Onko normaalia että isoveli koskee pikkusiskoonsa ja antaa tälle usein haleja?
Missä vaiheessa tuolaisen käytöksen tulisi loppua ja missä iässä se ei ole normaalia?
Kommentit (11)
Hyi. Tuollainen käytös on oikeasti epäsopimatonta. En ainakaan itse tykkäisi että joku mies tulee halailemaan. Kyllä pojille kuuluu opettaa ettei naisiin saa koskea ilman naisen omaa suostumusta antamaa lupaa. Sanoisin että ehkä siinä 4-5 vuotiaana kun lapsella alkaa olemaan käsitys oikeasta ja väärästä.
Halaukset eivät ole nykypäivää. Some on keksitty.
Ainakin omalla kohdalla siskot lopettivat läheisemmän kanssakäymisen siinä 13v kieppeillä. M35
Minun veljeni halailee minua vieläkin.
N35v
Halailla pitäiai useammin ja kaikissa ikäluokissa.
Ei välttämättä ole , myös mahdollisesti insestitapaus. Kannattaa pitää tiukka puhuttelu lasten kanssa, että mitä he yleensä puhailevat keskenänsä. Voi myös kokeilla tiettyjen pelisääntöjen tiukentamista eli kahdestaan ei olla liian pitkiä aikoja suljettujen ovien takana ( muuten lukko lähtee ovesta). Myös erilaiset lempinimet voivat antaa vihjettä romanttisesta kanssakäymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minun veljeni halailee minua vieläkin.
N35v
Ja minun siskoni.<3
Mun 5- ja 6-vuotiaat lapseni halailevat paljonkin, eikä siihen liity mitään sopimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Tuollainen käytös on oikeasti epäsopimatonta.
Tai epäkornia. :)
Riippuu kyllä että mihin hän koskee. Halailussahan ei ole mitään vikaa, ellei siinä ole seksuaalisia jännitteitä mukana.