Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei tiedä haluaako lapsia?!

äitipuoli
07.06.2019 |

Moi!

Tilanne on tämä. Seurustelen miehen kanssa joka on nyt 37 vuotias ja minä 28. Miehellä on jo yksi lapsi entisestä suhteestaan. Mies haluaisi tehdä kanssani lapsen, olemme puhuneet asiasta muutamia kertoja mutta en oikeasti tiedä haluanko itse omia lapsia koskaan...

Olen aina pitänyt lapsista ja minusta varmasti tulisi myös hyvä äiti lapsellemme. En tiedä onko asia niin että mikäli en halua lapsia koskaan niin eroamme.. mies siis haluaisi saada lapsen ennenkuin täyttää 40 eli aika kiire alkaa tulemaan.. Olen myös urani nousukiidossa tällähetkellä joten sekin on yksi mikä painaa mieltä että jos lähden nyt pois niin miten urani käy..

Ja en tiedä jos taas nyt päätän että en tee lapsia niin mitäs sitten jos jostain syystä myöhemmin haluankin ja sitten kadun sitä päätöstä myöhemmin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee lasta miehen kanssa, joka on jo lähtenyt liitosta, jossa on lapsia. Hän haluaa kylvää siementään mahdollisimman laajalle. Kyllä kuulin, olet kaunis, nuorempi ja koulutettu. Lapsi kanssasi oikein hivelee miehen egoa ja nostaa statusta. Lapsi tuon miehen kanssa tekee kuitenkin sinun elämästäsi p*skaa. Mies on egoisti, ei isämateriaalia. Anteeksi nopeat johtopäätökset, mutta niin se vain on.

Ei lasta tämän miehen kanssa, eroa, keskity uraasu ja perusta perhe lapsettoman miehen kanssa lun itse niin varmasti haluat!

Vierailija
2/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi painostuksen alla. Mieti myös, että jos mies (tai sinä) haluatte eron, sinusta tulee todennäköisesti yksinhuoltaja. Oletko valmis sellaiseen elämään? Miten urasi silloin käy? Jos tuo on miehellesi kynnyskysymys, valitettavasti se on sitten eron paikka. Sinulla on vielä paljon aikaa saada lapsi, jos myöhemmin haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis hopeaketun napannut? Tai siis kettu napannut sinut. Älä huoli, tuo on ihan normaali hopeaketun sitouttamistaktiikka.

N23 + 2 lsdts hopeaketun kanssa

Vierailija
4/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta sitten paras kaverini suostui tekemään lapsen vasten tahtoaan, koska hänen miehensä uhkasi lähteä tekemään niitä jonkun muun kanssa. Kaverini on hyvä äiti ja piti lasta maailman tärkeimpänä asiana, mutta kertoi silti, että jos saisi valita uudelleen, jättäisi lapsen tekemättä. Vaikka lapsia oli vain yksi ja rahaa oli yllin kyllin, kaverini elämä mullistui täysin ja tulevaisuudensuunnitelmat kariutuivat, mutta hänen miehensä jatkoi olemistaan aivan entiseen tapaan.

Ei tuo valinta ole helppo. Aloita asian ratkaiseminen kysymällä mieheltäsi, mikä valinta johtaa eroamiseen. Äläkä anna kiristää itseäsi.

Vierailija
5/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään hanki lasta jos et itse sitä aidosti halua. 

Vierailija
6/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymmentä vuotta sitten paras kaverini suostui tekemään lapsen vasten tahtoaan, koska hänen miehensä uhkasi lähteä tekemään niitä jonkun muun kanssa. Kaverini on hyvä äiti ja piti lasta maailman tärkeimpänä asiana, mutta kertoi silti, että jos saisi valita uudelleen, jättäisi lapsen tekemättä. Vaikka lapsia oli vain yksi ja rahaa oli yllin kyllin, kaverini elämä mullistui täysin ja tulevaisuudensuunnitelmat kariutuivat, mutta hänen miehensä jatkoi olemistaan aivan entiseen tapaan.

Ei tuo valinta ole helppo. Aloita asian ratkaiseminen kysymällä mieheltäsi, mikä valinta johtaa eroamiseen. Äläkä anna kiristää itseäsi.

Ei ne tulevaisuuden suunnitelmat yhteen lapseen kariudu, edellyttäen, että lapsi on siinä määrin terve, että hän voi mennä normaalisiti hoitoon ja kouluun jne.

Jos ei ole saanut elämässään mielestään tarpeeksi aikaan, on helppo syyttää sitä lasta (ja miestä)

Mitä ap:hen tulee, tottakai lasta pitää haluta ensisijaisesti itse.

Vierailija
7/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi lasta, jollen itse varmasti haluaisi juuri sillä hetkellä. Miehesi on eronnut ensimmäisen lapsensa äidistä, miksi? Mitä jos jättää sinutkin saatuaan siemenensä leviämään? Tiedän jampan, jolla on yhteensä melkein kymmenen lasta kolmen eri naisen kanssa. Panee paksuksi kerran, pari, kolme, häipyy ja etsii uuden uhrin. 

Jos liittonne on siitä kiinni, suostutko sinä lapsentekoon, päästä mies menemään hyvillä mielin ja etsi uusi, joku, joka ajattelee asiasta samoin kuin sinä. 

Vierailija
8/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tulevaisuuden suunnitelmat yhteen lapseen kariudu, edellyttäen, että lapsi on siinä määrin terve, että hän voi mennä normaalisiti hoitoon ja kouluun jne.

Jos ei ole saanut elämässään mielestään tarpeeksi aikaan, on helppo syyttää sitä lasta (ja miestä)

Mitä ap:hen tulee, tottakai lasta pitää haluta ensisijaisesti itse.

Kyllä ne kariutuvat, kun suunnitelma on ollut nimenomaan olla tekemättä yhtään lasta. Jos tekee ja hoitaa lapsen aikuiseksi asti, ei voi viettää lapsetonta elämää. Ei tämän ymmärtäminen vaikeaa ole.

Vierailija
9/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä terveydestäkään kun ei saa mitään takuuta. Ja jos jää yksin sen lapsen kanssa, on uralla eteneminen melkoisen taistelun takana. Varsinkin jos ei alunperinkään halunnut sitä lasta, voi olla vaikea välttyä katkeruudelta, eikä se olisi oikein sitä lasta kohtaan. Joten parempi olla tekemättä, jos ei oikeasti halua.

Vierailija
10/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä myös miehiä? Aika montaa tuntemaani miestä on painostettu aika rankasti lasten hankintaan. Monet ovat myös antaneet periksi.

Vierailija
11/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valinnan pitäisi olla helppo. Miksi miehelle lapsen saanti tähänkin suhteeseen olisi niin tärkeää, että muuten voisi olla ero edessä (vai onko tämä vain ap:n oletus)? Hänellähän on jo jälkikasvua. Jos näin on, niin ei hän taida olla järin sitoutunut sinuun.

Vierailija
12/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä menetä mitään, jos mies sen takia jättää sinut.

Vierailija
13/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saata vain lapsi alulle. Voithan tehdä abortin myöhemmin jos tuntuukin siltä, ettet halua sitä.

Vierailija
14/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä, älä ihmeessä tee niitä lapsia.

Vierailija
15/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä myös miehiä? Aika montaa tuntemaani miestä on painostettu aika rankasti lasten hankintaan. Monet ovat myös antaneet periksi.

Totta kai koskee myös miehiä. 

Vierailija
16/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla sitä lasta. Sen voi antaa sijaisperheeseen jos ei sitten jaksakaan kuunnella huutoa tai vaihdella vaippoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan