Mielipiteitä nimestä Mandi?
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:46"]
Ja siis myös lapsitähti Mandi tappoi itsensä. Eka assosiaatio.
[/quote]
Miksi levittelet täällä näitä huhuja?
[/quote] En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta ihan tottahan tuo on. Mulla tuli heti sama mieleen kun mäin nimen. Näyttelijä Jussi Lammen tytär oli hän.
Nimenä todella kaunis.
Mielikuvana vain tulee sitrushedelmä, mandariini...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:41"]
Olen kuullut vain kerran, ja se tarina meni näin "mandi oli vanha keittäjä jyväskylän läheisessä koulussa. Teki itsemurhan koulun yläkertaan ja kummittelee siellä vieläkin" ihan tosi tarina! en tiedä pitäisinkö nimestä jos en yhdistäisi sitä tuohon tarinaan..
[/quote]
Hyi kauheeta!
En oikein osaa päättää.
Toisaalta kauhean nätti nimi, mutta sitten taas vähän liian "epätavallinen". Omaa lasta en Mandiksi nimeäisi.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 01:18"]
Wt-nimi,oikeasti.
[/quote]
Mikä on wt-nimi?
Tyttömme nimi. :D
Eli lienee turha sanoa, että meidän nimilistoilla oli ykkösenä.
Mulla tulee mieleen Emmerdalesta Mandy, sellainen melko lihava WT-nainen. En osaa sen vuoksi arvostella nimeä puolueettomasti.
Ei kuulosta suomalaiselta. Miksei voi antaa jotain normaalia nimeä?
Mandista tulee mieleen joku afrikkalaisheimo tai pakistanilaistyttö. Toisaalta tiedän pari koiran omistajaa, joiden koirien nimet on Mandi.
Mitä enemmän toistan nimeä tässä, sitä rumemmalta se alkaa musta kuulostaa. Joo ei.
Mie oon sitä mieltä että kaunis nimi! Ei taida löytyy ihan jokaiselta ja joka paikasta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 09:22"]
Ei kuulosta suomalaiselta. Miksei voi antaa jotain normaalia nimeä?[/quote]
Miten määrittelet normaalin?
Isoisoäitini nimi oli Mandi, siksi sympatiat nimelle :)