Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 25-vuotiaana myöhäistä alkaa rakentamaan elämää tyhjästä?

Vierailija
06.06.2019 |

Kun ainut pohja uudelle elämälle on se, että on elossa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ole liian myöhäistä! 25-vuotias on varsin nuori, ehdit vielä vaikka mihin. Haluaisitko vähän avata tilannettasi?

Itse olen 32-vuotias ja ajatellut kääntää elämäni suunnan vielä moneen kertaan.

Vierailija
2/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä on. Kaikki toivo on menetetty. Älä edes yritä. Käy vain makuulle odottelemaan jotakin tapahtuvaksi. Joku muu kyllä tekee kaiken puolestasi, maailma on sen sinulle velkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sanotaan näin, että mä koin totaalisen "bootin" sairastuessani skitsofreniaan ja sitä edeltävään psykoosiin 22 vuotiaana ja siitä lähtien oon rakentanut elämääni nollasta ja hoitanut nuppiani. Nykyään perheellinen ja tuleva yrittäjä.

Että kyllä voi.

Vierailija
4/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole.

Vierailija
5/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, tein itekin niin. Kouluttaudu ammattiin ja mee töihin, ystävysty opiskelupaikassa, ehkä löytyy mieskin ja lapsiakin ehtii vielä saada, harrastukset ja opettelee talouden- ja kodinhoidon sekä ruuanlaiton näin alkuun ellei oo hallussa. Tukea ja apuakin on saatavilla tarvittaessa.

Vierailija
6/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lusikka käteen ja ranteita sahaamaan. Kaikki toivo on menetetty.

Vierailija
7/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Ei todellakaan ole liian myöhäistä❤️

Vierailija
8/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin myöhäistä? Tuossa iässä ollaan vielä alkumetreillä ottamassa ensimmäisiä haparoivia askelia.

Vierailija
9/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään muuta ole saavutettavissa, niin ainakin timanttisen sixpäkin ehtis vielä treenata ennen ku heittäytyy galsaan skrubuun.

Vierailija
10/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
11/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan vähän myöhäistä, jos ei ole peruskoulukaan suoritettuna. Jos on _jotain_, Edes ammatillinen koulutus niin ehtii vielä.

Vierailija
12/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että alat hengailemaan Ylílaudan Hikikomero-alalaudalla.

Vierailija
13/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on pilalla, pelkkää paskaa tilalla. 

Vierailija
14/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mummo 96v, kirjoitti kalenteriin, Paavo Nurmi-kisat 11.6, että muistaa avata telkkarin, lisäsi toivottavasti sydän kestää siihen asti.

Toinen tuttu mummo on kuin sinä, kannattaako tässä enää perunaa maahan laittaa, ikä 102v, viime vuonna vielä ei edes epäillyt laitetaanko.

Eli on sinulla muutama vuosi aikaa rakentaa, saman ikäisiä kun sinä ovat olleet mummot sodan jälkeen ja samassa tilanteessa 75v sitten.

Vierailija
15/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap Sinä kaikesta päätellet osaat muiden muassa lukea tai kenties ainakin tavata. - Osaat ilmeisesti myös suomen kietäkin. Hyvä. Sinulla on hyvät mahdollisuudet aloittaa, kuten itse kirjoitit rakematamaan... Lujasti tsemppiä!

Vierailija
16/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYS ja sudoku ovat tulilla. Se on menoa nyt, nyymit. Jonneiän jälkeen ei enää pysty opettelemaan pois burgeroinnista ja tyty-yde jää vain haaveeksi.

Vierailija
17/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt ihan tosissasi? 25?

Vierailija
18/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg

Vierailija
19/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP unohti ostaa energiajuomaa, nyt masentaa kun ei ole pärissyt puoleen tuntiin.

Vierailija
20/46 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule Ap Sinä kaikesta päätellet osaat muiden muassa lukea tai kenties ainakin tavata. - Osaat ilmeisesti myös suomen kietäkin. Hyvä. Sinulla on hyvät mahdollisuudet aloittaa, kuten itse kirjoitit rakematamaan... Lujasti tsemppiä!

No aloittajalla taitaa olla paremmat mahdollisuudet kuin sinulla :D! ”Kietä”, ”rakematamaan” :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi