Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläisellä uimarannalla nähdään lauantaina suuri ”Tissiflashmob”

Vierailija
06.06.2019 |

Ydinkysymys on, voiko mies paljastaa rintansa vapaasti ilman pelkoa rangaistuksesta mutta naisen rintojen paljastaminen on sukupuolisiveellisyyden loukkaamista?

Kommentit (220)

Vierailija
121/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisten riippareita esitellään.

Vierailija
122/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, alkakaa ajatella niistä tisseistä niin kuin biologisesti kuuluu. Ne on tarkoitettu vauvan ruokkimista varten. Ajatelkaa nyt sitä vauvaa. Ajatelkaa sitä joka kerta kun haluatte tuijottaa jonkun tissejä. Vieläkö tekee mieli runkkailla? Oletteko kovinkin perverssejä? Ei ne tissit oo miehet teitä varten sen jälkeen kun teidän oma imetyksenne lapsuudessa on lopetettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, alkakaa ajatella niistä tisseistä niin kuin biologisesti kuuluu. Ne on tarkoitettu vauvan ruokkimista varten. Ajatelkaa nyt sitä vauvaa. Ajatelkaa sitä joka kerta kun haluatte tuijottaa jonkun tissejä. Vieläkö tekee mieli runkkailla? Oletteko kovinkin perverssejä? Ei ne tissit oo miehet teitä varten sen jälkeen kun teidän oma imetyksenne lapsuudessa on lopetettu.

Muistakaa myös ajatella lapsia aina kun panette. Seksin tarkoitus on lisääntyminen.

Vierailija
124/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun kesäkaupungissa, en ole nähnyt paidattomia miehiä kuin rannalla ja omissa pihoissaan tai uimahallissa tai saunassa.

Julkisissa tiloissa tai kaupungilla en ole nähnyt.

Enkä halua nähdä naisiakaan kaupassa puolialasti.

Kai se on naisillekin mukavaa kun bikinit pitää tissejä kuin antaa roikkua tai joillakin ei roiku.

Enemmän julkisissa tiloissa häiritsee tissejään esittelevät naiset tissipaidoissaan.

T. Nainen joka ottaa omalla pihallaan aurinkoa yläosattomissa

Vierailija
125/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasittavaa tämä kateellisten ja yksinkertaisten puhe siitä, että jos muut ei pukeudu juuri niin kuin sun mielestä kuuluu, niin silloin "esitellään". Jos menen uimapuvussa rannalle, teidän mielestä esittelen reisiäni ja sääriäni? Vai onko se eri asia eikä yhtään esittelyä, koska se on teille normaalia? Jos naisella on isot rinnat ja käyttää avokaulaisempaa paitaa, se esittelee niitä, vaikka pienirintainen voisi käyttää täysin samaa paitaa, mutta sieltä nyt ei vain satu näkemään mitään ? Ei kaikki ihmiset ihan totta ajhyele ESITTELEVÄNSÄ itseään jos eivät ole samanlaisia kuin just sinä.

N31, joka ei menisi itse rannalle yläosattomissa, mutta ei jaksais vetää hernettä nenään jos muut tekevät mitä haluavat vahingoittamatta muita. Voin myös olla katsomatta jos en halua katsoa, niin yksinkertaista.

Vierailija
126/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa myös ajatella lapsia aina kun panette. Seksin tarkoitus on lisääntyminen.

No sekin.

Etkö itse muuten tyydytä itseäsi? Minä ainakin olen kiimainen nainen ja nautin seksistä.

Miten se liittyy tähän keskusteluun?

Aikun elimet on tehty sitä varten niin ei saa muuhun asiaan käyttää?

Tiedätkö mikä laite keksittiin ekana masennuksen hoitoon? Vibraattori.

Vierailija
127/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä katson paljaita tissejä. Katson suoraan tisseihin. Naiset vaivaantuvat ja punastuvat, kun heidän tissejään katsoo. Ja äkkiä menee tissit piiloon. Miksi niitä ei saisi sitten ihan avoimesti katsoa?

Missä sinä paljaita tissejä noin usein näät?

Uimahalleissa.

Olet siis lesbo?

Vierailija
128/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ntako kertaa se täytyy todeta , että naisen rinnat ovat myös seksuaalinen signaali miehille. On esitetty teorioita, että kun ihminen siirtyi kävelemään pystyasennossa takamus menetti merkitystään lisääntymiseen stumuloivana kohtana koska sukuelimet ei pystyasennossa ole niin esillä. Tämän vastapainoksi kehittyi naisille etupuolelle houkutin eli rinnat. Muilla nisäkkäillä rinnat ovat selkeästi näkyvissä vain kun on poikanen imetettävänä. Naisella on rasvakudosta rinnoissa aina ja se on yksi selkeä estrogeenin ja naisellisuuden merkki.

Vierailija
129/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lesboudella on tässä väliä?

Mä ainakin tykkään tisseistä ja oon nainen. Mä ainakin imen vaimon tissiä vaikei tehdä lapsia.

Vierailija
130/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan saa kiinni tuosta, miten tissien näyttäminen julkisesti edistää naisten asemaa. Täälläkin jo tuotu esiin, että pervosedät varmasti paikalla kyttäämässä. Mikä idea, vähentää naisten esineellistämistä vai? Tissien näyttämisestähän sedät vain ilahtuvat. Ja en tarkoita, että parempi vaihtoehto olisi joku burka kun joku jo sitäkin ehdotteli (tietysti).

Miten tämä voi olla niin vaikea asia ymmärtää?

Tasa-arvoinen kohtelu:

Nainen ilman yläosaa = sallitaan

Mies ilman yläosaa = sallitaan

Tämä on tasa-arvoista kohtelua.

Sen sijaan nykyinen tilanne:

Nainen ilman yläosaa = ei sallita

EPÄTASA-ARVOISTA kohtelua sukupuolten välillä.

Ei pitäisi olla niin vaikeaa tajuta, vaikka älykkyysosamäärä hipoisi kahdeksaakymmentä.

Et siis ymmärrä naisena kantavaksi jotain, eroottista ja seksuaalista kiihottumista aiheuttavaa asetta paitasi alla. Minulle ainakin tämä erogeeninen alue on niin intiimiksi, etten halua paljastaa sitä randomeille runkkareille. Ihmisen biologiaan on koodattu kiinnostus naisten rintoja kohtaan, enkä ymmärrä miten niiden esittely lisää tasa-arvoa . Puhumattakaan siitä että niistä esittelemällä tulisi epäseksuaalisemmat.

Nykyisenä kännykkäkameroiden aikakautena kannattaisi kyllä miettiä miltä tuntuisi löytää kuvansa paljaana netistä.

Asetta 😂 Onpas miehet heikkoja jos tissit on ase 😂

Ihminen on siitä poikkeuksellinen eläin, että naaraalla on jatkuvasti rinnoissa rasvakudosta riippumatta siitä imettääkö jälkeläistä vai ei. Ihmisen biologiaan kuuluu se että miehiä kiinnostaa lisäänrymisikäiset naaraat. Rinnat on merkki siitä, että estrogeenia löytyy ja tämä lisää miesten kiinnostusta. Kyllä minä ainakin olen mieheni iskenyt tissejäni ja peffaani heiluttelemalla hänen näkökentässään. Tehoaa vielä kymmeniä vuosia myöhemminkin , mikäli seksiä haluan. Kyllä se sellainen trigger on. Minulla ei ole harhakuvia siitä, että mies olisi kanssani herttaisen luonteeni tai älykkyyteni takia.

Ai pitkä parisuhde perustuu sinun tissien heilutteluillesi? Kivikaudeltako miehesi on?

Vierailija
131/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ntako kertaa se täytyy todeta , että naisen rinnat ovat myös seksuaalinen signaali miehille. On esitetty teorioita, että kun ihminen siirtyi kävelemään pystyasennossa takamus menetti merkitystään lisääntymiseen stumuloivana kohtana koska sukuelimet ei pystyasennossa ole niin esillä. Tämän vastapainoksi kehittyi naisille etupuolelle houkutin eli rinnat. Muilla nisäkkäillä rinnat ovat selkeästi näkyvissä vain kun on poikanen imetettävänä. Naisella on rasvakudosta rinnoissa aina ja se on yksi selkeä estrogeenin ja naisellisuuden merkki.

Mulle miesten rinnat ja nännit on vahvasti seksuaalinen signaali, mutta ei se tarkoita että vaadin miehiä pitämään paitaa päällä, eikä sitä että biologia vaan pakottaa mut tuijottamaan ja ahdistelemaan. Sama pätee myös naisten rintoihin, koska olen bi. Olen silti kyennyt olemaan koko ikäni naisten kanssa samoissa pukuhuoneissa. Pukuhuone tai uimaranta ei ole paikka, jossa kokisin kiihottaviksi sellaiset asiat, jotka voisin kokea kiihottaviksi toisenlaisessa tilanteessa. Ja vaikka kiihottuisin, voin siltikin ajattelevana ihmisenä valita oman käytökseni.

Vierailija
132/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs meinasitte muuttaa miesten ajatusmallia siitä, että paljaat rinnat ja varsinkin nännit ovat kiihottava näky?

Minulla on pitkätukkafetissi (siis miesten pitkiin hiuksiin). Pitäisikö minun vaatia kaikkia miehiä olemaan kaljuja, etten kiihottuisi kaupungilla?

Vierailija
133/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan saa kiinni tuosta, miten tissien näyttäminen julkisesti edistää naisten asemaa. Täälläkin jo tuotu esiin, että pervosedät varmasti paikalla kyttäämässä. Mikä idea, vähentää naisten esineellistämistä vai? Tissien näyttämisestähän sedät vain ilahtuvat. Ja en tarkoita, että parempi vaihtoehto olisi joku burka kun joku jo sitäkin ehdotteli (tietysti).

Tasa-arvoinen kohtelu:

Ei pitäisi olla niin vaikeaa tajuta, vaikka älykkyysosamäärä hipoisi kahdeksaakymmentä.

Et siis ymmärrä naisena kantavaksi jotain, eroottista ja seksuaalista kiihottumista aiheuttavaa asetta paitasi alla. Minulle ainakin tämä erogeeninen alue on niin intiimiksi, etten halua paljastaa sitä randomeille runkkareille. Ihmisen biologiaan on koodattu kiinnostus naisten rintoja kohtaan, enkä ymmärrä miten niiden esittely lisää tasa-arvoa . Puhumattakaan siitä että niistä esittelemällä tulisi epäseksuaalisemmat.

Nykyisenä kännykkäkameroiden aikakautena kannattaisi kyllä miettiä miltä tuntuisi löytää kuvansa paljaana netistä.

No jos joku toinen nainen haluaa kävellä ilman paitaa, eikä häntä haittaa, että hänen tissejään kuvataan nettiin niin miksi se sinun päänsärkysi on? Pidä sinä edelleen paita päälläsi.

Vierailija
134/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse järjestän Lauantaina kopteri flash mobin samaan aikaan samalla rannalla

Vierailija
135/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle miehelle minkään perusnaisen nännit eivät ole kiihottava näky; kaunis näky voi ehkä olla, mutta samaa voi sanoa kasvoistakin ja kasvot ovat kuitenkin aika paljon ilmeikkäämmät ja tärkeämmät. 

Ihmiset eivät aina älyä viehättymisen ja kiihottumisen eroa; kiihottuminen kuuluu suljettujen ovien takan tapahtuvaan seksiin, joka on hyvin intiimi tapahtuma. 

Vierailija
136/220 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle miesten rinnat ja nännit on vahvasti seksuaalinen signaali, mutta ei se tarkoita että vaadin miehiä pitämään paitaa päällä, eikä sitä että biologia vaan pakottaa mut tuijottamaan ja ahdistelemaan. Sama pätee myös naisten rintoihin, koska olen bi. Olen silti kyennyt olemaan koko ikäni naisten kanssa samoissa pukuhuoneissa. Pukuhuone tai uimaranta ei ole paikka, jossa kokisin kiihottaviksi sellaiset asiat, jotka voisin kokea kiihottaviksi toisenlaisessa tilanteessa. Ja vaikka kiihottuisin, voin siltikin ajattelevana ihmisenä valita oman käytökseni.

Kuten on nähty tätäkin ketjusta niin miehet ovat holtittomia ja hallitsemattomia järjettömiä otuksia, joita ei voi pitää vapaana.

Vierailija
137/220 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyseinen 'ongelma' on niin syvällä yhteiskunnassa ettei nopeat muutokset tai muutosten yritykset tule muuttamaan yleisiä asenteita. Siksi ainut varma keino vapauttaa 'naisten nännit' tai pikemmin kokonaan paljaat rinnat tulisi hoitaa lain voimin jo vauva-asteelta käsin seuraavasti:

-Lakimuutos sukupuolisiveyteen jotta kukaan ei pahoita mieltään jos näkee naisen yläosattomissa niin rannoilla kuin uimahalleissa.

§2.0 Kukaan ei saa käyttää yläosia uimarannoilla, uimaloissa tai saunoissa.

§2.1 (pykälä varalla jos pitää pikaisesti lisätä jokin kohta missä tilanteissa pitää näkyä naisten rinnat kokonaisuudessaan)

Koko modernin kasvatuksen ajatus aivopestävä lapsiin vauvasta alkaen siten että on yleisesti hyväksyttävää olla kokonaisuudessaan rinnat paljaana.

Täten saadaan muutos aikaiseksi 2-3 sukupolven aikana että Ihmiset ovat omaksuneet modernin uudistuksen.

Tämä siis tarkoittaa että kaikki naiset ryhtyy yhteiseen liikkeeseen että tehdään nyt se muutos. Olit sitten lapsen seurassa (erittäin tärkeä tulevan sukupolven kannalta), sinkku, parisuhteessa tai on rinnat minkä kokoiset, näköiset tai väriset niin ne on aina esillä §2.0 mukaisesti.

Setäihmisille valtio kustantaa nilkkoihin asti ylettyvän anorakin jotta pääsevät purkamaan paineet jos tilanne käy tukalaksi.

Setäihmisiin on myös suhtauduttava yhtä neutraalisti kuin paljaisiin rintoihin, eli annetaan vaan olla....kyllä ne jossain kohtaa pukee päälleen ja lähtee pois.

Poliisiin ei suositella ottamaan yhteyttä näissä tapauksissa koska heillä on oikeasti tärkeämpää tekemistä.

Tällaiset muutokset etenkin miehillä ottaa aikaa jotta päästään sellaisen saavutuksen tilaan etteivät rintoja enään koeta seksuaalisesti kiihottavina.

Vierailija
138/220 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita menossa katsomaan?

M35

Muista varautua väljillä housuilla joiden taskussa on reikä ettet päädy maijan kyytiin.

öö..tarkoititko Maijan kyytejä?

Vierailija
139/220 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten on nähty tätäkin ketjusta niin miehet ovat holtittomia ja hallitsemattomia järjettömiä otuksia, joita ei voi pitää vapaana.

Hienoa että sait feministinä avautua ;)

Vierailija
140/220 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoinen kohtelu:

No jos joku toinen nainen haluaa kävellä ilman paitaa, eikä häntä haittaa, että hänen tissejään kuvataan nettiin niin miksi se sinun päänsärkysi on? Pidä sinä edelleen paita päälläsi.

Yleensä lapsellisia ja vajaakykyisiä ihmisiä yritetään suojella. Ihan heidän omaksi parhaakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi