Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten välttää törmäämästä käärmeeseen?

Vierailija
05.06.2019 |

Vinkkejä. Mitää muuta eläintä en inhoa kuin käärmeitä. Näyttää kauheilta, vihaisilta paholaisilta ja kroppa on ihan kaamee. Hyi että! Ajatuskin puistattaa...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille "kyy pelkää ihmistä ja väistää kyllä" -hokemille ei voi kuin hymähtää niin kauan, kun kyy puree vuosittain noin sataa suomalaista. Kuinkas nämä pääsevät sitten sattumaan? Kyy pyrkii kyllä usein väistämään, jos huomaa ihmisen ajoissa, mutta eivät ne mitään ylivertaiset aistit omaavia superninjoja ole. Ja varsinkaan kantavat naaraat eivät useimmiten jaksa edes vaivautua. Kannattaa oikeasti katsoa mihin astuu. Kyitä voi olla pihamaillakin, ja tuskin joka kerta kotinurmikolla käyskennellessä kesäkukkia kastelemassa tulee laitettua pitkiä kumisaappaita jalkaan.

Totta. Olin parin kaverin kanssa lenkillä, varmasti tömistimme lähestyessämme pitkältä matkalta kuin norsulauma, mutta kyynperkeleet eivät tehneet elettäkään luikkiakseen pakoon. Niitä oli kiemuralla läjässä ainakin viisi, eikä yksikään ollut töminästä moksiskaan.

Hyi. Olikohan niillä orgiat menossa ja ajatukset muualla, kun maan töminässä.

Niillä ei ollut mielestäni mitään meneillään. Oleskelivat vaan siinä läjässä ja möllöttelivät. Ei niistä meille mitään haittaa tietty ollut, mutta hyi että hyppäsi sydän kurkkuun. Usch.

Ehkä ne parittelee läjässä möllöttämällä. Tuskin ne lierot mitään pumppausliikkeitä pystyy tekemään.

Vierailija
42/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille "kyy pelkää ihmistä ja väistää kyllä" -hokemille ei voi kuin hymähtää niin kauan, kun kyy puree vuosittain noin sataa suomalaista. Kuinkas nämä pääsevät sitten sattumaan? Kyy pyrkii kyllä usein väistämään, jos huomaa ihmisen ajoissa, mutta eivät ne mitään ylivertaiset aistit omaavia superninjoja ole. Ja varsinkaan kantavat naaraat eivät useimmiten jaksa edes vaivautua. Kannattaa oikeasti katsoa mihin astuu. Kyitä voi olla pihamaillakin, ja tuskin joka kerta kotinurmikolla käyskennellessä kesäkukkia kastelemassa tulee laitettua pitkiä kumisaappaita jalkaan.

Totta. Olin parin kaverin kanssa lenkillä, varmasti tömistimme lähestyessämme pitkältä matkalta kuin norsulauma, mutta kyynperkeleet eivät tehneet elettäkään luikkiakseen pakoon. Niitä oli kiemuralla läjässä ainakin viisi, eikä yksikään ollut töminästä moksiskaan.

Hyi. Olikohan niillä orgiat menossa ja ajatukset muualla, kun maan töminässä.

Niillä ei ollut mielestäni mitään meneillään. Oleskelivat vaan siinä läjässä ja möllöttelivät. Ei niistä meille mitään haittaa tietty ollut, mutta hyi että hyppäsi sydän kurkkuun. Usch.

Ehkä ne parittelee läjässä möllöttämällä. Tuskin ne lierot mitään pumppausliikkeitä pystyy tekemään.

😂

Mulla on sellainen mielikuva, että parittelisivat toki ilman pumppausliikkeitä yhteenkietoutuneina, mutta silleen pitkittäin/spiraalimaisesti. Nämä olivat sekalaisissa muodostelmissa, enemmän rullalla kuin pitkittäin toistensa ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä istui saunomisen jälkeen järven rannalla itsekseen ja hiljaa. Tuolla alueella ei ole aiemmin ollut käärmeitä, mutta niinpä vaan kyy ilmaantui siihen parin metrin päähän. Johtui ilmeisesti kuivasta kesästä, tästä on jo aikaa. Ainakin itse pidän mielessä, että yritän olla olematta paikallani pidempiä aikoja jos on pelkoa että käärmeitä on lähistöllä.

Vierailija
44/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeen vahva symboliikka pelottaa monia. Helpottaa kun miettii omia estojaan ja traumojaan. Uskallatko koskea penikseen?

Vierailija
45/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärmeen vahva symboliikka pelottaa monia. Helpottaa kun miettii omia estojaan ja traumojaan. Uskallatko koskea penikseen?

Voi jestas. Samaa penistä oon jo hyväillyt 25v, enkä ole sitä karkuun juossut varvastossut jalasta lentäen:)

Vierailija
46/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä katso maahan. Mutta ihmiset eivät lähtökohtaisesti huomaa käärmeitä. Itse olen tottunut niihin jo lapsesta asti. Ja osaan arvata missä niitä on. Kerran huvittuneena seurasin, kun ihmisiä meni polkua pitkin, eikä kukaan huomannut polun vieressä olevaa rantakäärmettä. Sitten sanoin yhdelle perheelle, kun ajattelin heidän lasten olevan kiinnostunut, mutta ne sai hepulin. Vaikka kuinka sanoi, ettei se ole myrkyllinen. Toiset jäi käärmeen toiselle puolelle ja toiset toiselle. Nostin lapset sitten käärmeen ohi. Huom.käärme oli sivussa. Näkyvissä, mutta reilusti sivussa.

Hepuli on ihan "oikea" reaktio. Rantakaarme ei ole myrkyllinen, mutta purema infektoituu helposti arhakaksi varsinkin helteella. T: nimim. kerran kantapaahan purtu - oli useita paivia todella kipea ja arka. Eli kylla niita kannattaa valttaa parhaansa mukaan. 

No mutta ei se sieltä metrien päästä hyökkää. 😊. En minäkään mene koskemaan, vaikka en niitä pelkää. Tai tunge käärmeen reviirille. Enkä tykkää edes hirvikärpäsen puremasta saati käärmeen. En vain tajunnut kuinka yleistä fobia on. Olisiko raamatusta lähtöisin?

Ei, tama oli sen verran eteva epeli etta kavi naukkaisemassa kun luin puutarhakeinussa istuen kirjaa varvastossuissa. 

(Varmaan siis se oli tullut sinne keinun alle ja mina heilautin ajatuksissani jalkaa, jonka tulkitsi hyokkaykseksi. Ihan puskista tuli siis tama purema. Tai ei itseasiassa edes puskista... :D) 

AP - tama on siis ainut kerta kun mua on kaarme purrut, ja niita on meidan mokkisaarella varmaan satoja. Etta ala saa enempia traumoja :D 

Vierailija
47/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku käärmeenkarkotin joka täristää, eli tömistely, taputtelu, maan tärinä josta käärme lähtee pois.

Vierailija
48/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas. Samaa penistä oon jo hyväillyt 25v, enkä ole sitä karkuun juossut varvastossut jalasta lentäen:)

Penis ei pure.

Vierailija
49/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä patmoksen tilaisuuksia.

Vierailija
50/50 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta niissä on ulkonäöllisesti, kun niillä ei ole käsiä.