Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen T-paidat, logolla/printillä vai ihan ilman?

Vierailija
06.06.2019 |

Mitä mieltä näin kesäisin kun miesten T-paita voi olla käytännössä hänen "tärkein" vaate koska ei voi käyttää takkia, ei ole asusteita jne. Pitäisikö paidoissa olla joku kiva printti tai tyylikäs logo vai klassisuutta kunnioittaen ihan vaan ilman logoja? Eikö toisaalta yksivärinen blanko T-paita ole helposti vähän "aluspaita". Miksi kukaan lähtisi kylille aluspaidasssa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä olette bändipaidoista? Ja tietenkin oletetaan, että mies kuuntelee kyseistä bändiä

Vierailija
42/48 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies istuu tossa partsilla päällään t-paita jossa lukee isolla Jack & Jones, en oo tajunnut, että sellaisiakaan ei sais käyttää :D

No saa käyttää, mutten tajua miksi kukaan haluaa. Ei mua huvita olla ilmainen mainostaulu jollekin vaatemerkille. Miksi se mies on halunnut t-paidan, missä lukee isolla Jack & Jones, mieluummin kuin paidan, jossa ei lue mitään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies istuu tossa partsilla päällään t-paita jossa lukee isolla Jack & Jones, en oo tajunnut, että sellaisiakaan ei sais käyttää :D

Onko insinööri tai jokin muu vastaava nörtti"mies"?

Ei ole insinööri, eikä kyllä mikään muukaan nörtti.

Mikä saa ihmisen käyttämään jack and jonesin vaatteita? Etenkin hupparit ja t-paidat, missä on printtiä aiheuttaa eniten myötistä

Pienestä sinäkin häpeät. Mites iso mulkkutatuointi otsassa? KÄÄK!

Vierailija
44/48 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä olette bändipaidoista? Ja tietenkin oletetaan, että mies kuuntelee kyseistä bändiä

Kivoja, jos mies on 16-18 -vuotias.

Vierailija
45/48 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saa käyttää, mutten tajua miksi kukaan haluaa. Ei mua huvita olla ilmainen mainostaulu jollekin vaatemerkille. Miksi se mies on halunnut t-paidan, missä lukee isolla Jack & Jones, mieluummin kuin paidan, jossa ei lue mitään? 

AAAAAARRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH!

Vierailija
46/48 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit vasta hetki sitten tajuta, että se on mainosta firmalle, kun nimi lukee paidassa. Ja nyt vaahtoat tuohtuneena ympäriinsä, sekä hävitit kaikki logopaitasi.

Vierailija
47/48 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mainostan paidoillani ylpeänä jenkkiyliopistoja. Joku varmaan luulee että oon ollu sellasessa.

Vierailija
48/48 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako työpaidoissa olla työpaikan nimi ja logo?