Kesähelteellä paksuja hiostavia lenkkareita nuorilla naisilla, koska muoti!
Talvella liikuttiin ohuissa kangastossuissa, koska muoti.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Voin pitää lenkkareita koska en kärsi jalkahiestä.
Joo, niin omasta mielestäsi.
Lenkkikenkiä käytän juoksulenkeillä.
Kevyet lenkkarit on just hyvät. Kiva ajaa autoa niillä, ja jalat kiittää kavellessä. Juhliin voi ottaa hienot kengät kassiin.
Adidas Superstarit on parhaimmat kengät keväästä syksyyn. Ovat paksut mutta eivät hiosta, jaksaa kävellä pitkiä matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Adidas Superstarit on parhaimmat kengät keväästä syksyyn. Ovat paksut mutta eivät hiosta, jaksaa kävellä pitkiä matkoja.
Nehän on synteettistä nahkaa ja kärjet kumiset; varmasti hiostaa kesällä!
Helteellä jalat kärventyvät noissa paksupohjaisissa muotilenkkareissa.
Minun "tekosyyni" lenkkareihin helteellä: kantapäävaiva, johon tarvitsee kunnon pohjalliset.
Ei kai tuo hikoilu niin vakavaa ole?
Hyi hemmetti. Siellä muhii kynsisieni ja varpaanvälisieni.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Siellä muhii kynsisieni ja varpaanvälisieni.
Ei haittaa, koska muoti!
Ne kengät on kyllä ruman näköisiä. Mutta sama se mulle jos joku haluaa muodin vuoksi pukeutua kauheisiin pökkelöihin.
https://www.instagram.com/p/Buvwe0pHdiK/?hl=fi
Näistäkö puhutaan mitkä Almallakin on? Minusta nuo on aivan kauheat. Onko muka oikeasti hienot jonkun mielestä?
Mulla on Minna Parikan tennarit. Kyllähän nekin kuumat on, koska ovat nahkaa. Mutta vaihdankin sukkia, työkengissä toiset sukat ja Parikoihin toiset kun lähden kotiin, pysyy jalat kuivempina. Lisäksi laitan kenkiin silica-pusseja, kun en käytä niitä. Imevät kosteuden pois eikä haise.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Minna Parikan tennarit. Kyllähän nekin kuumat on, koska ovat nahkaa. Mutta vaihdankin sukkia, työkengissä toiset sukat ja Parikoihin toiset kun lähden kotiin, pysyy jalat kuivempina. Lisäksi laitan kenkiin silica-pusseja, kun en käytä niitä. Imevät kosteuden pois eikä haise.
Onko tää joku vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Siis pistääkö joku oikeasti kolme hunttia tennareihin? Ei taida paljon olla pikkurahasta puutetta silloin.
Vierailija kirjoitti:
Päästiin taas asiaan. Saako nilkat näkyä?
Tottakai, saa olla vaikka kokonaan ilman sukkia. Olen kesällä itsekin useinmiten ilman sukkia ja helteillä pidän sandaaleita. Sen sijaan en koskaan lakkaa ihmettelemästä miksi kuljetaan ohuissa kangastennareissa pakkasella nilkat paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Minun "tekosyyni" lenkkareihin helteellä: kantapäävaiva, johon tarvitsee kunnon pohjalliset.
Osta väljälestiset kangaskengät joihin mahtuu paksumpi pohjallinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, miten porukka niitä hikisiä sienijalkojaan pitää ilman sukkia niissä missälie lenkkareissaan ja kengissään. Varmaan kengät hautoo ja haisee mahtavalle.
ootko muuten selvillä, että nykyään tehdään juuri tuohon kenkien pito tapaan tarkoitettuja täysin varrettomia ainoastaan jalkaterän peittäviä sukkia? voin kulkea lenkkarit jalassa ja sukkien varsia ei näy, sukat kuitenkin pitävät kengät puhtaampina. Katso ja ällisty. Googlaa vaikka, jos et moisia ihmetyksiä oleikinä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, miten porukka niitä hikisiä sienijalkojaan pitää ilman sukkia niissä missälie lenkkareissaan ja kengissään. Varmaan kengät hautoo ja haisee mahtavalle.
ootko muuten selvillä, että nykyään tehdään juuri tuohon kenkien pito tapaan tarkoitettuja täysin varrettomia ainoastaan jalkaterän peittäviä sukkia? voin kulkea lenkkarit jalassa ja sukkien varsia ei näy, sukat kuitenkin pitävät kengät puhtaampina. Katso ja ällisty. Googlaa vaikka, jos et moisia ihmetyksiä oleikinä nähnyt.
Nämä 365/7 lenkkarit eivät ole puhtautta nähneet - kamalia bakteeripesiä!
Minullakin oli tänään mekon kanssa, koska jalat.