Miehen T-paidat, logolla/printillä vai ihan ilman?
Mitä mieltä näin kesäisin kun miesten T-paita voi olla käytännössä hänen "tärkein" vaate koska ei voi käyttää takkia, ei ole asusteita jne. Pitäisikö paidoissa olla joku kiva printti tai tyylikäs logo vai klassisuutta kunnioittaen ihan vaan ilman logoja? Eikö toisaalta yksivärinen blanko T-paita ole helposti vähän "aluspaita". Miksi kukaan lähtisi kylille aluspaidasssa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään printtejä tai logoja. Inhoan sitä että vaatteissa lukee jotain, tai on joku kuva.
Sama. En omissa vaatteissanikaan halua mainostaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Voiko jotakuta oikeasti häiritä toisten vaatteet?
Voi. Nykyään voi häritä ihan mikä vaan. Nykyään kaikki vaan häiritsee, mikään ei miellytä.
Onko miehillä kuviollista kangasta? Raitaa edes?
Ei ole niin väliä. Pääasia että värit sopivat.
Mun mies istuu tossa partsilla päällään t-paita jossa lukee isolla Jack & Jones, en oo tajunnut, että sellaisiakaan ei sais käyttää :D
Entä nämä "since 1785 california design" ja siinä joku laivan kuva tai vastaava, näitähän on vastaavia aika paljon yksivärisenä painettuna. Mielestäni sopii hyvin esim helteellä shortsien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies istuu tossa partsilla päällään t-paita jossa lukee isolla Jack & Jones, en oo tajunnut, että sellaisiakaan ei sais käyttää :D
Härregyyd!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lähes pelkästään blankoja yksivärisiä. Useimmat mustia.
Miksi aina mustia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lähes pelkästään blankoja yksivärisiä. Useimmat mustia.
Miksi aina mustia?
Tummat sävyt hoikistaa.
Pidän oikeastaan kaikenlaisia t-paitoja, jotka vaan näyttävät hyviltä. Ainoa kriteeri tekstin ja kuvan suhteen että ei mitään huumoripaitoja. No niitä voisi pitää joskus kotona vaikkapa grillatessa kavereitten kanssa, mutta ei muuten.
M47
>käyttää t-paitaa julkisella paikalla
>mies
T-paita on alusvaate samaan tapaan kuten bokserit. Jätättekö housutkin pukematta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään printtejä tai logoja. Inhoan sitä että vaatteissa lukee jotain, tai on joku kuva.
Sama. En omissa vaatteissanikaan halua mainostaa mitään
Kiinnittääkö joku oikeasti huomiota mikä vaatemerkki toisella on päällä? En ole koskaan ajatellut että "jaaha, nyt tuolla jampalla on Jack&Jones paita, tuolla menee joku Adidas-paita päällä".
Vierailija kirjoitti:
Onko insinööri tai jokin muu vastaava nörtti"mies"?
Vierailija kirjoitti:
>mies
T-paita on alusvaate samaan tapaan kuten bokserit. Jätättekö housutkin pukematta?
Naisetko saa t-paitoja kuitenkin käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole insinööri, eikä kyllä mikään muukaan nörtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>mies
T-paita on alusvaate samaan tapaan kuten bokserit. Jätättekö housutkin pukematta?Naisetko saa t-paitoja kuitenkin käyttää?
Naiset harvemmin tyylikkyydestä mitään ymmärtävät, kun kulkevat vain muodin perässä. Mekko on oiva ratkaisu korvaamaan t-paita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ihmisen käyttämään jack and jonesin vaatteita? Etenkin hupparit ja t-paidat, missä on printtiä aiheuttaa eniten myötistä
Tykkään erikoisista ja värikkäistä logoista ja printeistä miesten t-paidoissa, kertoo että kantajakin on rohkea ja massasta poikkeava, kun on uskaltanut vetää päälleen jotakin muuta kuin perusmustaa. Olen joskus aloittanutkin jutun jonkun miehen kanssa hänen paidastaan :) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ihmisen käyttämään jack and jonesin vaatteita? Etenkin hupparit ja t-paidat, missä on printtiä aiheuttaa eniten myötistä
Kaipa jokainen pukeutuu vaatteisiin, jotka omaa silmää miellyttää.
Tämä. Meillä mies roikkuu kynsin hampain parissa vielä jäljellä olevassa tällaisessa paidassa, jotka ovat peräisin jostain amisajoilta. Silloin ne ehkä menikin, mutta kun alkaa 35 vuotta häämöttää nurkan takana, ei teinikamat ehkä enää oikein...