Naisten hiusten värjäys :(
En ymmärrä.
Yksi esimerkki. Tiedän erään naisen ja hän värjää paljon hiuksiaan. Hiukset ovat vaurioituneet ja kärsineet. Semmoinen ylivärjätty ja ylihoidettu hampputukka. Peseekin varmaan joka päivä shampoolla ja hoitoaineella. Nykyinen väri on pikimusta. Joka on aivan liian kova väri suomalaiselle. Ja ei sovi juuri kenellekkään pohjoismaalaiselle. Varsinkaan kyseisellä naiselle.
Nyt näin tämän naisen pitkästä aikaa ja hänellä oli semmoinen reilun parin kuukauden tyvikasvu. Todella kaunis vaaleahko ei blondi, vaan sellainen beigen/vaalean hiekan värinen hiuskasvusto. Tervettä uutta hiusta.
Häpesi tukkaansa ja sanoi, kun ei ole ehtinyt värjäämään. :(
En ymmärrä, miksi se kaunis luonnonvaalea tukka pitää pilata värjäämällä? :(
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pitävät yllä kuvitelmaa, että heidän tukkansa näyttäisi paremmalta värjättynä, kuin luonnollinen omaan ihonväriin sopiva väritys?
Ja miksi pitää valita niin radikaali muutos? Miksi ei voi sävyttää sitä omaa hiusväriä hieman vaaleammaksi/tummemmaksi vaan vaalea värjätään mustaksi ja tummat hiukset sitten taas vaalennetaan miltei valkoisiksi?
Onko tässäkin sama kuin niiden tekoripsien kanssa, että pitää ottaa kaikki ja niin suuri muutos kuin ikinä samalla vaivalla/rahalla irtoaa? [/
Ehkä ihan vain siitä syystä, että itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies puhuu "luonnollisesta" naisesta, tarkoittaa hän usein, että iho on kuitenkin hoidettu ja peitetty punoitukset ja finnit, kevyt meikki ja kulmien korostus, hiuksiakin hoidetaan ja jotenkin laitetaan vs. ainainen ponnari tai sotkunuttura. Luonnolliseen kauneudenhoitoon voi mennä lähes yhtä paljon aikaa ja vaivaa ja rahaa kuin överiin - jos kauneus tuottaa joka tapauksessa työtä, onko ihme että jotkut tekee näyttävämpiä juttuja kuin toiset ihan vaan huvikseen?
Jaa. Mun tyttöystävä on parhaimman näköinen sunnuntai aamuisin, kun on ilman meikkiä ym. Olen sanonut usein hänelle että on kauniimpi ilman ehostusta. Ja tarkoitan sitä oikeasti. Hänkin käyttää toisinaaan näitä hämähäkki irtoripsiä ja ynnämuita höpötyksiä jotka sopivta vain tuksulle.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään onkin paljon persoonallisempaa olla värjäämättä hiuksia ja olla ilman tatuointeja ja kaikenmaailman pidennyksiä. Kaunista ❤️
Mun mielestä se vaaleanruskea pitkä, perseen päällä roikkuva "muodikas" hamppu-luonnontukka tekee monet tusina-tiinan näköiseksi. Poikkeus jos hius on laadultaan silkkistä ja hienoa => kiiltää. Myös hyvin hoidettu polkka/lob voi olla ihan kiva sellaisena vaaleanruskeanakin. Muuten se on hohhoijaa tylsä.
Hiusvärit voi olla persoonallisia ja piristää ilmettä. Ei tarvi olla kananperse. Oma tukkani on nyt ruskea balayage, luonnostaan keskiruskea. Kasvatin pitkästä aikaa oman värin muutama vuosi sitten ja se uusi, luonnontilainen, keskiruskea hius oli minulla ärsyttävän karkeaa, taipuisaa ja kiillotonta. Siis ilman kuumennuksia ja värjäystä. Nyt värjättynä kiiltää koko ajan. Eli ei se oma hius ole jokaisella paras vaihtoehto.
Kaverillani on nyt sama omaväri-luontovillitys: hänellä on vaaleampi keskiruskea hius, loivaa kiharaa, hieman karkea hiuslaatu. Nyt kun ei värjää sitä enää niin se upea tumma, kiiltävä kiharapuro lapsuudesta on muisto vain. Tilalla kellertävänruskea, ihan jees hamppu. Vaikka olisi kuinka pitkä.
Siitäkään ei siis juuri ole iloa jos hiukset ovat pitkät ja luonnonväriset jos ne eivät kiillä.
Eikö teillä oo mitään omia ongelmia, jos vieraiden ihmisten hiusten väri harmittaa näin paljon? Get a life!
Mies ei pidä värjätyistä hiuksista- ulisen netissä kuinka rumaa se on ja kuinka luonnollisuus on parempi
Mies ei pidä tatuoinneista (Naisella!)-ulisen netissä kuinka rumaa se on ja kuinka luonnollisuus on parempi
Mies ei pidä lyhyistä hiuksista-....
Housuista-....
Ulinahan auttaa "objektina oleviin naisiin", normaalit tekevät mitä haluavat ulinasta huolimatta. Eli 95% suomalaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Ihon värin perusteella voi päätellä alkuperäisen hiusten värin, ja usein ristiriita on liian suuri.
Ei välttämättä voi. Minun hiuksiani luullaan usein värjätyiksi, vaikka eivät ole. Minulla on tummanruskeat hiukset ja silmät, mutta iho on todella vaalea, kalpea.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään velvollisuus ei ole miellyttää ketään muuta kuin itseään. Kenenkään toisen ulkonäkö ei kuulu muille ihmisille. Jos sinä et pidä mustasta väristä, niin älä ihmeessä värjää hiuksiasi mustaksi. Muiden makumieltymykset taas eivät sinulle kuulu.
Se hiusten väri kuuluu ainoastaan muille, itselle värillä ei ole mitään merkitystä kun ei sitä itse näe edes.
Sama tatuointien kanssa, ne tehdään vain muita varten ei itseä.
Naiset kemikalisoi itselleen syövät sun muut sairaudet.
Pitävät yllä kuvitelmaa? Nämä ihmiset pitävät värjätystä tukasta ja heidän mielestään se sopii heille. Yksinkertaista. Minä pidän omasta väristäni, joten en värjää. Yksinkertaista.