta eivät hiosta, jaksaa kävellä pitkiä matkoja. 

Nehän on synteettistä nahkaa ja kärjet kumiset; varmasti hiostaa kesällä!

Vierailija
47/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä jalat kärventyvät noissa paksupohjaisissa muotilenkkareissa.

Vierailija
48/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun "tekosyyni" lenkkareihin helteellä: kantapäävaiva, johon tarvitsee kunnon pohjalliset.

Vierailija
49/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo hikoilu niin vakavaa ole?

Vierailija
50/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Siellä muhii kynsisieni ja varpaanvälisieni.

Vierailija
51/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Siellä muhii kynsisieni ja varpaanvälisieni.

Ei haittaa, koska muoti!

Vierailija
52/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kengät on kyllä ruman näköisiä. Mutta sama se mulle jos joku haluaa muodin vuoksi pukeutua kauheisiin pökkelöihin.

Vierailija
53/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/Buvwe0pHdiK/?hl=fi

Näistäkö puhutaan mitkä Almallakin on? Minusta nuo on aivan kauheat. Onko muka oikeasti hienot jonkun mielestä?

Vierailija
54/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Minna Parikan tennarit. Kyllähän nekin kuumat on, koska ovat nahkaa. Mutta vaihdankin sukkia, työkengissä toiset sukat ja Parikoihin toiset kun lähden kotiin, pysyy jalat kuivempina. Lisäksi laitan kenkiin silica-pusseja, kun en käytä niitä. Imevät kosteuden pois eikä haise.

https://www.footway.fi/luella-coral-white.html

Vierailija
55/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Minna Parikan tennarit. Kyllähän nekin kuumat on, koska ovat nahkaa. Mutta vaihdankin sukkia, työkengissä toiset sukat ja Parikoihin toiset kun lähden kotiin, pysyy jalat kuivempina. Lisäksi laitan kenkiin silica-pusseja, kun en käytä niitä. Imevät kosteuden pois eikä haise.

Onko tää joku vitsi?

Vierailija
56/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pistääkö joku oikeasti kolme hunttia tennareihin? Ei taida paljon olla pikkurahasta puutetta silloin.

Vierailija
57/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästiin taas asiaan. Saako nilkat näkyä?

Tottakai, saa olla vaikka kokonaan ilman sukkia. Olen kesällä itsekin useinmiten ilman sukkia ja helteillä pidän sandaaleita. Sen sijaan en koskaan lakkaa ihmettelemästä miksi kuljetaan ohuissa kangastennareissa pakkasella nilkat paljaana.

Vierailija
58/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun "tekosyyni" lenkkareihin helteellä: kantapäävaiva, johon tarvitsee kunnon pohjalliset.

Osta väljälestiset kangaskengät joihin mahtuu paksumpi pohjallinen.

Vierailija
59/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miten porukka niitä hikisiä sienijalkojaan pitää ilman sukkia niissä missälie lenkkareissaan ja kengissään. Varmaan kengät hautoo ja haisee mahtavalle.

ootko muuten selvillä, että nykyään tehdään juuri tuohon kenkien pito tapaan tarkoitettuja täysin varrettomia ainoastaan jalkaterän peittäviä sukkia? voin kulkea lenkkarit jalassa ja sukkien varsia ei näy, sukat kuitenkin pitävät kengät puhtaampina. Katso ja ällisty. Googlaa vaikka, jos et moisia ihmetyksiä oleikinä nähnyt.

Vierailija
60/62 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miten porukka niitä hikisiä sienijalkojaan pitää ilman sukkia niissä missälie lenkkareissaan ja kengissään. Varmaan kengät hautoo ja haisee mahtavalle.

ootko muuten selvillä, että nykyään tehdään juuri tuohon kenkien pito tapaan tarkoitettuja täysin varrettomia ainoastaan jalkaterän peittäviä sukkia? voin kulkea lenkkarit jalassa ja sukkien varsia ei näy, sukat kuitenkin pitävät kengät puhtaampina. Katso ja ällisty. Googlaa vaikka, jos et moisia ihmetyksiä oleikinä nähnyt.

Nämä 365/7 lenkkarit eivät ole puhtautta nähneet - kamalia bakteeripesiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi