Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesähelteellä paksuja hiostavia lenkkareita nuorilla naisilla, koska muoti!

Vierailija
08.06.2019 |

Talvella liikuttiin ohuissa kangastossuissa, koska muoti.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkin pidempi matka on tarkoitus kävellä niin etenkin näin helteillä kunnolliset tukevat kengät ovat ihan ehdottomat. Helteillä jalat väsyvät normaalia helpommin, joten ei missään siroissa pikku sandaaleissa jaksa. Harvinaisen järkevä muoti kerrankin nämä lenkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua liikuttaa, mitä kenelläkin on jalassa? Ei ne toisten kengät sinun varpaitasi hiosta. Kävele vaikka paljain jaloin, jos hyvältä tuntuu ja anna muiden kävellä vaikka toppasaappaissa jos se heistä hyvältä tuntuu. 

Vierailija
24/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin niitä koteja, joiden ilmaa tuollaiset kengät raikastavat!

Se asia korjaantuu tuulettamalla. Minä säälin enemmän niitä entisiä nuoria naisia, jotka kävelivät itselleen pysyvät vaivaisenluut hienoilla kesäkengillään.

Aivan, ja talvella voi jalat laittaa kuumaa patteria vasten sisään tultaessa.

Vierailija
25/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muoti? Kieltää, määrää, näyttää, tuntuu? Kirjoita lause kokonaan.

Vierailija
26/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotitalon sijoittaja kiihoittuva sukkahiestä

Vierailija
27/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Minulla on niin omituisen muotoinen jalka, etteivät minkäänlaiset avokkaat, ballerinat tai muut kauniin naiselliset jalkineet pysy jalassa. Lisäksi, kuten joku jo totesikin, lenkkareilla on hyvä kävellä. Kerrankin terveellinen muoti, jos tämä nyt kerran muodissa on.

Vierailija
28/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muoti? MUOTI MITÄ? Kerro nyt mitä se muoti oikein meinaa?? Mitä muoti aikoo näin lauantain kunniaksi tehdä? Lähteekö muoti rannalle? Pyöräretkelle? Pakottaako muoti sinut rannalle lenkkareissa??

Onko minun imuroitava koska muoti? Pitäiskö ottaa torkut koska muoti?

Kuka tämä mystinen Muoti edes on?!

Vierailija
29/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi on ihan kivat.

Vierailija
30/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saatan käyttää lenkkareita, jos kävelen pitkän matkan, esim. 15 km.

Ja kyllä niitä lenkkareita lapsena käytettiin säällä kuin säällä. En tainnut joskus 10-vuotiaana edes omistaa sandaaleita. Lenkkarit olivat ainoat kesäkengät.

Vierailija
31/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin saatan käyttää lenkkareita, jos kävelen pitkän matkan, esim. 15 km.

Ja kyllä niitä lenkkareita lapsena käytettiin säällä kuin säällä. En tainnut joskus 10-vuotiaana edes omistaa sandaaleita. Lenkkarit olivat ainoat kesäkengät.

Tästä jäi yksi sana pois, eli siis minäkin saatan HELTEELLÄ käyttää lenkkareita. (Toki myös muulloin kuin helteellä.)

sama

Vierailija
32/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään paksupohjalenkkareita, mutta tavallisia kyllä, myös helteellä. Itselläni on jalkahikiongelma ja jos laitan mitkä tahansa nahkaiset ballerinat tai sandaalit ilman sukkia, niin suunnilleen yhden kerran jälkeen ne haisee niin että on käyttökelvottomat, huolimatta jalka-antiperspirantista. Eikä noista kumpiakaan voi sukkien kanssa käyttää edes, tai siis voi toki mutta ei sovi mun tyyliin.

Joten laitan sukat+lenkkarit tai sukat+tennarit ja näin kengät pysyy raikkaina. Mitä se muita liikuttaa millä mä kävelen?

Vierailija
33/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinun persettäsi rapsuttaa että naiset käyttävät kesällä lenkkareita?

Vierailija
34/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miten porukka niitä hikisiä sienijalkojaan pitää ilman sukkia niissä missälie lenkkareissaan ja kengissään. Varmaan kengät hautoo ja haisee mahtavalle.

Vierailija
35/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miten porukka niitä hikisiä sienijalkojaan pitää ilman sukkia niissä missälie lenkkareissaan ja kengissään. Varmaan kengät hautoo ja haisee mahtavalle.

Ei haittaa, koska muoti.

Vierailija
36/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloittaja on siis se sama, joka aina talven ollessa kylmimmillään on jo usean vuoden valittanut teinien paljaista nilkoista talvella, koska muoti.

Vierailija
37/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, lenkkarit tuli jo muotiin, toivottavasti seuraavaksi karjala lippis niin alan olla muodin aallonharjalla!

-Mage

Vierailija
38/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloittaja on siis se sama, joka aina talven ollessa kylmimmillään on jo usean vuoden valittanut teinien paljaista nilkoista talvella, koska muoti.

Sama kirjoittele muustakin kesäpukeutumisesta, joka ei mene hänen sääntöjensä mukaan.

Vierailija
39/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pitää lenkkareita koska en kärsi jalkahiestä. 

Vierailija
40/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ootkohan nähnyt mut tänään kauppakeskuksessa. Lenkkarit jalassa ostamassa uusia kesäkenkiä. Siksi, koska ne on ainot kengät, jotka ei hierrä. Raskauden jälkeen jalka kasvoi/muotoutui omituisesti, joten vanhat kesäkengät ei enää istu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan