Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä on niin vähän miehiä, että naiset joutuvat saalistamaan.

HannaHoo_
07.06.2019 |

Kauniitkin naiset joutuvat tosissaan taistelemaan miesten huomiosta.
Kaikille halukkaille ei riitä priimaa, eli joutuvat tyytymään siihen mitä on tarjolla.
Jos olet mies ja et saa naista, niin muuta Helsinkiin.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehiä saalitetaan? Entä jos asetan ansan ja siihen jää jumiin joku muu kuin huippuyksilö?

Pöh, päästät vapaaksi tietenkin.

Vierailija
42/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi onnea kaikille lyhyille miehille! Minun alle 170cm mieheni ei asu edes Helsingissä ja silti on naisten kesken ollut hyvin suosittu.

Ai niin ja muutti sitten Helsinkiin luokseni. Sain tämän huippumiehen ilman sen suurempaa kilpailua koska myös miehet on tahtovia ihmisiä jotka voivat valita itse kenen kanssa ovat.

Eli sinäkin jouduit hakemaan miehen Helsingin ulkopuolelta.

Ehkä kannattaa harjoitella lukemista. Tuossa sanottiin että mies muutti naisen luokse vaikka oli vientiä siellä missä jo oli.

Ehkä sitä kannattaisi kokeilla niiden maaseutujen yksinäisten poikamiesten? Laajentaa reviiriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin ennen hgissä ja kyllä mulla siellä oli paljon enemmän vientiä kuin nyt Treella! Ja olen siis nainen. Hgissä oli jatkuvasti deittejä, Treella ei mitään. Tampereella kaikki ovat alkaneet seurustella jostain ysäriltä parikymppisinä.

Pitää varmaan paikkansa, mutta toisaalta ne deitit ei vielä kerro mitään. Saatat olla jollekin vaan yksi kymmenestä samaan aikaan. Monille se on harrastus ja jotkut siihen jääneet koukkuun. Ei etsitä välttämättä todellista ihmistä, vaan pelataan peliä.

Kuulostaa ällöttävältä.

Vierailija
44/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehiä saalitetaan? Entä jos asetan ansan ja siihen jää jumiin joku muu kuin huippuyksilö?

Ne tietenkin vapautetaan.

Mutta mikä olisi sellainen pyydys jossa se ei loukkaannu?

Vierailija
45/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau taidan sitten olla oikein valioyksilö naiseksi!

En ole koskaan saalistanut tai taistellut huomiosta, ihan hakuamattakin sitä tulee.

Jopa on sellainen (minusta) priimamies vierellä!

Voisi nostaa itsetuntoa tämä aloitus.

Vierailija
46/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet yli 40v mies ja vakityöpaikassa, normimiehen kokoinen, ei alkoholi-/huume riippuvuutta, ei väkivaltainen, ei 200kg painava, osaat kommunikoida enenmmän kuin kahdella sanalla ja osaat myöskin kuunnella, et ole pannut kaikkia muita pitäjän tyttöjä (maine), niin miesten markkinat on myös maakunnissa. Usko tai älä

mies51v

Muuten oikein mutta kaikkia pitäjän tyttöjä on pitänyt panna. Mainetta naissankarina pitää olla, muutoin naiset raakkaa sinut "Ei kelvannut muille naisille, ei kelpaa minullekaan" -luokkaan.

Nettitreffeillä törmään tähän seikkaan tämän tästä. Jos kerrot että oot kokematon 40v sinkkumies niin keskustelu lopahtaa nanosekunnissa siihen.

Joskus varmaan voi kannattaa laittaa valkoinen valhe jos oikeasti on noin kokematon. Tervepäinen nainen ei naissankareista välitä ellei sitten ikää ole +20v. Varmaan miettivät mitä vikaa täysin kokemattomassa on.

Mies51v

Vierailija
47/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin ennen hgissä ja kyllä mulla siellä oli paljon enemmän vientiä kuin nyt Treella! Ja olen siis nainen. Hgissä oli jatkuvasti deittejä, Treella ei mitään. Tampereella kaikki ovat alkaneet seurustella jostain ysäriltä parikymppisinä.

Pitää varmaan paikkansa, mutta toisaalta ne deitit ei vielä kerro mitään. Saatat olla jollekin vaan yksi kymmenestä samaan aikaan. Monille se on harrastus ja jotkut siihen jääneet koukkuun. Ei etsitä välttämättä todellista ihmistä, vaan pelataan peliä.

Näin se juuri meni. Hgissä oli useita deittejä päällekkäin ja kaikilla oli joku 10 kierroksessa vähintään. Tulin ghostatuksi ja itsekin ghostasin. Silti se oli minusta parempi ja oli enemmän mahdollisuuksia kuin nyt Treella jossa en ole käynyt yksilläkään deiteillä pariin vuoteen. Ei vain ole miehiä ellei sitten halua jotain ylöjärveläistä 60-vuotiasta poikamiesta joka harrastaa metsästystä tms.

Että olkaa onnellisia siellä Hgissä, ainakin teoriassa voi tärpätä. Ehkä laajennan hakuni sinne.

Vierailija
48/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä mä metsästän, miestä mä metsästän. Tahdon saada suuren, tahdon saada suuren.

Vierailija
49/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se juuri meni. Hgissä oli useita deittejä päällekkäin ja kaikilla oli joku 10 kierroksessa vähintään. Tulin ghostatuksi ja itsekin ghostasin. Silti se oli minusta parempi ja oli enemmän mahdollisuuksia kuin nyt Treella jossa en ole käynyt yksilläkään deiteillä pariin vuoteen. Ei vain ole miehiä ellei sitten halua jotain ylöjärveläistä 60-vuotiasta poikamiesta joka harrastaa metsästystä tms.

Että olkaa onnellisia siellä Hgissä, ainakin teoriassa voi tärpätä. Ehkä laajennan hakuni sinne.

Saako tuollaisesta elämästä tyydytästä? Onko koskaan tyhjä olo?

Vierailija
50/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riitti deittejä niin paljon kuin jaksoi treffeillä käydä. Rikkaita, sivistyneitä ja mukavia miehiä. Deittailin lähinnä Hki keskusta 3km säteellä asuvia. Siellä on asunnotkin niin kalliita ettei kellään köyhällä ole varaa. Ne ketkä asui vuokralla/huonossa työssä tms. Niin en lähtenyt edes ekoille treffeille.

Nyt seurustelen tapaamani miehen kanssa, odotan hänelle lasta ja talokin ostettu.

Että älkää naiset uskoko aloittajaa. Miehiä on Hki paljon ja hyviä ja kunnollisia siellä seassa.

Vierailija
51/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan saalista miehiä missään.

Jos mies ei saalista mua, olen ilman miestä.

Metsästäminen on miesten harrastus ja naismaailmassa työ.

Tästä voi päätellä sinun olevan yksin. Hyvää loppuelämää!

Vierailija
52/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei oteta niitä turisteja huomioon. Heille Suomi on varsinainen naisbuffet.

Mikään ei katkeroita yhtä pahasti kuin tämä.

Vierailija
53/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän tähän nyt pohjolan liikenteen tai savon linjan reagoida ja alkaa järjestämään naisille hakureissuja maakuntiin?

Vierailija
54/56 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tuossa olla vähän perää. Ainut paikka missä olen onnistunut iskemään kauniin naisen on Helsinki.

https://yle.fi/uutiset/3-10504258

https://www.lansivayla.fi/artikkeli/477658-hs-joka-toisessa-kunnassa-on…

Vierailija
55/56 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/56 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tunnistavat nämä ap:n kutsumat saalistajat kaukaa ja ainakin itsellä kiinnostus lopahtaa alkumetreissä vosun kohdatessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi