Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies valehteli, mutta olen silti aikeissa jatkaa.

Vierailija
07.06.2019 |

Mitä minussa tapahtuu? Mies paljastui perheelliseksi ja lähes kaikki mitä suustaan päästi oli silkkaa puppua. En kuitenkaan ole onnistunut saamaan häntä mielestäni ja järkeni sanoo, että vaurioiduin jotenkin totuuden tultua ilmi. Hän on kuitenkin ajoittain ottanut yhteyttä ja ehdottanut tapaamista. Ajatukseni ovat ihan sekaisin, auttakaa jos suinkin viitsitte. Eihän kukaan voi alentua toiseksi naiseksi, mutta silti pyörittelen ajatusta mielessäni ja nukun huonosti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita miehiä ei yksinkertaisesti riitä kaikille. Tämäntyyppiset liitot, jossa yhdellä laadukkaalla miehellä on useampi nainen, tulevatkin tulevaisuudessa lisääntymään kiihtyvällä tahdilla.

Vai että parhaita... Minusta tuo käytös tekee miehestä kaikkea muuta kuin laadukkaan.

Ja silti hänellä on sekä vaimo että (ainakin yksi) rakastajatar. Tästä voi jo helposti päätellä, että hänellä on myös keskimääräistä enemmän niitä ominaisuuksia, joita naiset miehessä etsivät.

Mutta kyky sitoutua häneltä selkeästi puuttuu. Minun ja varmaan aika monen muunkin naisen silmissä se on miehelle tärkeä (ehkä jopa tärkein) ominaisuus ja vaikuttaa olennaisesti "laatuun". Eri mieltä voi toki ihan vapaasti olla.

Hänhän on sitoutunut jo ainakin kahteen eri naiseen, joten sitoutumiskykyä selvästikin löytyy? En muutenkaan ymmärrä mikä ongelma tässä on... On selvää, että suomalainen nainen on monin tavoin selvästi tasokkaampi kuin suomalainen mies - tämä käy ilmi välittömästi esimerkiksi tätä palstaa lukiessa. Tästä johtuen on matemaattinen mahdottomuus, että jokaiselle naiselle löytyisi se heidän kriteeriensä mukainen oma mies. Tällöin vaihtoehdot ovat siis joko kokonaan yksin oleminen, tai sitten polyamorian hyväksyminen. Luulen, että jälkimmäinen vaihtoehto muuttuu tulevaisuudessa kulttuurisesti paljon hyväksytymmäksi tavaksi muodostaa parisuhteita.

Minun käsitykselläni kerrallaan voi sitoutua vain yhteen. Mutta taidan olla vähän vanhanaikainen tämän ajatukseni kanssa.

En tiedä miten polyamoria tulee kehittymään tulevaisuudessa mutta itse en kannata suhdemuotoa. Aika monella muullakin naisella tosiaan on siellä kriteerilistalla kohta, ettei kumppanilla tule olla muita naisia. Välttämättä sitä ei edes listalta löydy vaan kyse on itsestäänselvyydestä.

Vierailija
22/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen varmasti satuttamaan itseäni jos ryhdyn miestä tapailemaan, mutta en tiedä voinko estää itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä haet. Jos sinulle riittää satuilut ja huvi ilman syvempää sitoutumusta. Mitään kovinkaan vakavaa ei ole luvassa, kun tuollainen "pikkujuttu" unohtui.

Vierailija
24/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on mun mies niin ota vaan ja vie pois

ällö ukko mut sulle prinssi uljas

Vierailija
25/27 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kaunis vaimo ja kaikki vaikuttaa niin täydelliseltä, mutta niin vain mies halusi jotain muutakin ja vaikuttaa nyt kovin hullaantuneelta minuun, kun en ole tyrmännytkään ideaa täysin. En odota mieheltä mitään muuta kuin intohimoa jota hänessä onkin, joten ehkä tämä ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
26/27 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole moraalia?

Vierailija
27/27 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä akka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän