Helsinkiläisellä uimarannalla nähdään lauantaina suuri ”Tissiflashmob”
Ydinkysymys on, voiko mies paljastaa rintansa vapaasti ilman pelkoa rangaistuksesta mutta naisen rintojen paljastaminen on sukupuolisiveellisyyden loukkaamista?
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
"Jos me kokisimme, että miehissä on jokin eroottinen osa, emme käskisi heitä peittämään sitä, Vallarén lisää."
Nice👌
Tämä vain todistaa, että nämäkin kaksi järjestäjää ovat lesboja (näkee olemuksestakin). Miehet eivät kiihota tai kiinnosta heitä. Jos asia olisi toisin ja nämä naiset olisivat heteroja, niin olisi eri ääni kellossa. Bi ja lesbo naiset ovat aina metelöimässä tasa-arvosta, haluavat sitä ja tätä, mitä normaali nainen ei vaadi ja tarvitse, koska normaalit heterot osaa olla sinut itsensä kanssa.
Juuri vähän aika sitten muuten juuri radiossa sanottiin, ettei miehetkään saa ilman paitaa kulkea kaupungilla, poliisisetä itse sanoi.
Olisi pitänyt arvata, mikä ihmisryhmä on taas asialla tällaisessa. Ei ainakaan perusnormaali heteronainen.
Lepson ei tarvitse pelätä pervomiehiä. Lisäksi rannalla on myös lapsia. Ei sopivaa.
Varsinainen flash mob. :D .D Flop mob enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää paljaistatisseistä.
Sinäet sensijaan tykännyt koulussa äidinkielentunneista.
Et ilmeisesti sinäkään
Siis ihan oikeasti.. joskus nilkkoja pidettiin erottisena osana ja niitä ei nainen saanut näyttää. Te joiden mielestä ei ole ongelma että naiset eivät saa olla ilman paitaa, olisiko ok jos nilkkoja ei saisi enää näyttää?
Siitä tässä on kyse että yritetään normalisoida rinnat jottei niitä huomioitaisi samoin kuin vaikka nyt nilkat. Tietenkään se ei tapahdu yhdellä flashmobilla eikä kukaan niin odotakaan. Asiaa vaan tuodaan tapetille.
Ohis
Hieno tapahtuma, keli oli hieno, ihmiset olivat hyvällä tuulella, miehet ja naiset kannustivat yhdessä osallistujia. Kukaan ei puuttunut eikä häirinnyt rauhaisaa tapahtumaa.
Ainoa henkilö joka triggeröityi, oli noin kolmikymppinen, ilmeisesti viereisellä biitsi-kentällä ollut nainen joka tokaisi happamasti "eikö miehillä ole muuta tekemistä, kuin tulla tänne tissejä katsomaan, jos se on siitä kiinni, niin voin mäkin omat tissit teillä näyttää"
Kohta vaaditaan että sedät saa olla kikkelit paljaana ja runkuttaa?
Miksi kaikkea pitää vaatia kokoajan. Nakurantoja on keksitty jo, menkää sinne ekshibitionistit kekkaloimaan, jos pitää julkisesti päästä vilauttelemaan.
Suomessa on kyllä rauhallisia rantoja jossa voi hypätä ilman rihmankiertämää veteen, pitääkö siitäkin numeroa tehdä. Ei oikein sovi Suomeen että ihmetellään nakuilua ja halutaan sillä huomiota. Kyllä jokanen sitä on nähnyt joka tässä maassa on syntynyt. Hyvänen aika sentään.
Tissitissitissi peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenis.
Mullakin oli nuorena hyvät tissit, nyt ne selällään maatessa riippuvat kainaloissa. Mielenkiintosta vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti.. joskus nilkkoja pidettiin erottisena osana ja niitä ei nainen saanut näyttää. Te joiden mielestä ei ole ongelma että naiset eivät saa olla ilman paitaa, olisiko ok jos nilkkoja ei saisi enää näyttää?
Siitä tässä on kyse että yritetään normalisoida rinnat jottei niitä huomioitaisi samoin kuin vaikka nyt nilkat. Tietenkään se ei tapahdu yhdellä flashmobilla eikä kukaan niin odotakaan. Asiaa vaan tuodaan tapetille.
Ohis
Seuraavaksi saa kulkea varmaan sitten sukuelimet levällään, että on ihan normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Lepson ei tarvitse pelätä pervomiehiä. Lisäksi rannalla on myös lapsia. Ei sopivaa.
ai miten niin ei tarvi, onhan niilläkin se mitä pervomiehet haluaa päästä ronklaamaan.
Mä ihmettelen mistä moinen kohu? Nämä naisethan peittivät tissinsä tai kääntyivät selin. Pelkurimaista touhua, ja sitten ollaan muka niin rohkeita! Taisi pelottaa että jospa ei näytäkään seksikkäältä vaan patakintailta :D
Vierailija kirjoitti:
Jep, ehkä yksi naisista oli ok kroppainen. Monella röllykkämaha ja uunikintaat roikkui 😁
MTV Uutiset Liven jutussa näkyy kuinka joku ma-mu on ihan vieressä kuvaamassa. Kyllä siellä pari tissipariakin vilahti. https://www.mtv.fi/sarja/mtv-uutiset-live-33001002003/helsingin-hietsus…
Siitä itse katsomaan
iltalehden kuvien perusteella ennakko-odotukseni järjestäjien ulkonäöstä osui 100%
Onkohan se Sandra Marins Mariinin Sannan kadonnut serkku?
Olipas rumia akkoja. En itse ole todellakaan mikään adonis, eli ruma olen minäkin. Juuri siksi saan todeta, että olipa todella, todella rumia ja epäseksikkäitä naisia.
M43
Vierailija kirjoitti:
Olipas rumia akkoja. En itse ole todellakaan mikään adonis, eli ruma olen minäkin. Juuri siksi saan todeta, että olipa todella, todella rumia ja epäseksikkäitä naisia.
M43
Kuten huomaat niin ei ole mitään syytä estää naisia olemasta ilman yläosaa sillä verukkeella, että seisoisi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ehkä yksi naisista oli ok kroppainen. Monella röllykkämaha ja uunikintaat roikkui 😁
No niin, eipä tarvitse vastustaa yläosattomuutta sillä perusteella, että oma aviomies jättäisi!
Mulla seisoi kivikovana😋 Meinasi tulla kylmä kun piti odottaa vedessä seisokin laskemista että ei maine mene😅