Helsinkiläisellä uimarannalla nähdään lauantaina suuri ”Tissiflashmob”
Ydinkysymys on, voiko mies paljastaa rintansa vapaasti ilman pelkoa rangaistuksesta mutta naisen rintojen paljastaminen on sukupuolisiveellisyyden loukkaamista?
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan saa kiinni tuosta, miten tissien näyttäminen julkisesti edistää naisten asemaa. Täälläkin jo tuotu esiin, että pervosedät varmasti paikalla kyttäämässä. Mikä idea, vähentää naisten esineellistämistä vai? Tissien näyttämisestähän sedät vain ilahtuvat. Ja en tarkoita, että parempi vaihtoehto olisi joku burka kun joku jo sitäkin ehdotteli (tietysti).
Miten tämä voi olla niin vaikea asia ymmärtää?
Tasa-arvoinen kohtelu:
Nainen ilman yläosaa = sallitaan
Mies ilman yläosaa = sallitaan
Tämä on tasa-arvoista kohtelua.
Sen sijaan nykyinen tilanne:
Nainen ilman yläosaa = ei sallita
EPÄTASA-ARVOISTA kohtelua sukupuolten välillä.
Ei pitäisi olla niin vaikeaa tajuta, vaikka älykkyysosamäärä hipoisi kahdeksaakymmentä.
Et siis ymmärrä naisena kantavaksi jotain, eroottista ja seksuaalista kiihottumista aiheuttavaa asetta paitasi alla. Minulle ainakin tämä erogeeninen alue on niin intiimiksi, etten halua paljastaa sitä randomeille runkkareille. Ihmisen biologiaan on koodattu kiinnostus naisten rintoja kohtaan, enkä ymmärrä miten niiden esittely lisää tasa-arvoa . Puhumattakaan siitä että niistä esittelemällä tulisi epäseksuaalisemmat.
Nykyisenä kännykkäkameroiden aikakautena kannattaisi kyllä miettiä miltä tuntuisi löytää kuvansa paljaana netistä.
Ehkä he haluavat paljaat tissinsä nettiin? 🤔
Tissien katselu on naisten mielestä kauheaa #metoo! mutta tissien esittely on naisten mielestä ok! Ei teitä pysty ymmärtämään.
Mä en ymmärrä miksei kaikkien anneta olla vaan rauhassa. Elää sovussa vai onko se joku vaikee homma?
Mitenkäs meinasitte muuttaa miesten ajatusmallia siitä, että paljaat rinnat ja varsinkin nännit ovat kiihottava näky?
Siellä on noin 2000 miestä ja kaksi naista.
Vierailija kirjoitti:
Tissien katselu on naisten mielestä kauheaa #metoo! mutta tissien esittely on naisten mielestä ok! Ei teitä pysty ymmärtämään.
Minäkin tätä juuri mietin ja olen nainen.
On hiukan ristiriitaista. Joo kaikilla on oikeus vaikka pukeutua elmukelmuun ja pitää olla se koskemattomuus, mutta silti.
Kyllä minä katson paljaita tissejä. Katson suoraan tisseihin. Naiset vaivaantuvat ja punastuvat, kun heidän tissejään katsoo. Ja äkkiä menee tissit piiloon. Miksi niitä ei saisi sitten ihan avoimesti katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä katson paljaita tissejä. Katson suoraan tisseihin. Naiset vaivaantuvat ja punastuvat, kun heidän tissejään katsoo. Ja äkkiä menee tissit piiloon. Miksi niitä ei saisi sitten ihan avoimesti katsoa?
Missä sinä paljaita tissejä noin usein näät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hiukan ristiriitaista. Joo kaikilla on oikeus vaikka pukeutua elmukelmuun ja pitää olla se koskemattomuus, mutta silti.
Samoin. Jos hyvin paljastavasti liikkuu tai on yläosattomissa, niin ei voi kyllä valittaa, jos joku pervo-pena tuijottaa huuliaan lipoen. Koskea nyt ei tokikaan saa, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähinnä mielikuvituksessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö sitten eri naiset. En minä ainakaan ikinä menisi minnekään esittelemään paljaita tissejäni. Jos joku niitä vilkaisee kun minulla on vaatteet päällä, ei se minua nyt niin haittaa kunhan ei jää toljottamaan kuin joku vajaaälyinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten rinnat on lisääntymiseen liittyvät, eli lapsien ruokintaan tehdyt.
Miesten rinnat ei ole. Miehille kehittyi "tissit" kun olivat sikiöitä, ei minkään muun takia.
Naisten ja miesten sukupuolielimet on lisääntymiseen suunnattu.
Kertokaa miksi nämä lisääntymiseen liittyvät rinnat pitää vilauttaa kaikkien näkymille, kun ei lisääntymiseen tarkoitetut elimetkään ei ole?
Kertokaa toki.
Rinnat nimenomaan ovat vauvan ruokintaan. Sinusta vauvan ruokinta on jotenkin irstasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahalleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö sitten eri naiset. En minä ainakaan ikinä menisi minnekään esittelemään paljaita tissejäni. Jos joku niitä vilkaisee kun minulla on vaatteet päällä, ei se minua nyt niin haittaa kunhan ei jää toljottamaan kuin joku vajaaälyinen.
Kuten hyvin tiedät. Miehet ovat vajaaälyisiä ja tuijottavat, kun hieman näkyy edes tissivakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan saa kiinni tuosta, miten tissien näyttäminen julkisesti edistää naisten asemaa. Täälläkin jo tuotu esiin, että pervosedät varmasti paikalla kyttäämässä. Mikä idea, vähentää naisten esineellistämistä vai? Tissien näyttämisestähän sedät vain ilahtuvat. Ja en tarkoita, että parempi vaihtoehto olisi joku burka kun joku jo sitäkin ehdotteli (tietysti).
Miten tämä voi olla niin vaikea asia ymmärtää?
Tasa-arvoinen kohtelu:
Nainen ilman yläosaa = sallitaan
Tämä on tasa-arvoista kohtelua.
Sen sijaan nykyinen tilanne:
Nainen ilman yläosaa = ei sallita
EPÄTASA-ARVOISTA kohtelua sukupuolten välillä.
Ei pitäisi olla niin vaikeaa tajuta, vaikka älykkyysosamäärä hipoisi kahdeksaakymmentä.
Et siis ymmärrä naisena kantavaksi jotain, eroottista ja seksuaalista kiihottumista aiheuttavaa asetta paitasi alla. Minulle ainakin tämä erogeeninen alue on niin intiimiksi, etten halua paljastaa sitä randomeille runkkareille. Ihmisen biologiaan on koodattu kiinnostus naisten rintoja kohtaan, enkä ymmärrä miten niiden esittely lisää tasa-arvoa . Puhumattakaan siitä että niistä esittelemällä tulisi epäseksuaalisemmat.
Nykyisenä kännykkäkameroiden aikakautena kannattaisi kyllä miettiä miltä tuntuisi löytää kuvansa paljaana netistä.
Asetta 😂 Onpas miehet heikkoja jos tissit on ase 😂
Ihminen on siitä poikkeuksellinen eläin, että naaraalla on jatkuvasti rinnoissa rasvakudosta riippumatta siitä imettääkö jälkeläistä vai ei. Ihmisen biologiaan kuuluu se että miehiä kiinnostaa lisäänrymisikäiset naaraat. Rinnat on merkki siitä, että estrogeenia löytyy ja tämä lisää miesten kiinnostusta. Kyllä minä ainakin olen mieheni iskenyt tissejäni ja peffaani heiluttelemalla hänen näkökentässään. Tehoaa vielä kymmeniä vuosia myöhemminkin , mikäli seksiä haluan. Kyllä se sellainen trigger on. Minulla ei ole harhakuvia siitä, että mies olisi kanssani herttaisen luonteeni tai älykkyyteni takia.
Mua ainakin ärsyttää, kun mieheni on tissimiehiä eikä häpeile tuijotustaan, kun isot tissit jossain näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahalleissa.
Missä uimahalleissa miehet ja naiset uivat tai saunovat alasti sekavuorolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten rinnat on lisääntymiseen liittyvät, eli lapsien ruokintaan tehdyt.
Miesten rinnat ei ole. Miehille kehittyi "tissit" kun olivat sikiöitä, ei minkään muun takia.
Naisten ja miesten sukupuolielimet on lisääntymiseen suunnattu.
Kertokaa miksi nämä lisääntymiseen liittyvät rinnat pitää vilauttaa kaikkien näkymille, kun ei lisääntymiseen tarkoitetut elimetkään ei ole?
Kertokaa toki.
Rinnat nimenomaan ovat vauvan ruokintaan. Sinusta vauvan ruokinta on jotenkin irstasta?
Ihmisellä niillä on myös seksuaalinen tarkoitus. Muilla nisäkäsnaarailla ei ole tissejä muulloin kun imettäessään jälkeläisiään.
Ei taida pedofiilejä enää kiinnostaa 13v nuoret. Opetelkaa hyvät äipät termit ennenkuin käytätte niitä.