Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inssi kesäkuussa

24.05.2006 |

Aloitanpa nyt tämän.. Inssi tehdään todennäköisesti 1. tai 2. kesäkuuta.

Clomeja söin 2tabl/pvä kp 3-7. Tänään kp8 oli ultra jossa näkyi vasemmalla puolella johtofollikkeli jota nyt ruvetaan kasvattelemaan lisää menopurilla. Ens viikon tiistaina seuraava ultra, jossa sitten katotaan milloin inssi tehdään, mutta lääkäri epäili torstaita tai perjantaita. Irrotuspiikkinä on Pregnyl.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhruvuoto alkoi pp12, joten ei tärpännyt tämä inssi. Kiitos inssiseurasta.

Onnea ja peukkuja kaikille keillä vielä testaukset edessä päin! Lämmintä kesää!

Vierailija
62/79 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kunnon vuoto jo alkanut??? Pidän silti peukkuja täällä...

Oman plussan suhteen olen kauhean skeptinen - ei ole oireen oiretta ja kiukuttaa tämä " piinailu" - testaan siis to 22.6., tänään pp9.

Mites M@min oireet?

+++++++++++++säteitä!

-mooli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän hyvin ovat vielä toistaiseksi hermot pysyneet kasassa tämän piinailun kanssa. tosin ehtiihän ne vielä mennä moneen kertaan... :-)

minkäänlaista oireilua ei oikeastaan ole ollut. eilen tosin lintsin vuoristoradassa huomasin että meno teki kipeää rinnoille. outo kokemus...

mites muut piinailijat oireilevat/jatksavat?

Vierailija
64/79 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mennään jo pp10 ja tekisi mieli jo testata.Mutta on kyllä vielä maltettava.Olen lukenut keskusteluja,jotka ovat saaneet jo plussaa pp10.minä tilasin testit valmiiksi,jotka pitäisi huomenna tulla.Jos malttaisi torstaille. Oireita:Rinnat kipeet,valkovuoto on nyt lisääntynyt,eipä ole oikein nyt muuta.Ihmetteten kun ei vielä jomota alavatsaa,kun yleensä ennen menkkoja.Kyllä se täti kurvaa viimeistään perjantaina,mulla niin tarkka kierto.

Vierailija
65/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että plussaksi voi muuttua, mutta varmistelen vielä to. Poltteli toi testi kaapissa niin:=)

tsemppiä piinailuun - erityisesti M@mille, joka menee samoissa!

-mooli

Vierailija
66/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan yhdessä, että tuo pp11 oli vaan vielä liian aikaisin. annettiinko Sulle " lupa" testata jo pp13? mun pitäisi kärvistellä vielä yli viikko, eli pp16 lääkäri kehoitti testaamaan...

Vierailija
67/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mooli,minä myös sorruin testaa,kun tuli postista nuo acon 10 testit.Puhdas nega myös mulle.Olisi varmaan tullut jo haamu,kun on tuo herkin testi.Millä sinä testasit?Kyllä masentaa.Taas nuo oireet oli harhoja.Mulla on alkanut jomotella alavatsaa menkkamaisesti,että sieltä ne tulee.

Vierailija
68/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille! Meillä oli kanssa inssi kesäkuussa kp 16, mulla on nyt kp 31 eli 14 päivää kulunut inssistä. Testasin aamulla negan.

Onko mitään toivoa että olisin kuitenkin raskaana? Sillä menkat eivät ainakaan vielä ole alkaneet eivätkä lämmöt oo vielä laskeneet.

Oireita ei kyllä paljon ole. pieniä vihlaisuja ja nipistelyä alavatsalla vain.

Koska mulla kannattaa testata uudelleen jos ei vuoto ala?

Tsemppiä kaikille :)

Vierailija
69/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä nyt sorsitaan... M@mi, Clearbluen herkällä testasin - en tiedä, onko 10 vai 25. Testasitko heti aamulla? Mä testasin, joten sen piikkiin ei voi laittaa:=(

Käyn nyt ostamassa vielä toisen samanlaisen testin. Ehkä testaan jo huomenna uusiksi, kun haluisin päästä lugeista eroon...

Tsemppiä vielä!!

-mooli

Vierailija
70/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa inssin jälkeen oli tarkoitus testata. Uskon vaan, että plussa näkyy herkällä testillä aiemmin, jos on näkyäkseen:=(

2 viikkoa täynnä olisi vasta pe.

-mooli

Vierailija
71/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sit pidän Sulle vielä peukkuja. ja tulisin niin mielelläni sit perässä ensi viikolla....

Vierailija
72/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt aamulla,kun ei voinut pidätellä.Posti tuli vasta klo11.00. Mutta viisi tuntia oli pissa rakossa,ennen kun testasin.Että luulisi olevan raskaushormoonia tullut,jos olisin raskaana.Pitää toivoa meille vielä parasta,että päästäis testaa uudelleen.Minä testaan vasta perjantaina,jos ei ala sitä ennen.

Vierailija
73/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sen hcg:n kanssa ole mitään " aamusääntöä" ? Aattelin vaan M@mi, että jos kumminkin sulla liian aikaista?

Varjokas; rähmärähmä. On se kumma, kun niitä jussiplussia ei tule.

Ostin tänään viimisillä rahoilla kaks clearblueta - samaa millä tänään testasin. Saamarin kalliita, mut käytän sen toisen sitten ens kierrossa:=)

Joo, täällä tunnistetaan fiilikset, mutta täytyy sanoa, että pettymys on kierto kierrolta laantunut. Ts. en ehkä oikein enää plussaa odotakaan, niin pettymys ei kovin suuri. Epätietoisuus on musta pahinta, piinailu lähinnä. Nega tavallaan tuo jonkun vastauksen ja osaltaan helpottaa tilannetta.

Syksyn IVF:ää kohti käypi moolin tie!

haleja!

-mooli

Vierailija
74/79 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin sitten uudestaan follikkeliultrassa ja hyvältä näytti. Kaikki munikset eivät olleet onneksi lähteneet kasvuun vaikka niitä perjantain ultrassa kuusi olikin, ainoastaan yksi. Kohdun limakalvo näytti hyvältä eli oli 8,5 mm ja se yksi kasvanut munarakkula oli 18 mm. Tänään illalla laitan pregnylin ja torstaina on inssi. Tällä hetkellä on ihan hyvät fiilikset onnistumisen suhteen, koska meidän 1-vuotias " inssityttö" sai alkunsa inssistä, jossa kohdun limakalvo ja munarakkula olivat täsmälleen saman kokoisia paria päivää ennen toimenpidettä. Sinällään suostuisatkaan olosuhteet eivät tietty ole tae onnistumisesta mutta onpa ainakin toivoa.

Pahoittelut jo neganneille, kyllä sen plussan kaikille piinailijoille soisi. Moolille ja mami@lle pidän kyllä vielä peukut pystyssä, koska kyllä se pp 11 on herkälläkin testillä tosi aikaista testata. Häntä pystyyn, kyllä se voi hyvinkin plussaksi vielä muuttua!

Ruusunpiikille plussaonnea tulevaan testailuun!

baby1981 : Pari päivää yleensa suosittelevat odottelemaan negatestin jälkeen ennen seuraavaa testaamista. Riippuu paljolti myös testin herkkyydestä kuinka aikaisin mahdollinen plussa näkyy. Oma lääkärini antaa aina testipäiväksi pp 16 eli kaksiviikkoa ja kaksi päivää suosittelee inssin jälkeen odottelemaan ennen kuin testaa, koska aikaisemmin ei välttämättä plussa näy (vaikka usein kylläkin jo päivää kahta aiemmin näkyy mutta ei aina).

Jaaha, meikäläinen taitaakin jäädä sitten yksinään piinailemaan kesäkuisista tänne loppukuuksi ja heinäkuun alkuun. Tsemppiä kaikille vielä loppurutistukseen!

Vierailija
75/79 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on sit alkanut tämä hermoilu ja kaikki piiniksen alkupuolen tyyneys on poissa. jotenkin vaan alkoi pelko että täti tulee viimeistään alkuviikosta.

eilen muutti naapuriin uusi perhe. siellä on vaippaikäisen lisäksi ihan pieni käärö. ja mä itkin sisällä katrekasti kun kuulin vauvan ääniä... oma syli tuntui eilen erityisen tyhjältä.

Vierailija
76/79 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on pp13 ei ole vielä menkat alkanut ,vaikka testasin pp11 negaa.Joko uudelleen testasit mooli? Mulla ei ole enää jomotellut alavatsaa. Huomen aamulla testaan,jos ei ole alkanut sitä ennen. Mites muilla menee,joko on mitään tuntemuksia?

Vierailija
77/79 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä vasta pp10. olisi ihana, jos tämän toisen inssin jälkeen pääsisi edes testausvaiheeseen. olen jo 35v, enkä ensimmäistäkään testiä ole vieläpäässyt tekemään.

hyvää juhannusta kaikille tässä pinossa jo plussanneille, kaikille piinailijoille ja kaikille muille palstalaisille!

Vierailija
78/79 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna olin inssissä ja onneksi heti tuli iloisia uutisia miehen spermanäytteestä. Sen verran taustaa, että siinä ei ole ollut koskaan mitään häikkää, oikeastaan erinomaiseksi on lekurit kehuneet, ennen huhtikuun inssiä, jolloin näyte oli jostain syystä aika surkea. Nyt näyte oli taas yhtä hyvä kuin ennenkin joten jokin väliaikainen laadun aleneminen oli onneksi vain kyseessä.

Itselläni inssi oli kivulias kuten viimeksikin, koska kohdun kaulaa jouduttiin suoristamaan pihdeillä mutta muuten toimenpide meni ihan mallikkaasti. Munasolu oli jälleen kerran jo irronnut mutta lääkärin mukaan se ei vaikuta lopputulokseen. Tutkimusten mukaan onnistumisia tapahtuu ihan yhtä paljon insseissä joissa munasolu on irronnut hieman aikaisemmin kuin niissä tapauksissa, että ovulaatio on vasta tulossa.

Synnytyksen jälkeen on sitten näköjään fysiikka muuttunut sen verran, että ennen synnytystä kohdun kaula oli ihan suora ja katetri saatiin sisälle niin, etten edes oikeastaan edes huomannut koko juttua ja nyt se mutka on tullut sitten jäädäkseen. No, kaiken kestää kyllä kun pitää mielessä kuinka ihana lopputulos voi tulla.

Lauantai-iltana aloitan luget ja siitä kahden viikon päästä voikin sitten testata. Onneksi olen viimeisellä piinaviikolla kesälomareissulla ulkomailla joten on jotain muutakin ajateltavaa kuin testin tulos.

Hyvää jussia kaikille ja piinailijoille plussia!

Vierailija
79/79 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tässä insissä pääsiin pidemmälle kuin ensimmäisessä. silloin pp 13 jälkeen tuli kp1.

tätiä enteilevää päänsärkyä ei vielä ole ollut, eikä tiputteluvuotoa joka mulla aina alkaa päivän, pari ennen varsinaista vuotoa.

mistään oireista suuntaan tai toiseen en oikein tiedä. vähän on kyllä menkkamaista oireilua olemassa. joten toiveet eivät ole kovin korkealla.