Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inssi kesäkuussa

24.05.2006 |

Aloitanpa nyt tämän.. Inssi tehdään todennäköisesti 1. tai 2. kesäkuuta.

Clomeja söin 2tabl/pvä kp 3-7. Tänään kp8 oli ultra jossa näkyi vasemmalla puolella johtofollikkeli jota nyt ruvetaan kasvattelemaan lisää menopurilla. Ens viikon tiistaina seuraava ultra, jossa sitten katotaan milloin inssi tehdään, mutta lääkäri epäili torstaita tai perjantaita. Irrotuspiikkinä on Pregnyl.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka inssistä 10 päivää ja lämmöt laskussa... :( Seuraava mahdollinen inssi on sitten elokuun lopulla..

M@ndi 24/26

Vierailija
42/79 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tehty munanjohtimien aukiolotutkimusta?? Mulle tehtiin juuri tässä kierrossa ja nyt on vihlonut alavatsassa jo useamman päivän, onko vastaavaa kokemusta? Voiko johtua tuosta aukiolotutkimuksesta?

M@ndi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ruusunpiikille inssiin ja tervetuloa mukaan piinailemaan : )

Mandi. Peukut vielä pystyssä sulle, jos se lämmön lasku olisikin ihan jotain muuta!! Mulle tehtiin munanjohtimien aukiolotutkimus myös tässä kierrossa, ja mulla ei ollut silloin mitään tuntemuksia toimenpiteen jälkeen. Mutta hyvin yksilöllisiä nuo oireet ja tuntemukset ovat. Toivotaan parasta!

Onnea kaikille, oli sitten munisten kasvattelu-, inssi- tai piinisvaiheesta kyse!

Myttö pp7

Vierailija
44/79 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä piinaillaan. pitkät pari viikko on taas edessä.

inssi meni mukavasti, ei mitään kipuja/tuntemuksia. nyt jostain syystä on melko turvonnut olo ja vähän aristaa. vessassa käydessä pyyhkiessä tuli vähän punaista paperiin. outoa, ei viimeksi ollut mitään tällaista.

mutta fiilikset on nyt aika korkealla. on paljon iloisempi mieli kuin ekan inssin jälkeen.

mutta töistä kotiin alkon kautta. vaikka punaviini ei välttämättä näin lämpöisellä maistu, lasillisen sitä nyt iltaisin yritän saada juotua.

Vierailija
45/79 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että Ruusunpiikillä onnistuneen oloinen inssi - se on se katetri ku raapii, niin sitten voi tulla verta vähän...

Myttö jo puolessa välissä piina-aikaa, jee!!

Täällä pp3 mennään - tylsäääääääää...:=9

Eiköhän oteta kaikki mittumaariplussat!!!

bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

-mooli

Vierailija
46/79 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusunpiikki, mulla oli myös inssin jälkeen pientä punaista vuotoa, joka seuraavana päivänä jo poissa. Olen myös ottanut tuon punaviinin iltatoimiini. ; ) Ostan sellaisia 2dl viinejä kerrallaan, ja siitä riittää mukavasti melkein viikoksi iltajuomat.

Hyvä Mooli, mittumaariplussat kuulostaa hyvälle!! Tuo alkupiinistely on todellakin hitaasti kuluvaa aikaa. Tsemppiä!

Myttö, ja edelleen se pp7

Vierailija
47/79 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kuulla, että tuo eilinen " vuoto" on normaalia. iltaan mennessä se jo oli poissa.

toivottavasti teistä moni saa juhannusplussan, mä tulen sit mielelläni perässä seuraavalla viikolla.

punaviiniä join pienen lasillisen illalla. onko sitä muuten tarkoitus juoda siihen kaivattuun plussaan asti?

Vierailija
48/79 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on piinis kavereita...ei tarvitse yksin jännätä.Mulla tänään pp4 vähän on tuntunut juilintaa oikealla puolella. onko teillä mitään tuntemuksia? Rinnat on myös kasvaneet ja nännit kipeet.Mutta on ennenkin oviksen jälkeen. Ulkona on ihana helle,pitää lähteä ulos nauttimaan auringosta.

Vierailija
49/79 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä Ruusunpiikki - nyt vaan rentoa mieltä piinailuun!

Mulla ei ole tuo punkku nyt " lääkelistalla" , mutta hörpi ihmeessä pieniä määriä plussaan asti!

m@mi, pp4 täälläkin mennään, enkä tunnusta mitään oireita:=)

Tsemppiä!!

-mooli

Vierailija
50/79 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan siis omaa tuntemuksia. Ensin ajattelin, että jalat maassa, mutta nyt on mopo lähdössä käsistä ; ) Nännien arkuus vähentynyt, mutta jatkuu edelleen. Yleensä loppuu muutamia päiviä oviksesta. Toisesta rinnasta tulee valkoista nestettä ja vatsassa jotenkin hennosti viiltää tai kaivertaa. Viimeksi tuli maitomaista nestettä, kun sain tammikuussa kaksi viivaa tikkuun. No, palautetaanpa se mopo taas sinne talliin ja jalat maahan...

Kiva kun saa piinistellä teidän kanssanne.

myttö ja pp8

Vierailija
51/79 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille piinailijoille plussasäteitä!!

Täällä on alkanut henkinen valmistautuminen tädin tuloon. Siihen kaikki viittaa. pp11 menossa. pp 6-8 oli omituisia vihlontoja alavatsassa. Ensin vain yhdessä kohdassa aaltomaisesti, sitten lopuksi laajemminkin. Lämmöt lähti laskuun pp9, joten tätsä taitaa kurvata tänne torstaihin mennessä.

Minulla todettiin vasta kilpparin vajaatoiminta, ja mitä enemmän olen aiheeseen tutustunut, sitä varmenpi olen, etten raskaudu ainakaan ennen kuin arvot ovat normalisoituneet lääkkeellä. Lapsettomuuslääkäri ei tätä tietenkään myönnä, kun tivasin tuliko inssi tehtyä liian aikaisin...

M@ndi kp25/26

Vierailija
52/79 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP12 ja puhdas nega. Menkkasärkyjä illasta asti...

Plussaonnea teille muille

Meikä siirtyy nyt kesälaitumille :)

M@ndi

Vierailija
53/79 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskanpaska, että taas negan pukkas. Toivottavasti täti sitten saapuu pian, jos ja kun on tullakseen!!! luomuplussaa vaan rennon kesän tuloksena peliin!!! *puhaltaa +pölyä*

Mytöllä mahtavia oireita *bdbdbdbdbdbdbdbdbd*

Omaan . ei mitään uutta....pp5 ja tooooooooodella tylsää...

aurinkoista päivää!!

-mooli

Vierailija
54/79 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtuhali sinulle.

Lämpöistä kesää ja plussaonnea jatkoon. Toivottavasti saat kilppariarvosi pian kuntoon!

myttö

Vierailija
55/79 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluni neganneille. toivottavasti kesätauko on onnekasta aikaa mahdollisimman monelle.

itse olen yrittänyt olla ajatelematta " oireita" . vaikeaahan se on, kaikenlaisia tuntemuksia muka on. jotenkin musta tuntui ekan insiin jälkeen, että oviksen jälkeiset tuntemukset olivat voimakkaampia kuin luomukierroissa. joten nyt yritän (:-) ) pitää jalat maassa mahdollisimman kauan. tosin hyvähän se on tässä vaiheessa niin sanoa ja itselleen uskotella. Edessä on vielä turhankin pitkään piinailua...

Vierailija
56/79 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut sitten edes testata, kun täti tuli tänään. Testipäivä olis ollu huomenna. Tosin olin jo viikko sitten ihan varma ettei tästäkään hoidosta plussaa tule, mulla alkaa juilimiset vatsassa aina viikko ennen vuotoa ja on välissä pari päivää pois kunnes vuoto alkaa. Olen siis surrut asiaa jo koko viikon joten tänään on ollut suht ok päivä. Aamulla tosin olisin halunnu jäädä peiton alle enkä lähteä töihin, mutta pakko oli ryhdistäytyä. Nyt siis alkoi kesäloma ja elokuussa jatketaan.

Onnea kaikille jäljellä oleville ja tuleville piinistelijöille!!

Vierailija
57/79 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mingulle lohturutistus ja voimia!

Täällä ollaan tulossa myös perässä. Itketti tuo viestisi, tietää siis tällainen herkkyys vain sitä yhtä asiaa. Harmittaa vielä enemmän kuin antoi oman moponsa sillain karata maanantaina ja uskotella tärppiä.

myttö pp10

Vierailija
58/79 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut neganneille. Kyllä se on kurjaa katsoa sitä yhtä viivaa testiruudussa tai huomata menkkojen alkaneen kaikista toiveista huolimatta. Toivottavasti kesäloma- ja hoitotauko toisi voimia kaikille jatkoon ja tietysti niitä luomuplussia :)

Itsellä oli tänään follikkeliultra ja miten jotenkin olikin koko viikon sellainen olo, että tämä pistoshoito ei välttämättä menekään kuten edelliset ja oikeassa olin. Pistoksia on siis takana Menopur 75 IU x 7 ja kymmenes kiertopäivä. Aiemmissa kierroissa kohdun limakalvo on ollut tässä vaiheessa hyvä ja yksi follikkeli kasvamassa ollen noin 18 mm. Nyt ei ollut mitään sinne päinkään. Limakalvo oli vaivaiset 5 mm joka kyllä selittyy sillä, että suurin follikkeli oli vain nippanappa 11m. Nyt sitten pistelen tupla-annoksen Menopuria tänään ja huomenna ja normaalit annokset sunnuntaina ja maanantaina. Tiistaina sitten uudestaan ultraan tarkistamaan tilanne.

Suurin yllätys oli se, että siellä on kaiken kaikkiaan kuusi munasolua kasvamassa kun koskaan aiemmin ei ole tullut kuin yksi. Suurin 11 mm, seuraava 10 mm ja neljä muuta 8-9 mm joten riskinä on, että kaikki kuusi lähtevät kasvuun, jolloin inseminaatiota ei tehdä vaan mahdollisesti mennäänkin suoraan koeputkihedelmöitykseen jos haluamme. Miehen kanssa jo alustavasti juteltiin, että kyllä me se IVF sitten tehdään jos siltä näyttää vaikka molemmat olemme olleet sitä mieltä, että kun on toisen lapsen yritys menossa niin inssit saa riittää.

Huh kun jännittää miten käy. Tavallaan toivon, että voisi sen IVF:n tehdä mutta toisaalta se punktio pelottaa aivan älyttömästi. No, tiistaina se sitten selviää.

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti testivuorossa olevat saavat paljon plussia!

Aurinkoista viikonloppua!

Vierailija
59/79 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutistus Mingulle! Kyllä taas plussat karttaa meitä yrittäjiä...

Niki; onnea joko inssiin tai IVF:ään!

Myttö; älähän nyt...eikö se herkkyys voi meinata myös raskautta;=) bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

täällä tylsääkin tylsempi pp7.

Iloista viikonloppua kesäkuisille!!

-mooli

Vierailija
60/79 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negoille! Toivotaan luomuplussia kesän aikana,niin lääkäri mullekin sanoi,että kesällä on enemmän plussia tullut.

Itsellä tänään pp7 ja kp20 vielä viikko piinaa.

oireita:heikkoa oloa,vaikka 2tuntia sitten söin.Rinnat on kipeytyneet,eilen tuli pyyhkiessä liman mukana veriviiru ja mahaa juili menkkamaisesti silloin.Hiuksia föönätessä tuli huono olo,kun joutui katsomaan ylöspäin.Kaikki voi liittyä myös alkaviin menkkoihin.Tuo veri viiru oli uutta.

Mitens muiden oireet?