Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eerikan, 25, usko Tinderiin palasi ulkomailla – tällaisella profiililla hän hakee seuraa suomalaisten suosikkikohteessa

Vierailija
06.06.2019 |

Näin Tinder-treffailu eroaa maiden välillä
Syy Eerikan ajatusten muuttumiseen löytyy ulkomaalaisten miesten käytöksestä.

– Tinderistä puhutaan paljon vain seksimielessä, sillä monet hakevat sieltä vain seksiseuraa. Täällä treffailu kuitenkin aloitetaan esimerkiksi drinkeillä ravintolassa. Suomessa saattoi olla niin, että miehet kutsuivat heti kotiinsa harrastamaan seksiä.

Suurin ero onkin se, että Kreikassa miehet haluavat myös keskustella, vaikka he eivät etsisikään mitään vakavaa.

– Ulkomaalaiset miehet ovat enemmän kiinnostuneita kuulumisistani ja siitä, mitä olen tehnyt elämässäni.

Eerika kertoo saavansa ulkomaalaisilta miehiltä Tinderissä myös enemmän kehuja ulkonäköönsä liittyen. Lisäksi ulkomaalaiset miehet vaikuttavat yleisesti ottaen Tinderin profiilikuvissaan suomalaismiehiä itsevarmemmilta. Moni poseeraa kuvissa ilman paitaa.

Eerika toivoo, että suomalaiset miehet ottaisivat ulkomaalaisilta miehiltä mallia treffien suunnittelussa. Hän kuitenkin muistuttaa, että kyseessä on hänen omiin mieltymyksiinsä pohjautuva mielipide.

– Suomalaiset miehet yrittävät keksiä liikaa aktiviteetteja treffeille. Ajatellaan, että kahville meneminen on liian persoonatonta ja kliseistä. Itse kuitenkin keskustelen ensitreffeillä mieluummin kuin keskityn johonkin aktiviteettiin.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006132308.html

Suomimiehet taas servattu :'D

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt Tinderiä Helsingissä, Pariisissa ja Lontoossa. Kyllä voin vahvistaa, että ulkomailla kokemukset olivat paljon parempia. Mutta sitä ei täällä saa sanoa, koska suomimies peppukipeytyy niin kovin herkästi.

Aah, niin samaa mieltä! Yllätyin Euroopassa ollessani siitä että on vielä olemassa käytöstavat omaavia miehiä joista ei huo passiivinen naisviha. Itsevarmuuden lisäksi treffit kruunaa molempia osapuolia kunnioittava käytös sekä tietenkin aito kiinnostus toista kohtaan ilman mitään taka-ajatuksia :)

Jotenkin on surullista suomalaisten naisten naiivius.

Ei, vaan teidän joidenkin suomalaisten miesten kieroutuneisuus.

Tällä palstalla on hämmentävän paljon miehiä, joiden mielestä naisen tulee tyytyä kylmään, tunteita ilmaisemattomaan ja epäempaattiseen mieheen, koska empaattiset miehet ovat kaikki huijareita ja valehtelijoita. Ihan uskomattoman vääristynyt maailmankuva. 

Itse tunnen paljon empaattisia miehiä, jotka puhuvat kauniisti kumppaneistaan ja kehuvat heitä päivittäin. Näissä miehissä on niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin, eikä yksikään heitä ole mikään petturivalehtelijahuijari. Heidän kumppaninsa ovat älykkäitä ja menestyviä naisia, eivät mitään naiiveja perässävedettäviä typeryksiä.

Nyt niitä valoja päälle.

Vierailija
142/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ahtaat ja jyrkät mielipiteet ja ennakkoluulot ovat yleensä aina tie kohti vaikeuksia. 

Olen todella siveellinen parisuhteen ulkopuoliselta käytökseltä, mutta elämässä pitää myös voida olla tekemättä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä toisen historiasta. Minä voin seota päästäni jossain viidenkympin kriisissä ja taas hulivili voi rauhoittua, kun löytää sellaisen ihmisen, josta ei halua päästää irti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni vastaan tuli piilokameralla tehty video miesten iskuyrityksistä. Se oli varmaan jossain iltapäivälehdessä. Niin onhan siinä vähän kohentamista. Mutta jokainen tyylillään. Jos tyyli ei toimi, niin sitten voi yrittää toista tyyliä.

Vierailija
144/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi suhdettani on kaatunut typeriin ennakkoluuloihin. Toisessa olin itse se ennakkoluuloinen ulkomaailaista kohtaan ja toisessa olin taas itse suomalaisen miehen ennakkoluuloisten oletusten kohde. 

Lopputulema on se, että en uskaltanut muuttaa ulkomaalaisen kanssa samaan maahan ja se, että suhde suomalaisen kanssa kaatui siihen, että hän ei nähnyt minua minuna vaan omien oletustensa läpi. 

Vierailija
145/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Eerikan juttu on vähän nolo. Okei, jos tykkää paidattomista miehistä niin hyvä, mutta useimmat suomalaiset naiset eivät tykkää että miehet laittavat tinderiin kuvia ilman paitaa. Ja sitten toi keskustelu: kun tullaan samasta kulttuuriperimästä eli Suomesta niin kiinnostavia keskusteluja on paljon vaikeampi rakentaa. Kaikki ajankohtaiset asiat on jo jauhettu mediassa atomeiksi. Ulkomaalaisen kanssa on vaan niin paljon helpompi keksiä jutunjuurta.

Toinen on sitten toi kehuminen. "Sä oot niin todella kaunis" ja muu on sellaista perusshittiä joka Suomessa nykyään yhdistetään epätoivoisiin, rumiin miehiin. Olen joskus tinderissä kehunut naista ja sillä ei saa mitään vastakaikua, koska 10000000000+1 miestä ennen minua on kehunut jo naisen maasta taivaisiin. Eli se ei merkkaa naiselle yhtään mitään muuta kuin että näytän hänen silmissään idiootilta. Ulkomaalaiselle naiselle kehut toimivat, koska hänestä on vain eksoottista että suomalainen mies pitää kauniina.

Veikkaisinpa vaan että kun Eerika on ollut Kreikassa 6 vuotta ja kuunnellut tinder-kehuja sen samaiset 6 vuotta alkaa hänkin kyllästyä kreikkalaisiin miehiin. Sama kaava toistuu deitistä toiseen.

Otan kantaan lähinnä tuohon keskustelun luomiseen. Avainsanana pitäisi toimia small talk, esim. näin:'' Oletko muuten koskaan maistanut tätä viiniä? Aijaa, et/olet!'' jne. Pakkoko sitä on aina aloittaa heti jostain ajankohtaisesta aiheesta saati meidän suomalaisten suosikkiaiheesta säästä. Me jutellaan kavereidenkin kanssa ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä, jolloin tunnit menee kuin siivillä, eikä meille tule koskaan ikäviä ja näitä varsin kiusallisia hiljaisia hetkiä.

Kuulostaa tylsältä.

Mieluummin hiljaisia hetkiä kun mietitään jotain mielenkiintoisempaa sanottavaa, kuin tuntikausia sisällötöntä small talk-höttöä.

Vierailija
146/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jotenkin silmiä avaavaa, kun meikäläinen, kotimaansa naisten mielestä tyhmä ja ruma ja huono Suomi-mies vietti vuoden Hokkaidossa työreissulla. Joka siis sijaitsee Japanissa, jossa kukaan eikuulemma enää harrasta seksiä. Vientiä riitti. Siis TODELLA riitti.

Kai se on sitten tämä suomalaisen miehen karvainen eksoottisuus.

Olet siis aito Charisma Man!

https://cdn.japantimes.2xx.jp/wp-content/uploads/2013/07/fl20100810hsa…

.

Varmaan, joo.

Vierailija
147/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on mennyt jännäksi. Voi omalla naamallaan esiintyä lehdessä kertomassa irtoseksiseikkailuistaan ihan ilman mitään.

Minusta hieno juttu. Kertoo että se on viimeinkin normaalia. Miksi miehet tuostakin valittaa, itsekkin tykkäävät seksistä mutta naisen pitäisi olla tykkäämättä. Ketä se hyödyttää että sheimataan seksistä tykkääviä naisia?

Seksistä tykkääminen ei ole sama asia kuin irtoseksistä pitäminen. Onko sinulla kuvitelma siitä, että seksistä pitävä nainen kiertää automaattisesti mieheltä toiselle? Itse olen kokenut niin päin, että miehet haluavat pitää minusta kiinni, koska olen kiltti, mutta pidän seksistä. Tosin otanta on aika pieni, koska en harrasta irtosuhteita.

Irtosuhteet on yksi ilmentymä sille että pitää seksistä. Siitä ei ole kenellekkään mitään haittaa, pelkästään iloa, joten en ymmärrä marinaa.

Ja seksistä pitäminen tuolla tavalla ei ole synonyymi hyvälle seksille. Joku pitää seksistä mahdollisimman monen kanssa, koska se buustaa huonoa itsetuntoa, mutta ei välttämättä ole lainkaan villi ja vapautunut tai toisessa tilanteessa sensuelli itse puuhassa. Tai kiinnostunut toisen nautinnosta ja sen tuottamisesta. Ja mielenkiinto lakkaa, kun on saanut valloituksensa.

Jos irtoseksityyppi olisi oikeasti hyvä sängyssä, olisi perässä jono miehiä ulisemassa jatkoa suhteelle.

Ei miehiä jotka hakee pysyvää parisuhdetta. kiertopalkinto ei fiksuille miehille kelpaa.

Fiksu ja naisia kunnioittava mies ei koskaan käyttäisi yhdestäkään naisesta sanaa kiertopalkinto. Sovinistinen ja naisen vain itsensä jatkeena näkevä mies käyttää, ja näkee naisen tuolla tavalla. Sellaiselle naisen menneisyydessä tapahtunut seksielämä ei ole naisen oma henkilökohtainen asia ja kokemus, vaan itseensä jatkeen aiheuttama henkilökohtainen loukkaus ja kunniakysymys. Jostain syystä tuollaiset itsensä jatkeiden aiheuttamat kunniakysymykset ovat toki yleismaailmallinen ilmiö nykykulttuureissa miesten keskuudessa, ja johtavat jopa rikoksiin.

Jotkut naiset toki kuvittelevat, että jos mies puhuu epäkunnioittavasti muista naisista jotka eivät istu hänen käsityksiin hyvästä jatkeesta, ja kehuu vain yhtä alistuvaa ja kaunista jatketta, olisi se merkki tämän jatkeen erinomaisuudesta. Älkää naiset hyvät koskaan sortuko tuohon kuvitelmaan. Se miten mies näkee muut naiset, ei vain sinut, on aina merkki siitä miten hän tulevaisuudessa kohtelee sinua.

Kun tämänkaltaiset kommentit uppoavat naisiin ja hivelee heidän itsetuntoaan, ei ihme, kun nainen joku päivä havahtuu siihen, että se häntä arvostava ja muita haukkuva mies jättää joku päivä "yllättäen" tuoreen vaimon yksin lasten kanssa nyrkin ja hellan väliin sillä aikaa, kun itse viettää laatuaikaa naisten kanssa, jotka "eivät ole parisuhdematskua".

Fiksu ja miehiä kunnioittava nainen ei koskaan käyttäisi yhdestäkään miehestä sanaa persu. Sovinistinen ja miehen vain itsensä jatkeena näkevä nainen käyttää, ja näkee miehen tuolla tavalla. Sellaiselle miehen menneisyydessä tapahtunut seksielämä ei ole miehen oma henkilökohtainen asia ja kokemus, vaan itseensä jatkeen aiheuttama henkilökohtainen loukkaus ja kunniakysymys. Jostain syystä tuollaiset itsensä jatkeiden aiheuttamat kunniakysymykset ovat toki yleismaailmallinen ilmiö nykykulttuureissa naisten keskuudessa, ja johtavat jopa rikoksiin.

Jotkut miehet toki kuvittelevat, että jos naine puhuu epäkunnioittavasti muista miehistä jotka eivät istu hänen käsityksiin hyvästä jatkeesta, ja kehuu vain yhtä alistuvaa ja kaunista jatketta, olisi se merkki tämän jatkeen erinomaisuudesta. Älkää miehet hyvät koskaan sortuko tuohon kuvitelmaan. Se miten nainen näkee muut miehet, ei vain sinut, on aina merkki siitä miten hän tulevaisuudessa kohtelee sinua.

Kun tämänkaltaiset kommentit uppoavat miehiin ja hivelee heidän itsetuntoaan, ei ihme, kun mies joku päivä havahtuu siihen, että se häntä arvostava ja muita haukkuva nainen jättää joku päivä "yllättäen" tuoreen miehen yksin lasten kanssa nyrkin ja hellan väliin sillä aikaa, kun itse viettää laatuaikaa miesten kanssa, jotka "eivät ole parisuhdematskua".

Vertaatko todella poliittista suuntausta ja arvomaailmaa kuvaavaa nimeä "persu" siihen, että naista halvennetaan ja haukutaan ihmisen arimman ja henkilökohtaisimman asian eli seksuaalisuuden saralla "jakorasiaksi"? Kertoo kaiken perussuomalaisten ideologiasta ja kaksinaismoralismista, jos nimitys persu on nykyään jo pilkkanimitys. Ja sitä ideologiaa kuvaa täysin aiemman kommentoijan analyysi, vaikka alkeellisten ihmisten alkeellisien defenssien avulla yritätkin projisoida omia tarkoitusperiäsi milloin ulkomaalaisiin, milloin tasa-arvoa ajaviin naisiin, niin kuin teet edellisessä kommentissasi. Mistä tuo persujen ulkomaalais- ja naisviha oikein kumpuaa? Mielivallan menettämisen pelosta? Joka tapauksessa se on hyvin läpinäkyvää.

Mä taisin juuri todistaa kuinka täällä kylvetään kaksinaismoralismia. Jos nainen arvostelee miestä, niin se on OK. Jos mies arvostelee naista, se on väärin.

Nyt kommentoinnissasi ei ole enää logiikan häivääkään. Aloitus on tehty pilkkaamaan naisia näiden seksuaalisuuden vuoksi. Hyvin naisvihaa uhkuva aloitus. Kommentit tulevat lähinnä kaksoisstandardeja omaavilta miehiltä, jotka keskittyvät slutsheimaamaan naista. Tätä arvostellaan, ja yhtäkkiä slutsheimaamisesta arvosteleminen on kaksoisstandardia? Onko sinulla ongelmia loogisessa päättelykyvyssä, vai kuinka koet todistaneesi mitään? Eksyitkö nyt sekoittamaan liikaa fantasioitasi todelliseen keskusteluun?

Oletko sä joku Pietarin trolli kun et ymmärrä suomea.

Vierailija
148/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jotenkin silmiä avaavaa, kun meikäläinen, kotimaansa naisten mielestä tyhmä ja ruma ja huono Suomi-mies vietti vuoden Hokkaidossa työreissulla. Joka siis sijaitsee Japanissa, jossa kukaan eikuulemma enää harrasta seksiä. Vientiä riitti. Siis TODELLA riitti.

Kai se on sitten tämä suomalaisen miehen karvainen eksoottisuus.

Olet siis aito Charisma Man!

https://cdn.japantimes.2xx.jp/wp-content/uploads/2013/07/fl20100810hsa…

.

Oli kyllä hupaisa ja varmasti aika tottakin. Japanilaiset naiset tykkää valkoisista miehistä.

No tää pätee kaikkeen:

Suomalainen mies tapaa japanilaisnaisen. Nainen muuttaa Suomeen. Suomessa naiset nimittelee thaihuoraksi.

Suomalainen nainen tapaa syyrialaismiehen. Mies muuttaa Suomeen. Suomessa miehet nimittelee teroksi.

Vierailija
149/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on mennyt jännäksi. Voi omalla naamallaan esiintyä lehdessä kertomassa irtoseksiseikkailuistaan ihan ilman mitään.

EI ole ihan ilman mitään, tyhmä Eerika ei vain huomaa mitään.

Vierailija
150/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaa myöntää olleensa 6 vuotta tinderin käyttjä eikä ole miestä löytänyt? Tytöllä on kulunut naama. Ei hyvää päivää

Onhan hän käynyt treffeillä 40 miehen kanssa ainakin, etkö lukenut juttua ollenkaan?? Löytänyt montakin miestä.

Mutta ei yhdestäkään saanut vakimiestä. Vai haluaako vain olla kiertopalkinto.

Haluaa varmaan nauttia elämästään ja elää sellaista elämää että on onnellinen. Vapaapäivinä tavata uusia ihmisiä, kenties uudestaankin jos jutut natsaa. Ei halua kenties naida kreikkalaista miestä ja kokata tälle ruokaa loppuelämänsä kotona ja vahtia kakaroita. On se jännä, niin ne haaveet meillä eroaa.

Yleensä elämässä täytyy tehdä valintoja.kaikkea ei voi saada. Miehiä nainen voi saada paljonkin mutta sitten hyvää parisuhdetta ei. Samoin käy useille hardcore ura naisille. Perhe jää usein saamatta. Moni valitsisi vanhempana toisin jos voisi valita uudestaan.

Höpöhöpö, nuo kaikki voi saada. Minulla on nuorena ollut ”paljon” miehiä ja nyt kun halusin sitoutua on hyvä parisuhde. Miten nuo sulkevat toisensa pois?? Toki ei samaan aikaan, ellei vapaasuhde sovi molemmille.

Suhteen täytyy olla sitten vapaamielisen miehen kanssa ja kuka uskoo että vapaamielinen mies pysyy uskollisena. Minä en

Ihan tavallisen miehen kanssa joka kunnioittaa ja rakastaa kumppaniaan onnistuu hyvä parisuhde jossa ei petetä. Se että vapaana nauttii elämästä, ei tarkoita että suhteessa pettää.

Tietääkö mies eerikamaisesta aiemmasta elämästäsi? 😏 eri

Vierailija
151/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaa myöntää olleensa 6 vuotta tinderin käyttjä eikä ole miestä löytänyt? Tytöllä on kulunut naama. Ei hyvää päivää

Onhan hän käynyt treffeillä 40 miehen kanssa ainakin, etkö lukenut juttua ollenkaan?? Löytänyt montakin miestä.

Haluaa varmaan nauttia elämästään ja elää sellaista elämää että on onnellinen. Vapaapäivinä tavata uusia ihmisiä, kenties uudestaankin jos jutut natsaa. Ei halua kenties naida kreikkalaista miestä ja kokata tälle ruokaa loppuelämänsä kotona ja vahtia kakaroita. On se jännä, niin ne haaveet meillä eroaa.

Yleensä elämässä täytyy tehdä valintoja.kaikkea ei voi saada. Miehiä nainen voi saada paljonkin mutta sitten hyvää parisuhdetta ei. Samoin käy useille hardcore ura naisille. Perhe jää usein saamatta. Moni valitsisi vanhempana toisin jos voisi valita uudestaan.

Höpöhöpö, nuo kaikki voi saada. Minulla on nuorena ollut ”paljon” miehiä ja nyt kun halusin sitoutua on hyvä parisuhde. Miten nuo sulkevat toisensa pois?? Toki ei samaan aikaan, ellei vapaasuhde sovi molemmille.

Suhteen täytyy olla sitten vapaamielisen miehen kanssa ja kuka uskoo että vapaamielinen mies pysyy uskollisena. Minä en

Ihan tavallisen miehen kanssa joka kunnioittaa ja rakastaa kumppaniaan onnistuu hyvä parisuhde jossa ei petetä. Se että vapaana nauttii elämästä, ei tarkoita että suhteessa pettää.

Juu tietää etten ollut neitsyt kun tavattiin ja tiedän ettei hänkään ollut. Niin?

Vierailija
152/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hieno juttu. Kertoo että se on viimeinkin normaalia. Miksi miehet tuostakin valittaa, itsekkin tykkäävät seksistä mutta naisen pitäisi olla tykkäämättä. Ketä se hyödyttää että sheimataan seksistä tykkääviä naisia?

Seksistä tykkääminen ei ole sama asia kuin irtoseksistä pitäminen. Onko sinulla kuvitelma siitä, että seksistä pitävä nainen kiertää automaattisesti mieheltä toiselle? Itse olen kokenut niin päin, että miehet haluavat pitää minusta kiinni, koska olen kiltti, mutta pidän seksistä. Tosin otanta on aika pieni, koska en harrasta irtosuhteita.

Alistuva ja oikeassa kohtaa vingahtava seksilelu sinä olet. Objekti, kuten itsekin selvästi näet naiset siitä päätellen, kuinka kirjoitat naisen kiertävän "mieheltä miehelle", et "miehestä mieheen" subjektina, itsenäisenä toimijana. Säälittävää. Eivät miehet sinusta pidä, vaan siitä kuinka alistuen hivelet heidän egojaan ja olet kyseenalaistamatta heidän mieleisensä naisihanteen.

Miehet ovat aika yksimielisiä siitä, että irtoseksinainen ei kelpaa parisuhteeseen. Tämä siis noin keskimäärin. Kumma kun miesten valinnanvapautta ei tässä asiassa naiset kunnioita tippaakaan.

Vierailija
153/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tietää etten ollut neitsyt kun tavattiin ja tiedän ettei hänkään ollut. Niin?

Eli siis ei tiedä

Vierailija
154/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala pyytää suoraan kotiin naista jos sieltä löytyy vaimo ja lapset. Helpompi mennä ravintolaan ja sieltä sitten muijan luokse tai hotelliin jatkamaan.

Profiili oli muuten kyllä aika huomionhakuinen, lähti myötikset.

Vierailija
155/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ei tiedä

Oletko sinä yksityiskohtaisesti kertonut kumppanillesi miten ja missä olet aina pannut jotain edellisiä tyttöystäviä ja juttuja? Yök.

Vierailija
156/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ei tiedä

Oletko sinä yksityiskohtaisesti kertonut kumppanillesi miten ja missä olet aina pannut jotain edellisiä tyttöystäviä ja juttuja? Yök.

Yök että on tällaista salattavaa

Vierailija
157/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöressu.

Lähinnä mietin tuota toimittajaa. Millä motiiveilla hän on jutun kirjoittanut. Sympatiasta, säälistä, sarkasmin ilosta tms.?

Vierailija
158/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten lajityypillisiä piirteitä ovat jurotus ja passiivisaggressiivinen viestintä. Jos vaikka Jyrki suuttuu, Jyrki alkaa jurottaa, jolloin hän on ensin hyvin hiljaa, hän odottaa ja vahtaa toisen heikkoa hetkeä, jonka koittaessa hän päättää kostaa nöyryytyksensä. Taina kun suuttuu, hän laukoo kaiken päin toisen näköä, koska muutoin (ainakaan Suomessa) viesti mene sille toiselle perille, vaikka tätä ennen Tainakin antaa vihjeitä suuttumuksestaan sanattomasti (kädet ja polvet ristissä vs. avoin asento)  ja kuittailemalla mahdollisimman lyhyesti ja katkerasti/ironisesti/ketun häntä kainalossa toista osapuolta. Muualla ollaan yleisesti ottaen kohteliaampia ja sitä kohteliaisuutta ja huomiointia ilmaistaan äänen käytöllä, eikä vain tuppisuuna tai mököttyksellä odoteta asioiden hoituvan itsestään sinne omaan laariin, oman tahdon tai mielenmukaiseen suuntaan tms.

Vierailija
159/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 3-kymppisenä sitten ollaan AV:lla hakkumassa miehiä, kun yksikään mies ei halua tuollaiseen naiseen panostaa.

Vierailija
160/169 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄYTTÄNYT TINDERIÄ NOIN KUUDEN VUODEN AJAN ???!!!

Niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän