Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä on niin vähän miehiä, että naiset joutuvat saalistamaan.

HannaHoo_
07.06.2019 |

Kauniitkin naiset joutuvat tosissaan taistelemaan miesten huomiosta.
Kaikille halukkaille ei riitä priimaa, eli joutuvat tyytymään siihen mitä on tarjolla.
Jos olet mies ja et saa naista, niin muuta Helsinkiin.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet yli 40v mies ja vakityöpaikassa, normimiehen kokoinen, ei alkoholi-/huume riippuvuutta, ei väkivaltainen, ei 200kg painava, osaat kommunikoida enenmmän kuin kahdella sanalla ja osaat myöskin kuunnella, et ole pannut kaikkia muita pitäjän tyttöjä (maine), niin miesten markkinat on myös maakunnissa. Usko tai älä

mies51v

Ei ole.

Ai jaa. Näin minä tämän näen ja koen. Ei koskaan, edes 2 vuosikymmentä sitten vapaana ollut näin kovaa menekkiä naisten suhteen.

mies51v

Vierailija
22/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku alkaa julkaista sellaista kala-kalenterin kaltaista julkaisua, mistä kävisi ilmi miten naiset ja miehet liikkuu. Miten käy flaksi, siis pyydykseen ja miten kuun vaiheiden aikana parhaiten liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tuossa olla vähän perää. Ainut paikka missä olen onnistunut iskemään kauniin naisen on Helsinki.

Vierailija
24/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet yli 40v mies ja vakityöpaikassa, normimiehen kokoinen, ei alkoholi-/huume riippuvuutta, ei väkivaltainen, ei 200kg painava, osaat kommunikoida enenmmän kuin kahdella sanalla ja osaat myöskin kuunnella, et ole pannut kaikkia muita pitäjän tyttöjä (maine), niin miesten markkinat on myös maakunnissa. Usko tai älä

mies51v

Ei ole.

Ai jaa. Näin minä tämän näen ja koen. Ei koskaan, edes 2 vuosikymmentä sitten vapaana ollut näin kovaa menekkiä naisten suhteen.

mies51v

Voit siis onnitella itseäsi sillä olet valioyksilö. Huonommin on asiat miehillä jotka eivät ole edes keskitasoa ja asuinkaupungissa on miehiä kolminkertainen määrä naisiin verrattuna.

Vierailija
25/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei mua kyllä täällä ole naiset metsästelleet, taitaa taas koskea niitä priimamiehiä pelkästään tääkin juttu, mieluummin ollaan yksin kuin epätäydellisen yksilön kanssa

Jos sinua naiset ei metsästä tarkoittaa että kaikki naiset metsästää vain priimamiehiä (määrittelemättä mitä se tarkoittaa mutta arvaan jo että sinä osaat keskittyä vain hyvin pinnallisiin asioihin joten antaa olla).

Ok.

Vierailija
26/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Ei ole.

mies51v

Voit siis onnitella itseäsi sillä olet valioyksilö. Huonommin on asiat miehillä jotka eivät ole edes keskitasoa ja asuinkaupungissa on miehiä kolminkertainen määrä naisiin verrattuna.

No varmaan jotain perää voi olla. Kuntosali on maistunut ja hyvä työpaikka, hyvällä liksalla ja muutenkin elämä kunnossa, mutta kyllä huonompi osaiset kaveritkin, jotka ovat tinderissä ja muilla deittimestoilla (itse en ole) käyvät treffeillä säännöllisesti. Naamaa ei oikein voi muuttaa, mutta asnnetta ja kroppaa voi. Positiivinen ja iloinen asenne auttaa paljon. Hyvää kesää sinne!

mies51v

Vierailija
27/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onnea kaikille lyhyille miehille! Minun alle 170cm mieheni ei asu edes Helsingissä ja silti on naisten kesken ollut hyvin suosittu.

Vierailija
28/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta kun hömppämaistereilla on niin korkea vaatimustaso. Vain kirurgilentäjäalustevaatemalli kelpaa.

Ei kukaan huoli tuollaista piipittäjää.

Vierailija
29/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi onnea kaikille lyhyille miehille! Minun alle 170cm mieheni ei asu edes Helsingissä ja silti on naisten kesken ollut hyvin suosittu.

Ai niin ja muutti sitten Helsinkiin luokseni. Sain tämän huippumiehen ilman sen suurempaa kilpailua koska myös miehet on tahtovia ihmisiä jotka voivat valita itse kenen kanssa ovat.

Vierailija
30/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset "miehet" ovat jotain sössöttäviä salkkarinäyttelijöitä tmv turhantärkeitä jokapaikanhöyliä ja/tai punaviherkuplassaan pyöräillen pyöriviä liimalettiponpulahipsteriluihuja.

Naiset eivät myöskään koskaan *joudu* saalistamaan vastoin tahtoaan ja useinmiten ovat reippaina itsenäisyytensä säilyttäen mieluummin yksin kuin huonon kumppanin kanssa sekä alin kasti miehiä tod. näk. tulee jokatapauksessa aina ja kaikkialla jäämään musiikkituolipelissä ilman istuinta.

Vierailija
31/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen hgissä ja kyllä mulla siellä oli paljon enemmän vientiä kuin nyt Treella! Ja olen siis nainen. Hgissä oli jatkuvasti deittejä, Treella ei mitään. Tampereella kaikki ovat alkaneet seurustella jostain ysäriltä parikymppisinä.

Vierailija
32/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehiä saalitetaan? Entä jos asetan ansan ja siihen jää jumiin joku muu kuin huippuyksilö?

Vierailija
33/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ei ole ollenkaan vapaita miehiä enää ikäluokassa noin 40 v. Täällä ei ole kerta kaikkiaan mitään kuin joillekin parikymppisille. Samat naamat joka paikassa.

Vierailija
34/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja muutti sitten Helsinkiin luokseni. Sain tämän huippumiehen ilman sen suurempaa kilpailua koska myös miehet on tahtovia ihmisiä jotka voivat valita itse kenen kanssa ovat.

Eli sinäkin jouduit hakemaan miehen Helsingin ulkopuolelta.

Vierailija
35/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehiä saalitetaan? Entä jos asetan ansan ja siihen jää jumiin joku muu kuin huippuyksilö?

Ne tietenkin vapautetaan.

Vierailija
36/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei oteta niitä turisteja huomioon. Heille Suomi on varsinainen naisbuffet.

No just eilen katoin videon missä intialainen kaveri kertoi, että mitä tummempi iho Suomessa niin sitä eksoottisemmaksi suomalaiset naiset näkevät miehen ja kiinnostuvat helpommin eli siitä on paljon hyötyä Suomessa. Itse olen puoliksi itä eurooppalainen ja flaksi ei ole oikein käynyt hyvin suomalaisten naisten kanssa koskaan, mutta on ollut ulkomaalaisia naisia onneksi joiden kanssa viettää aikaa Suomessa.

Vierailija
37/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Muuten oikein mutta kaikkia pitäjän tyttöjä on pitänyt panna. Mainetta naissankarina pitää olla, muutoin naiset raakkaa sinut "Ei kelvannut muille naisille, ei kelpaa minullekaan" -luokkaan.

Nettitreffeillä törmään tähän seikkaan tämän tästä. Jos kerrot että oot kokematon 40v sinkkumies niin keskustelu lopahtaa nanosekunnissa siihen.

Vierailija
38/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin ennen hgissä ja kyllä mulla siellä oli paljon enemmän vientiä kuin nyt Treella! Ja olen siis nainen. Hgissä oli jatkuvasti deittejä, Treella ei mitään. Tampereella kaikki ovat alkaneet seurustella jostain ysäriltä parikymppisinä.

Pitää varmaan paikkansa, mutta toisaalta ne deitit ei vielä kerro mitään. Saatat olla jollekin vaan yksi kymmenestä samaan aikaan. Monille se on harrastus ja jotkut siihen jääneet koukkuun. Ei etsitä välttämättä todellista ihmistä, vaan pelataan peliä.

Vierailija
39/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi vitsi, kun en omista metsästys asetta taikka jousia ja nuolia. >:/ Pitää näemmä yrittää metsästää miehiä niillä mitä käteen sattuu, kuten vaikka tyhjät ja jätetyt kaljatölkit maassa. Mitä luulette, kaatuisiko joku mun jalkojen eteen kun tarpeeksi kauan yritän tainnuttaa saalist...miestä heittämällä häntä kohti tyhjiä tölkkejä? :0

Vierailija
40/56 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan vain omasta puolesta sanoa että naisia riittää kjeh kjeh M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan