Paras niksisi joka oikeesti toimii?
Kommentit (14)
Kannattaa lopetta palstailu ja mennä ulos aurinkoon. Elämänlaatu paranee 300 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopetta palstailu ja mennä ulos aurinkoon. Elämänlaatu paranee 300 prosenttia.
Ei ei, ei aurinkoon, vaan varjoon ja sinnekin vasta illalla. Ihosyöpä ja rypyt ei nosta elämänlaatua. Kokemusta on. Molemmista.
Tee kaikki ajoissa, mieluummin jo vähän ennen kuin on tarpeen. Toimii. On levollinen olo koko ajan.
Kuraa ei kannata jäädä odottamaan. Thank you, next, tms.
Minkä vaan lasipurkin saa helposti auki, kun purkin kierteiden väliin laittaa veitsen ja kääntää ylös kanteen päin. Purkki aukeaa, eikä tarvi edes voimaa käyttää. Tää on paras niksi ikinä. Ehkä kaikki tietää, mutta mulle oli elämää mullistava juttu kun kuulin. Ei tarvi enää miehen avata hillopurkkeja.
Mikään ei elähdytä puolisosi väljähtynyttä kiinnostusta sua kohtaan niin hyvin kuin se että joku toinen on selvästi kiinnostunut sinusta ja saat ihailua.
Mustikka ja muut marjatahrat lähtee vaatteesta lorauttamalla muutaman pisaran Fairya (käsitiskiainetta) tahralle. Hankaa muutaman minuutin Fairya tahraan ja sen jälkeen vaate normaaliin pesuun koneeseen. Ei ole marjatahroista enää jälkeäkään, kun vaatteen ottaa pesukoneesta.
Nää nyt on vähän tylsiä, mutta...
- sokeripalalla hinkata pohjaanpalaneet muhjut kattilan pohjasta (esim pinaattikeitto, miksi se aina palaa pohjaan?)
- lieden vieressä säilytettävä puinen pyykkipoika, minkä saa napsautettua kattilan kanteen, jättää sopivan raon kattilan ja kannen väliin ja näin ollen estää esim. spagettiveden ylikuohumisen
- kuluneen tiskiharjan kierrätys vessan lavuaarinpesuharjaksi
- jalkahien imaisseet (turva)kenkäni oon raikastanut kaatamalla illalla niiden sisälle suodatinpussista käytetyt kahvinpurut, vähän hieronut niitä kengänpohjalliseen ja aamulla imuroinut pois
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei elähdytä puolisosi väljähtynyttä kiinnostusta sua kohtaan niin hyvin kuin se että joku toinen on selvästi kiinnostunut sinusta ja saat ihailua.
Tämä on niin totta. Mieheni kohteli minua välinpitämättömästi siihen saakka kunnes aloin saada huomiota eräältä mieheltä. Nyt olen taas mieheni silmissä kiinnostava.
Ei kannata olla köyhä ja sairas vaan rikas ja terve!
Likaiset uunipellit ja liesituulettimen ritilän saa kätevästi puhtaaksi kun laittaa likoamaan kodin putkimies -litkuun (vettä toki mukaan). Käsineet käteen sillä kodin putkimies on syövyttävää lipeää.
Uuniritilä kannattaa pestä tiskikoneessa. Mahtuu hyvin ylätasolle lasien päälle.
Jos haluaa nousta aamulla klo 6 virkeänä niin pitää mennä nukkumaan klo 21:45.
Toimii! 😳