Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko kumppaniksesi yhtä sekavia puhuvan ihmisen kuin CMX-keittiömystikkko-Yrjänä?

Vierailija
07.06.2019 |

24/7 samaa horinaa, olisko kiva?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin jutusta tuli ylimielinen sävy. Nää sen sanoitukset on ihan hoopoja välillä, mahdottomia ymmärtää - niin itse hän kuittasi että miten ihmeessä kun hänelle ne kaikki on päivänselviä. No ajatella?! Se vielä puuttuisi, ettei itse ymmärrä. Mutta miten voi olettaa, että kuulija olisi täsmälleen samoista asioista kiinnostunut? Jonkun Kultanaamion laini ”minä en tunnusta mitään purppuraa jota pitää kumartaa” liittyy johonkin antiikin juttuun ka tuo vaan yksi sadasta hämärästä lainista.

Tuo nyt ei ole ollenkaan vaikeimmasta päästä CMX-sanoituksia, jos on ollut edes välillä peruskoulun historian tunneilla hereillä. Purppura on ollut kuninkaalisten ja hallitsijoiden väli, eli tuon lainin voi "kääntää" "minä on tunnusta mitään kuningasta/hallitsijaa, jota pitää kumartaa". Sori, ohis.

Mutta joo, jos A.W. Yrjänä ei olisi naimisissa, enkä itse olisi avoliitossa ja olisin edes hiukan älykkäämpi niin, että voisin edes kuvitella, ettei hän tympääntyisi minuun alle kahdessa tunnissa, niin voi, kyllä, ottaisin! Yrjänä on ainut julkisuden henkilö, johon olen koskaan ollut vähääkään ihastunut. En yleensä edes muista näyttelijöiden tai muusikoiden nimiä saati, että ihastuisin, vaikka olisivat miten komeita, mutta Yrjänä... Keikoilla olen kuin pikkutyttö naama punaisena, jos vilkaiseekin lavalta minuun päinkään. Eikä taatusti johdu siitä, että mies olisi mikään adonis :D

Itse olin hulluna Halmkronaan. Unelmani särkyi Angelin tyttöjen keikalla kun hän suuteli toista. Ystäväni sen sijaan tapailu hetken aikaa Margariinimiestä.

Vierailija
62/62 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on margariinimies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla