Anne-Mari Korte
Katselin eilen Urheiluruutua, jossa Kortetta haastateltiin hyvän suorituksen jälkeen Lahden GP-kisoissa. Hän oli todella voimakkaasti meikattu! Miten se meikki pysyikin kunnossa juoksun aikana!!?
Kommentit (38)
Teitkö tahallasi tuon? Korte juuri eilen valitteli, että harva osaa hänen etunimensä oikein...
Sä olet nolo.
Ps. Annimari on oikein.
Kuka? Tarkoitatko Annimari Kortea?
Onko sillä ihan luonnostaan ankka-huulet vai onko jotenkin doupattu niitä(kin)?
Jäätävä kuitti, hän ei ole somepersoona vaan aitajuoksija...sehän nähdään tämän kesän aikana kumpi hän on :D
Varmaan jotain teatteripakkelia, sehän pysyy hikoillessakin.
Plus tuossa lajissa suoritukset ovat lyhytkestoisia. Ei se ehkä treeneissä tuolle näytä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä ihan luonnostaan ankka-huulet vai onko jotenkin doupattu niitä(kin)?
Niitäkin :D Vanhempiakin kuvia löytyy netistä.
Vierailija kirjoitti:
Korjaus nimeen: Annimari.
Aplodeja.
Vierailija kirjoitti:
Korjaus nimeen: Annimari.
Korte juuri eilen valitteli, että harva osaa hänen etunimensä oikein... eli virhe oli tahallinen.
En halua spekuloida mitään, mutta epäilyttävän kova ja nopea tulosparannus..
Vierailija kirjoitti:
Kerrankos niitä "vahinkoja" saattuu. En jaksa uskoa, että vastaavaa enää nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Puhut varmaan Anna-Marista.
Heh heh, kyllä huomaa, että pikkukoululaiset ovat päässeet lomille.
Jokakesäinen ilmiö;D
Lahjakas urheilija mutta pahannäköiseksi on mennyt itsensä silpomaan.
Toivottavasti suorituskykyä on parannettu luonnollisemmin kuin ulkonäköä...
Vierailija kirjoitti:
Olennainen huomio taas. Minusta Korte on yksi inspiroivimmista urheilijoista. Aikuisena aloittanut uransa ja menestyy hyvin.
On inspiroiva taistelijanluonteensa vuoksi, mutta onko aloittanut uransa vasta aikuisen akun itse sanoo Iltiksen haastattelussa: – Tätä olen odottanut pienestä asti. Kun olen aloittanut aitajuoksun, olen halunnut juosta alle 13 sekuntia. Sitten vasta on oikea aitajuoksija, kun juoksee alle 13 sekuntia, Korte sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Joku ei täsmää. Pari vuotta sitten en ollut kuullutkaan moisesta tyypistä, nyt tulee jostain puskista julkisuuspyrkimyksineen ja täytteineen ja voittaa kaikki. Ei ole kuitenkaan mikään nuori lupaus enää.
Olennainen huomio taas. Minusta Korte on yksi inspiroivimmista urheilijoista. Aikuisena aloittanut uransa ja menestyy hyvin.