Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies valehteli, mutta olen silti aikeissa jatkaa.

Vierailija
07.06.2019 |

Mitä minussa tapahtuu? Mies paljastui perheelliseksi ja lähes kaikki mitä suustaan päästi oli silkkaa puppua. En kuitenkaan ole onnistunut saamaan häntä mielestäni ja järkeni sanoo, että vaurioiduin jotenkin totuuden tultua ilmi. Hän on kuitenkin ajoittain ottanut yhteyttä ja ehdottanut tapaamista. Ajatukseni ovat ihan sekaisin, auttakaa jos suinkin viitsitte. Eihän kukaan voi alentua toiseksi naiseksi, mutta silti pyörittelen ajatusta mielessäni ja nukun huonosti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, huomaa että koululaisten kesälomat on alkanut. Samaa provoa eri paketissa jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
2/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisinkin vielä koululainen ja koko aloitus huuhaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo homma heti.

Vierailija
4/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku gängbäng tummien miesten tai wokkilaisten kanssa niin kyllä se unohtuu.

Vierailija
5/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vainoharhaisia nämä kirjoittelijat ovat, kun kaikki on heille aina ja jatkuvasti vain

provoa.

Onhan niitä prvoja, helvetin paljonkin, mutta tosijuttujakin löytyy, vaikka niitäkin usein väritetty.

Helppo hylätä provoksi jos ei kiinnosta vastailla tai ei ole tarpeeksi makea aihe.

Huonot provot saavat kyllä  teidän näppäimet sauhuamaan.

Vierailija
6/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki, millanen mies saa naisen kiinnostumaan. Siellä se pelimanne vaan porskuttaa.

Vierailija
7/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miksi valehteli? Kertoiko mies totuuden itse vai selvisikö se sinulle jotain muuta kautta?

Vierailija
8/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaimo ei ymmärrä", "suhteesta puuttuu lämpä ja hellyys", "vaimo keskittyy vain omaan uraansa eikä meillä ole mitään yhteistä"

Mitä noita edellisistä mies käyttää?

Vierailija
9/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt miksi valehteli? Kertoiko mies totuuden itse vai selvisikö se sinulle jotain muuta kautta?

Sain asian itse selvitettyä ja ilmoitin miehelle tietäväni kaiken. Ei ole halunnut asiasta puhua, mutta haluaa vain olla tekemisissä.

Vierailija
10/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain asian itse selvitettyä ja ilmoitin miehelle tietäväni kaiken. Ei ole halunnut asiasta puhua, mutta haluaa vain olla tekemisissä.

Tuntuuhan se imartelevalta, mutta ei noista hyvää seuraa. Run Forest, run!

Vierailija
11/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä itsekin tiedät, mikä on ainoa oikea vaihtoehto tässä.

Vierailija
12/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Päätät tietysti itse mitä teet mutta minä en sinun tilanteessasi missään tapauksessa jatkaisi juttua. Moraali tulisi vastaan.

Vierailija
13/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita miehiä ei yksinkertaisesti riitä kaikille. Tämäntyyppiset liitot, jossa yhdellä laadukkaalla miehellä on useampi nainen, tulevatkin tulevaisuudessa lisääntymään kiihtyvällä tahdilla.

Vierailija
14/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaita miehiä ei yksinkertaisesti riitä kaikille. Tämäntyyppiset liitot, jossa yhdellä laadukkaalla miehellä on useampi nainen, tulevatkin tulevaisuudessa lisääntymään kiihtyvällä tahdilla.

Vai että parhaita... Minusta tuo käytös tekee miehestä kaikkea muuta kuin laadukkaan.

Vierailija
15/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo moraalihan tässä juurikin painaa, kun jo unettomuuskin vaivaa, enkä ole siis tavannut miestä totuuden tultua ilmi.

Vierailija
16/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että parhaita... Minusta tuo käytös tekee miehestä kaikkea muuta kuin laadukkaan.

Ja silti hänellä on sekä vaimo että (ainakin yksi) rakastajatar. Tästä voi jo helposti päätellä, että hänellä on myös keskimääräistä enemmän niitä ominaisuuksia, joita naiset miehessä etsivät.

Vierailija
17/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti hänellä on sekä vaimo että (ainakin yksi) rakastajatar. Tästä voi jo helposti päätellä, että hänellä on myös keskimääräistä enemmän niitä ominaisuuksia, joita naiset miehessä etsivät.

Totta. On vaan niin vaikea myöntä että tällaisessa tilanteessa sillä toisella voisikin olla paljon annettavaa. Että hän olisi haluttu, sen sijaan että hänestä pyrittäisi tekemään se ottaja.

Vierailija
18/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, parhaita miehiäpä hyvinkin. Tiedän montakin miestä joilla on ollut vaimo ja rakastajatar. Jonkin aikaa. Sitten on tullut päivä kun ei oo ollut enää kumpaakaan. Että siinä sulle parhautta.

Vierailija
19/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyky sitoutua häneltä selkeästi puuttuu. Minun ja varmaan aika monen muunkin naisen silmissä se on miehelle tärkeä (ehkä jopa tärkein) ominaisuus ja vaikuttaa olennaisesti "laatuun". Eri mieltä voi toki ihan vapaasti olla.

Vierailija
20/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyky sitoutua häneltä selkeästi puuttuu. Minun ja varmaan aika monen muunkin naisen silmissä se on miehelle tärkeä (ehkä jopa tärkein) ominaisuus ja vaikuttaa olennaisesti "laatuun". Eri mieltä voi toki ihan vapaasti olla.

Hänhän on sitoutunut jo ainakin kahteen eri naiseen, joten sitoutumiskykyä selvästikin löytyy? En muutenkaan ymmärrä mikä ongelma tässä on... On selvää, että suomalainen nainen on monin tavoin selvästi tasokkaampi kuin suomalainen mies - tämä käy ilmi välittömästi esimerkiksi tätä palstaa lukiessa. Tästä johtuen on matemaattinen mahdottomuus, että jokaiselle naiselle löytyisi se heidän kriteeriensä mukainen oma mies. Tällöin vaihtoehdot ovat siis joko kokonaan yksin oleminen, tai sitten polyamorian hyväksyminen. Luulen, että jälkimmäinen vaihtoehto muuttuu tulevaisuudessa kulttuurisesti paljon hyväksytymmäksi tavaksi muodostaa parisuhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi