Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janni Hussilla syöpä

Vierailija
06.06.2019 |

Ikävä juttu, mutta onneksi vielä hoidettavissa. Kertoo instagramissa asiasta.

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään joku ihme käsitys että syöpä ei voisi tulla terveellistä elämää elävälle. Jännä että sohvalla maksavaa, tupakointia ja kaljoittelua harrastavaa 50-vuotiasta ei tuomita elintapojensa takia mutta fitnesstytön kohdalla ollaan kärkkäästi sanomassa että ei ne terveet elintavat ketään pelasta.

Suhteessa kuitenkin enemmän noita huonoilla elintavoilla eläviä sen syövän saa, mutta heistä harvoin kirjoitellaan Ilta-sanomien sivuilla.

Vierailija
62/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanonut olevansa kuolematon... Sanoi, että ei uskoisi sairastuvansa syöpään 27.vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa sanoo, ettei voinut kuvitella, että hänelle, 27-v nuorelle ja kuolemattomalle voi tulla syöpä..voi Janni, Janni, kun tietäisit..jopa vastasyntyneellä voi olla syöpä, ei se katso ikää. Nim. vuoden lasten syöpäosastolla aikaa viettänyt äiti (oma lapsi parantui).

No ei kyllä sanonut. Ei sanonut olevansa kuolematon, eikä edes nuori. Suora lainaus Jannin Instagramista "Enpä olisi tuolloin maaliskuussa ajatellut, että mä kohtaisin syövän 27-vuotiaana"

Vierailija
64/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen kohdallaan kuvittele, että ei mulle mitään syöpää tuu.

Miten niin? Taidat olla tynnyrissä kasvanut. 

Vierailija
65/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman ottaisit: dermatofibroomasarkooman vai Rhabdomyosarkooman?

No noista kyllä tuon Jannin sairauden. Rhabdomyosarkooma on aivan kauhea tauti ainakin.

Vierailija
66/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että sohvalla maksavaa, tupakointia ja kaljoittelua harrastavaa 50-vuotiasta ei tuomita elintapojensa

Sinä tunnut tuomitsevan, tai jos et vielä ole sitä ääneen sanonut, niin kannattaa sanoa nyt. Tekee selvästi mieli. 

Vierailija
67/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihotautilääkärin mukaan klo 10-14 on huonointa olla ulkona, siis pitkään paikallaan.

Lapset tulisi suojata vaatteella. Esim valkoinen t.paita, housut ja lakki tietysti päähän

Suomen kesässä klo 11-15. Aurinko on korkeimmillaan vähän klo 13 jälkeen.

Vierailija
68/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätekö, että tämä maailma on muuttunut paljon? Melko nuorilla havaitaan entistä enemmän syöpäsairauksia ja ilmasto menee ihan mullin mallin; Suomessa hirmuhelteitä ja Australiassa sataa samaan aikaan lunta.

https://yle.fi/uutiset/3-10814445

Onneksi olen elänyt jo suurimman osan elämääni eikä minun tarvitse olla huolissani jälkipolvista, koska niitä ei omasta halusta ole.

Vierailija
69/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas saa syövän elämänsä aikana

Vierailija
70/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen kohdallaan kuvittele, että ei mulle mitään syöpää tuu.

Miten niin? Taidat olla tynnyrissä kasvanut. 

Aika moni varmaan tiedostaa sen, että sairaus voi tulla. Siksi jokaisesta terveestä päivästä pitää olla kiitollinen.

Vierailija
71/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Holmallakin oli ihosyöpä, joka leikattiin. Hänkin nuori ja terveellisesti elänyt.

Vierailija
72/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas saa syövän elämänsä aikana

Mutta ei 27-vuotiaana.

Vierailija
73/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fitness-ihmiset on tosi yliedustettuina syövissä. Joku siinä elämäntyylissä on vaarallista. Kropan vieminen liian äärirajoille, lisäravinteet, kaikki proteiinijauhot sun muut?

Liittyy varmaankin siihen, että sitä kroppaa pitää sitten esitellä vähissä vaatteissa uimarannalla, jolloin uv-altistus on huomattavasti suurempi kuin taviksilla. Toinen asia on julkisuuden tuomat ulkonäköpaineet, minkä johdosta käytetään vaikka mitä tököttiä että näyttäisi nätimmältä, mikä varmasti edesauttaa syövän syntymistä.  Vaikea uskoa että liikunnalla olisi mitään yhteyttä syöpään - päin vastoin.

Miksi niin monta alapeukkua? Sehän on fakta, että uv-säteily altistaa ihosyöville ja tottakai henkilö joka viihtyy vähissä vaatteissa paljon ulkona altistaa itsensä enemmän uv-säteilylle kuin tavan pulliainen.  Ja meikit, hiuslakat sun muut kemikaalit eivät varmasti ole mitään terveystuotteita pidempiaikaisesti käytettynä - onhan näitä paljon tutkittukin.

Tuolla on uimarannat täynnä tavallisia pulliaisia uimapuvuissaan meikattuna ja tukat lakattuna. Et ole tainut käydä aikoihin vilkasemassa? Kyllä mä epäilen että yli 90% tavan pulliaisista käyttää kauneudenhoitotuotteita. Uimarannoilla varmaan sama prosenttiosuus taviksia verraten fitnessfanaatikkoihin. Missä ämpärissä sä elät.

Vierailija
74/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuikohan siitä Selviytyjät-saarella olosta? Siellä tuskin käytettiin aurinkosuojia? Vai käytettiinkö? Joskus pelkään, että niistä tököteistä saa syövän, kun mä sain niistä kauhean ihottuman kerran.

Vierailija
75/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Holmallakin oli ihosyöpä, joka leikattiin. Hänkin nuori ja terveellisesti elänyt.

Myös erittäin kovassa kunnossa tyyliin fitness ainakin ollut. Vrt Kissi Vähähiilari

Vierailija
76/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun nämä terveyden perikuvat sairastuvat kaiken maailman syöpiin.

Olisiko aika tutkia myös ne suihkurusketusmönjät? Sekä välttää muutenkin aurinkoa? Ja ne kaikenmaailman lisäravinteet?

Eiks toi ruskettuminen ole jo so last season?

Tuo juuri. Tein asiakkaalle fitnessin ja urheilun verkkokauppaa ja tämä sanoi, että 95 % koko alan liikevaihdosta tulee lisäravinteiden myynnistä. Kuntolaitteita, vaatteita ja kenkiä menee todella vähän. 

On varmaan ihan totta.

Pelkällä urheilulla ja lihalla&perunalla ei tule tuota ulkomuotoa. Itse olen urheillut tosi paljon ja tosi rankkoja lajeja, tehnyt myös fyysistä työtä, mutta ei näy missään, kun on läskiä päällä. Dieettejä en ole pahemmin harrastanut, enkä mitään ruokavalioita, pääasiassa kotiruualla elänyt.

Lähimmäs Janni Hussin ulkonäköä pääsin silloin, kun tupakoin.

Vierailija
77/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas somesyöpä.

Kauheaa, mutta sama tuli mieleen, tai fitness-syöpä. Nythän on kaikilla some- ja fitness-ihmisillä joku syöpä. Itse pitäisin kyllä omana tietona, että saisi rauhassa sairastaa. Jälkeenpäin voisi kertoa.

Väärin sairastettu, vain Suomessa

ohis

No kukin tavallaan. Kerroin vain, miten itse olisin homman hoitanut.

Vierailija
78/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli uutinen. Näyttää ulospäin äärimmäisen terveeltä.

Vierailija
79/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun nämä terveyden perikuvat sairastuvat kaiken maailman syöpiin.

Olisiko aika tutkia myös ne suihkurusketusmönjät? Sekä välttää muutenkin aurinkoa? Ja ne kaikenmaailman lisäravinteet?

Eiks toi ruskettuminen ole jo so last season?

Tuo juuri. Tein asiakkaalle fitnessin ja urheilun verkkokauppaa ja tämä sanoi, että 95 % koko alan liikevaihdosta tulee lisäravinteiden myynnistä. Kuntolaitteita, vaatteita ja kenkiä menee todella vähän. 

On varmaan ihan totta.

Pelkällä urheilulla ja lihalla&perunalla ei tule tuota ulkomuotoa. Itse olen urheillut tosi paljon ja tosi rankkoja lajeja, tehnyt myös fyysistä työtä, mutta ei näy missään, kun on läskiä päällä. Dieettejä en ole pahemmin harrastanut, enkä mitään ruokavalioita, pääasiassa kotiruualla elänyt.

Lähimmäs Janni Hussin ulkonäköä pääsin silloin, kun tupakoin.

Yksi mun naispuolinen tuttava, jolla on sellaiset fitness-vatsalihakset, niin on se kova urheilemaankin, mutta myös kova ottamaan kuppia. En usko, että käyttää mitään mömmöjä.

Vierailija
80/189 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää varmaan usein hiuksiaan. Musta sillä on aina eri väri ja niin tiptop, kun juuri olis eilen värjätty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä