Koirattomat: jos ottaisit koiran, minkä koiran ottaisit?
Minulla on lievä koirakuume ja olen katsellut kuvia ja tietoja eri rotujen edustajista, millainen luonne yms. Jos sinä koiraton ottaisit nyt koiran, mikä rotuisen ottaisit?
Kommentit (71)
Normaalikokoisen näpsäkän ja leikkisän mäyräkoiran. Sileäkarvaisen mutta karkeakarvainen kun kävisi. Mulla on aina ollut vain mäyräkoiria enkä tiedä parempaa rotua. On se vaan kova rotu kun olivat olemassa jo Egyptin faaraoiden aikaan ja niitä kuvattiin hieroglyfeissä. Toki ottaisin sen seuraksi mielellään myös rescuekoiran.
Joku pieni luikku. Whippet/italianvinttikoira. Mun mielestä ne on ihan super söpöjä ja persoonallisia.
Oli naapurina aikoinaan amerikankarvatonterrieri ja se oli aivan ihana mussukka. Tosin sen paijaaminen ei vaan tunnu samalta, kun karvallisen koiran.
Kerrynterrierin tottakai. Paras koira ikinä. Lapsuuden kodissa oli, mutta nyt ei ole itsellä mahdollisuutta ottaa tässä elämänvaiheessa.
Kerrynterrierin tottakai. Paras koira ikinä. Lapsuuden kodissa oli, mutta nyt ei ole itsellä mahdollisuutta ottaa tässä elämänvaiheessa.
Joku lappalaiskoira tai shiba inu.
Niin monta koditonta koiraa kuin elintila ja talous sallisivat.
Varmasti vanhoilla päivillä panostankin tähän.
Labradoodlesta haaveilebat, perehtykää terveyteen! Ovat sairaita.
Minulla on jo koira (shiba), mutta vastaan kuitenkin että seuraavaksi haluaisin ehkä akitan.
Napolinmastiffin, kun ne on niin söpöjä ja yhdellä söpöllä sohvaperunallakin on sellainen.